PDA

Bekijk Volledige Versie : activiteit van gildeleden controleerbaar maken

Catfish
26-11-12, 14:24
Ik heb nu een tijdje een gilde en zou het fijn vinden als ik in de gildelijst zou kunnen zien wanneer leden voor het laatst hebben gespeeld. Zo kan ik een beetje zien of leden nog wel actief zijn. Soms heb je leden die al heel lang niet hebben gespeeld en die houden dan ongemerkt een plekje in de gilde bezet. Ik stuur nu steeds gildemail met de vraag even te reageren maar dat kost wel veel tijd.

Paul06
29-11-12, 23:02
Je kunt natuurlijk ook even op hun eiland gaan kijken. Op het moment dat alle putten, velden, mijnen en afzettingen leeg zijn weet je genoeg, toch? Als je een paar vaste actieve leden in je gilde hebt die allemaal af en toe een paar leden langs gaan pluk je ze er zo uit.

Beittil
30-11-12, 09:54
Uhm, als een simpele aanwezigheidscheck door het rondsturen van een mailtje hem al teveel tijd/moeite kost dan is het bezoeken van ieder lid zijn eiland dat helemaal ;)

Paul06
30-11-12, 09:58
Uhm, als een simpele aanwezigheidscheck door het rondsturen van een mailtje hem al teveel tijd/moeite kost dan is het bezoeken van ieder lid zijn eiland dat helemaal ;)
Nouja, mij lijkt het dan dat je beter actief lid van een gilde kunt worden dan gildeleider. Volgens mij kun je op je klompen aanvoelen dat er meer tijd in het spel gaat zitten als je gildeleider bent.

EnemyReaverNLD
30-11-12, 10:00
Eerlijk gezegt zou ik als guildleider ook wel meer control willen op de mensen. iig een overzicht op de guild missie wie wel en niet klaar is zou geen overbodige luxe zijn.
kan wel een email sturen of eilandcheck doen maar als je guild rond de 65 man zit doe je dat ook niet elke dag. Heeft na mijn inziens niks met tijd of moeite te maken. We zijn aan het game niet werken.

Bollekebeer
30-11-12, 10:11
Eerlijk gezegt zou ik als guildleider ook wel meer control willen op de mensen. iig een overzicht op de guild missie wie wel en niet klaar is zou geen overbodige luxe zijn.
kan wel een email sturen of eilandcheck doen maar als je guild rond de 65 man zit doe je dat ook niet elke dag. Heeft na mijn inziens niks met tijd of moeite te maken. We zijn aan het game niet werken.

Daar ben ik het helemaal mee eens, heb hier eerder al een voorstel gedaan voor een aanpassing/verbeter voorstel echter nog geen reactie van BB op gehad. Heeft ook niets met luiheid te maken, echter wekelijks een mailtje sturen en van 100 man de reactie afwachten en bijhouden, nee dank je.

Beetlejuice
03-12-12, 22:30
gewoon een laatst online melding erbij is genoeg

PasMaNNi
30-12-12, 11:59
klopt, het zou handig zijn om iig inzichtelijk te krijgen wie zijn of haar gilde missie al wel of niet heeft gedaan. De meeste zetten het netjes in de notities maar ook ik vergeet dat soms te doen...