PDA

Bekijk Volledige Versie : problemen avonturen



hq1983
26-11-12, 07:50
dat er problemen zijn met de avonturen weten we, maaar krijgen we wel de generaals terug die op missie waren???

DonnaBella
26-11-12, 09:06
Sinds dat ik op avontuur ben geweest, is het al 3 dagen niet meer mogelijk om op te starten. Krijg elke keer de melding dat er server problemen zijn. Kan dit komen omdat ik bij het uitloggen nog op het eiland zat waar ik op avontuur ben?

kingedward1
26-11-12, 10:20
Hoi ik heb 7 generaals op dat eiland ,hoe krijg ik die terug ,kost me wel euro's die generaals...!!!!

FauSt0
26-11-12, 12:38
Hoi ik heb 7 generaals op dat eiland ,hoe krijg ik die terug ,kost me wel euro's die generaals...!!!!

Hoezo kost het je euro's?

thelucker
27-11-12, 11:09
Ook generaal kwijt en avontuur

Sazija
27-11-12, 11:15
Hoezo kost het je euro's?

Misschien generaals gekocht met edelstenen?

Beittil
27-11-12, 13:11
Wat is iedereen hier toch gigantisch slecht in het lezen van de updates :S

http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15747


Verder wil ik alle Settlers die zich druk maakten om hun vermiste generalen gerust stellen. Zodra het probleem verholpen is zullen we er voor zorgen dat jullie generalen en troepen veilig terugkeren naar jullie thuis eiland!

Nehalennia
28-11-12, 18:28
euh... ik ben dus wel mijn avontuur dat ik gestart was, en waarin ik geen enkel kamp heb kunnen aanvallen, kwijt. Dus dat alles probleemloos terug in orde zou komen klopt al niet wat betreft het terugkrijgen van avonturen. Maar wat meer is: ondanks de bewering dat alles nu terug werkt lijkt alles nog niet opgelost. Mijn generaals heb ik inderdaad teruggekregen, en ik heb ze onmiddelijk op pad gestuurd. Na een half uurtje reizen bleek er echter maar één van de twee aangekomen op de plaats van het avontuur en de ander is nog steeds onderweg (spel geeft aan dat hij nog veertien minuten moet reizen)... ze zijn wel tegelijkertijd uitgestuurd.

BB_Skelril
28-11-12, 20:40
Mits je een avontuur kwijt bent geraakt door de problemen sinds vrijdag kun je het beste contact opnemen met het ondersteuning team, hun zullen je hier verder mee kunnen helpen. Verder kan je proberen de pagina te refreshen, het kan soms zijn dat de databases het niet goed aangeven.

- BB_Skelril