Bekijk Volledige Versie : laatste missie het gevecht
ik krijg mijn laatste missie"ga het leger in" niet vrijgespeeld.
ik heb alle andere missies gedaan om deze vrij te spelen en ben ondertussen al lvl17.
maar deze komt niet vrij. ik heb ondertussen ook al land veroverd.
ben ik iets vergeten te doen?
Als je je muis op de missie houd zie je voor welk niveau(lvl) hij is, misschien ben je nog niet het juiste niveau.
hier hetzelfde probleem. benodigde level is level 15, en ben inmiddels level 24
Appeltaart
01-01-13, 12:09
zezijn hier mee bezig BB je moet ff hierover de ondersteuning mailen misschien kunnen zij jullie duidelijk zeggen wanneer ze het probleem opgelost hebben.
ik ben ik level 26 en het probleem is nog steeds niet opgelost? wanneer wordt die eindelijk opgelost?
Zoals ik net bij jou heb gereageerd is de update met een week uitgesteld... dus morgennacht hebben we de update als het goed is... ook dit staat te lezen op de homepage..
probleem is nog steeds niet opgelost. 'het gevecht' missie 'ga het leger in'!
Wolfenhart
05-04-13, 15:34
Het probleem is inderdaad nog steeds niet opgelost! Bijna mijn hele eiland al vrij gespeeld maar nog geen geslaagde missie.
probleem nog steed niets oplgelost. heb meerdere malen gemaild echter blijft ook bij mij open staan . inmiddels ben ik in level 31 bezig...
ik ben ondertussen lvl 37, bijna 38 en nog steeds niet ok
ik heb hier maar 1 ding op te zeggen: lol :)
verder weerhoud ik me van commentaar :D
chester111
26-07-13, 21:24
zelfde probleem al een paar maand
Ik heb dit probleem ook. Is er al iets meer over bekend?
Bij mij ook lvl 38 het is niet alleen van "het gevecht "ga het leger in" maar ook bij "systeemfuncties" gebouwen verplaatsen" . Ben benieuwd of deze postings gelezen worden. :)
wittenagel
06-08-13, 18:32
Hmmm
Dit zou opgelost moeten zijn.Zie topic hier (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16172-Verschillende-missies-die-niet-unlocken)
Zie logboek hier (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/16364-Update-Vanaf-01-30-uur-tot-08-00-uur?p=6087&viewfull=1#post6087)