PDA

Bekijk Volledige Versie : Buffs vernieuwen



Toet
22-11-12, 16:36
Vlak voor het naar bed gaan log ik meestal nog even aan om een paar gebouwen te buffen met mandjes. En dan blijkt dat op mijn goudmijn nog een buf zit van een half uur. Lastig omdat ik nu een half uur moet wachten voordat ik de buf kan toepassen. Zou het niet handig zijn om een bestaande buf te kunnen verversen (alleen met een betere buf natuurlijk)?

Beittil
22-11-12, 16:38
Er is ook al eens een idee geopperd voor een 'wachtrij' van buffs (tot een maximum van 3).

Dat je bijvoorbeeld maximaal 3 mandjes op je gebouw kan doen die dan achter elkaar doorlopen. Zodat je dus met 18-27 uur aan dubbele productie kan zitten! Dat is imho een interessanter idee dan domweg de buff verversen :)

Paul06
29-11-12, 22:04
Er is ook al eens een idee geopperd voor een 'wachtrij' van buffs (tot een maximum van 3).

Dat je bijvoorbeeld maximaal 3 mandjes op je gebouw kan doen die dan achter elkaar doorlopen. Zodat je dus met 18-27 uur aan dubbele productie kan zitten! Dat is imho een interessanter idee dan domweg de buff verversen :)
Hiermee ga je mijns inziens in de hand werken dat mensen minder vaak gaan inloggen omdat ze weten dat hun buffs nog doorlopen. En als iets niet de bedoeling kan zijn van BB, dan is het wel dat mensen minder gaan spelen...
Mij lijkt het kunnen annuleren van een buff een beter idee, zodat je hem, zoals Toet zegt, kunt vervangen voor één die de nacht of werkdag kan overbruggen.

Halandinh
30-11-12, 15:44
Ik vind de maximum tot drie ook niet goed. Het verversen hoeft voor mij ook niet per se, maar gewoon als ik na 5,45 weer opnieuw ga buffen, dan is dat jammer voor dat kwartier die ik dan zou missen. dAn heb je in plaats van 12 uur dubbele productie, maar 11 uur en 45 minuten.

Paul06
30-11-12, 23:56
Ik vind de maximum tot drie ook niet goed. Het verversen hoeft voor mij ook niet per se, maar gewoon als ik na 5,45 weer opnieuw ga buffen, dan is dat jammer voor dat kwartier die ik dan zou missen. dAn heb je in plaats van 12 uur dubbele productie, maar 11 uur en 45 minuten.

Maar stel nou eens Halandinh dat je om 8 uur weg moet en om 8.30 uur je buff afloopt waardoor je:
1. Je productie (bijvoorbeeld goud) een half uur te vroeg stil moet zetten waardoor je het laatste half uur geen grondstoffen krijgt;
2. Je productie de rest van de dag doorloopt met halve kracht, wat ik bij goud zonde vind van de gouderts.

Als je op dit moment nou je buff zou kunnen annuleren en er een nieuw mandje op zou kunnen gooien, betekent dit dat je er meer profijt van hebt en meer productie kan genereren in hetzelfde tijdsbestek.

Halandinh
01-12-12, 19:11
Wat is er op tegen, dat wanneer ik een half uur van te voren opnieuw ga buffen, dat dat half uurtje van de eerste buf verloren gaat? Want dan krijg je het gezeik, dat men 10 mandjes tegelijkertijd vanaf minuut 1 er op gaat zetten.

Oh, ik moet nu weg, maar weet je wat? Ik zet 10 mandjes tegelijkertijd en heb dan 60 uur dubbele productie. Nee, als ik 10 mandjes tegelijkertijd ga plaatsen, dan is dat jammer van 9 mandjes.

DazWSR
08-12-12, 00:24
Wat ik me afvraag is, hoe de ontwikkelaars/ontwerpers van het spel deze aanpassing zien. Iedereen heeft er mee te maken en het is volgens mij best redelijk dat er maximaal 3 buffs geplaatst kunnen worden. Wellicht gecombineerd met het kunnen annuleren van een buf. Het geeft meer flexibiliteit ten aanzien van het optimaal boosten van de resources.

sfinkxs
09-12-12, 01:59
serieus dit is n grapje halandihn voor die ene kwartier ga je moeilijk doen, kijk je vrienden ff lief aan krijg je n buff, ik zie het al zijn egte pro spelers willen geen enkel gs missen :)

Halandinh
09-12-12, 12:09
serieus dit is n grapje halandihn voor die ene kwartier ga je moeilijk doen, kijk je vrienden ff lief aan krijg je n buff, ik zie het al zijn egte pro spelers willen geen enkel gs missen :)
Jij negeert wat ik zeg.

Ik ben tegen een wachtrij. Want dan kun je dus zeggen, dat je continue kan buffen. Laat je slager buffen, met een complete wachtrij en maak de gehele tijd mandjes. Verkoop ze en laat je buffen met een wachtrij.

TIPEX
02-01-13, 20:10
En als de verbetering nu eens op pauze komt te staan als je gebouwt slaapt? Met eventueel een max tijdslimiet van 10 uur voordat je verbetering vervalt omdat je gebouw te lang stilstaat.

Frisqy
03-01-13, 01:47
Wachtrij kunnen ze edelstenen op verdienen. Unlock gewoon 1 buffje extra voor in de wachtrij van een bepaald gebouw voor X aantal edelstenen voor onbepaalde tijd totdat het gebouw gesloopt word.
Buffje anuleren kan je gebruiken als "goldsink" annuleren kost 3 munten gewoon kijken of het dan waard is. Zo is het niet mogelijk om die opties te misbruiken en mensen die betalen winnen weer wat tijd. Zoals het hele spel werkt.

EnemyReaverNLD
03-01-13, 09:00
Dit klinkt me zo bekend :D

salah1998
12-01-13, 15:46
Vlak voor het naar bed gaan log ik meestal nog even aan om een paar gebouwen te buffen met mandjes. En dan blijkt dat op mijn goudmijn nog een buf zit van een half uur. Lastig omdat ik nu een half uur moet wachten voordat ik de buf kan toepassen. Zou het niet handig zijn om een bestaande buf te kunnen verversen (alleen met een betere buf natuurlijk)? je kon je goudmijn pauzeren, toet.

salah1998
12-01-13, 15:53
Beste settlers,

Ik heb vaak zitten nadenken van: Is het niet zonde dat er maar 1 buff op een gebouw kan? Ik bedoel: is het niet mooi als je meerdere buffs kon gooien op een gebouw en zo de tijd en vervoudiging verhoogt? De effecten zouden dan opgeteld moeten worden, enkele voorbeelden hieronder:

- Visschotel+boterham+tante irma= x6, 8H 30 Min.
- Koekjes+koekjes+koekjes= x9, 96U.
- Piero's pasta+Piero's pasta+Piero's pasta= x9, 24U.

Enzovoorts.

Dit is heel handig, omdat je dan voor het slapengaan meerdere tante irmas kunt doen, zodat het effect er de volgende dag nog steeds is, dit is vooral heel handig bij goudmijnen. Ook is dit heel handig omdat je dan een optimale x9 streak kunt maken waarmee je bijna nooit verlies leidt.

Het spel zal hierdoor heel wat beter worden, maar: een max van 2 buffs is wel aanbevolen, anders word het TE makkelijk.

Groetjes, salah1998

Appeltaart
12-01-13, 19:33
Geloof dat er al meerdere post zijn met betrekking tot extra boost of boost quee's. Ik ben er tegen want dan wordt het spel te makkelijk. En zorgt er ook voor dat je minder actief hoeft te zijn in het spel.

salah1998
12-01-13, 20:28
Geloof dat er al meerdere post zijn met betrekking tot extra boost of boost quee's. Ik ben er tegen want dan wordt het spel te makkelijk. En zorgt er ook voor dat je minder actief hoeft te zijn in het spel. Nee, want haast niemand kan die dingen betalen, en het is daarom heel redelijk.

Geerius
13-01-13, 01:49
Iedereen die zijn productie op orde heeft kan mandjes maken. 3x een mandje op een gebouw gaat ook al voor een behoorlijke boost zorgen. Dadt zou dan 18 uur duren (als je dat zelf doet) met factor 6. Als je dat 1x doet op een visser, bakker en slager kun je continue mandjes blijven maken.

Dit gaat dus niet werken omdat er dan teveel grondstoffen in het spel komen wat andere factoren zou tegenwerken. Plan is in mijn ogen dus niet goed.