Bekijk Volledige Versie : premiejager
1 van de nieuwe missies van vandaag is het spelen van premiejager.
De heb ik al 2 keer gespeelt. Hoe kan ik deze missie als nog afronden.
gravedigger
22-11-12, 13:26
hallo
Na update kreeg ik de missie om premiejageravontuur te spelen. Die heb ik niet gekregen.kan em niet kopen.staat niet in stermenu en na verschillende keren relog nog steeds nix. Hoor dat meerdere spelers dit probleem hebben.Ik hoop dat spoedig opgelost word !
bvd
Gravedigger
Probleem is verholpen zie nu dat ie al in mijn ster menu staat.
BB_Skelril
22-11-12, 13:40
Kijk in je ster-menu of hij daar niet staat. Mocht hij daar niet staan kijk dan in de schatkist, mogelijk kun je hem nog voor een visje kopen. Mocht beiden niet het geval zijn neem dan contact op met het ondersteuning team, hun zullen verder kunnen helpen met dit probleem.
- BB_Skelril
Ik moet het avontuur premiejager voltooien bij deze missie, ben level 37 en heb die dus al 2x gedaan in level 26.
iemand een oplossing
Lees de reactie van Skelril eens boven je!!!!!!!
Volgens mij avontuur Premiejager voltooid, vervolgens gebeurt er niks. Of moet ik wachten tot de geplande tijd (nu nog 2 dagen) is afgelopen
Ik heb hem nog steeds niet gekregen en kan hem nog steeds niet kopen.
Ik heb hem nog niet gekregen en kan hem ook nog steeds niet kopen.
BB_Skelril
23-11-12, 17:51
We hopen in de loop van de week een oplossing te hebben voor de mensen die het avontuur "Premiejager" niet hebben ontvangen.
- BB_Skelril
sjonnie001
23-11-12, 18:18
ik heb hem wel mr kan er niet heen!!
In http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15691-Informatie-over-missend-avontuur-prestatie-updates?p=2720#post2720 staat dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Ik hoop wel, dat dit betekent, dat ik hem alsnog krijg. Want niet alleen de EP, maar zeker ook de grondstoffen vind ik net zo belangrijk, zoniet belangrijker.
Bij Mij is de premiejagers vastgeslagen is niet meer te bezoeken , en de bhg generaal is ook verdwenen uit het stermenu en is spoorloos verdwenen , kortom ik kan geen avontuur meer doen
Ik heb hem nog steeds niet en kan hem nog steeds niet kopen
23-11-12 17:51
We hopen in de loop van de week een oplossing te hebben voor de mensen die het avontuur "Premiejager" niet hebben ontvangen.
- BB_Skelril
Nog steeds geen bericht erover ontvangen, hoelang gaat dat nog duren, voordat ik hiervan iets krijg te horen, heb al 3 weken geleden dit probleem op de kaart gezet, net na de omschakeling
Iets beter in het forum lezen, het staat al geruime tijd op het forum, dat je een voucher in moet vullen.
BB_Skelril
03-12-12, 23:31
23-11-12 17:51
- BB_Skelril
Nog steeds geen bericht erover ontvangen, hoelang gaat dat nog duren, voordat ik hiervan iets krijg te horen, heb al 3 weken geleden dit probleem op de kaart gezet, net na de omschakeling
Neem even een kijkje in >>dit< (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15765-Optimalisaties-onderhoud-duur-amp-meer?p=3190#post3190)< onderwerp, hierin zal je een vouchercode vinden die je kan gebruiken om het avontuur "Premiejager" te ontvangen.
- BB_Skelril
Volgens mij avontuur Premiejager voltooid, vervolgens gebeurt er niks. Of moet ik wachten tot de geplande tijd (nu nog 2 dagen) is afgelopen
Graag iemand antwoorden.... Ik zit met dezelfde vraag.
Terug naar het eiland en dan daar kijken bij de gele uitroepteken.
Daar blijft staan : voltooi het avontuur. Kleurt ook niet groen.
.
Vragen & Antwoorden:
V: Moet ik wachten tot de avontuur tijd verstreken is?
A: Nee, je hoeft niet te wachten tot dat de tijd is afgelopen. Op je avontuur eiland krijg je bericht "missie voltooid" als je alle kampen hebt verslagen, daar open je dus je missieboek en dan kun je onder de tab "hoofdmissies" je missie aanklikken en dan kun je rechts je missie lezen en "Beloning ophalen" klikken. Er staat nog geen beloning in dat scherm, maar dat krijg je in een mail als je op je thuis eiland bent.
Daarna krijg je nog steeds op je avonturen eiland automatisch een detailscherm van het avontuur waar je "Terug naar huis" kunt klikken, dan wordt je automatisch naar je thuis eiland gestuurd samen met je leger die er wat langer over doet.
Als je niet op "terug naar huis" klikt, maar op de X in de rechter bovenhoek. Dan stuur je zelf je leger naar je thuis eiland en dan moet je zelf naar je thuis eiland gaan, waar je na 10 seconde je mail krijgt met je beloning.
Ik had alle vijanden verslagen, maar missie bleef op onvoltooid staan. Op einde kwam leger idd terug, maar met bericht 'jammer dat je niet alle vijanden hebt kunnen verslagen' (of zoiets) en avontuur 'premiejager' blijft openstaan :-(
Tweede maal geprobeerd (na aankoop met visje) met zelfde resultaat : missie blijft onvoltooid ook al heb ik alle kampen verslagen en kleuren alle gebieden blauw. Heb zelfs mijn kamp verplaatst naar de plek van de 2de hoofdman..... Mijn generaal zit terug thuis, maar missie blijft onvoltooid :mad::mad::mad:
Heb je alle missie's voltooid onder de tab hoofdmissies in je missieboek op je avontuur eiland?
En wat moet je doen bij de missie's die er nog blijven staan op je avontuur eiland?
Er is maar 1 missie : alle vijandelijke kampen verslaan. En dat heb ik gedaan.... meer kan ik niet doen.