PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleem met de aangegeven tijden voor de Upgrades

Haringkip
22-11-12, 07:27
Ik weet niet welke klokken ze gebruiken bij TSO maar ik heb het volgens mij nog niet meegemaakt dat ze de aangegeven tijden voor de updates en upgrades gehaald hebben. Dit bericht schrijf ik om 7.24 uur, maar nog steeds geen verbinding mogelijk met de servers. Een onderhousdwindow van 6 uur is niet kort als de IT-afdeling van het bedrijf waar ik werk dit elke week nodig zou hebben dan had het CWI toch echt een nieuwe inschrijving mogen verwachten van een voormalig hoofd-IT.

GEXTE
22-11-12, 08:43
ja, deze stond aangegeven tot 8:30 ik denk vanwege de updates/upgrades... niet dat ze 8:30 gehaald hebben, want de server is nog steeds down, maar dat kan gebeuren bij zulke updates/upgrades...
als het alleen onderhoud was dan had je wel gelijk, maar dit is meer dan alleen onderhoud...
verder vind ik het wel goed dat de tijden van onderhoud inmiddels zijn aangepast, deze stonden eerst aangegeven tot 6:00, maar sinds vorige week of zo wordt aangegeven dat ze tot 8:00 duren...

Beittil
22-11-12, 08:46
Ik ben benieuwd naar de nieuwe gildemissies :D Hopelijk zijn ze snel klaar met de update.

Nithaneus
22-11-12, 08:47
ben ook benieuwd of ik er nog even op kom voor ik naar mijn werk moet....... nu nog niet dus

BB_Skelril
22-11-12, 09:12
Er zijn verschillende servers die op het zelfde moment onderhouden moeten worden, dat gepaard met de grootte van de update, kan het helaas gebeuren dat het uitloopt. Maar het onderhoud moet nou eenmaal worden afgerond, anders zouden jullie niet meer kunnen spelen! ;-)

- BB_Skelril

Poegel
22-11-12, 20:01
Jammer dat zo'n reactie hier moet. Wees blij dat je gratis mag spelen xD