PDA

Bekijk Volledige Versie : Eliot de pompoen meester heeft besloten...

Blueman
09-11-12, 17:22
Sinds de laatste update heeft Eliot de pompoen meester besloten dat de pompoenvelden niet meer verkrijgbaar zijn.

Echter bij mij heeft hij ook besloten dat mijn scroll-wieltje niet meer werkt, en dat mijn avatar afbeelding een niet bestaand plaatje is...

Mijn afbeelding; ach ja, nu ben ik een heel klein gebroken plaatje, en heb een mooi grote blauwe waarzeggersbol linksboven.

Het scroll-wieltje; eindelijk na de twee-na-laatste update werkte het goed, daarvoor kon ik alleen naar beneden scrollen, maar nu helemaal niet meer (in het economie-overzicht naar beneden en naar boven scrollen en in het speelveld in- en uitzoomen). Dit ga ik toch wel missen.

Kunnen jullie Eliot even terugsturen en hem tenminste mijn scroll-wietje weer laten maken?

kili
09-11-12, 18:01
Met betrekking tot je muiswiel, welk besturingssysteem gebruik je? Draai zelf op w7 64 bit en heb geen enkel probleem met de muis. Gebruik daar overigens wel gewoon de standaard windows-driver voor, die werkt doorgaans toch t best.
Die avatar geen idee...refreshen/vernieuwen heb je vast al wel geprobeerd?

Blueman
10-11-12, 10:05
@kili: Bedankt voor het meedenken.

Probleem is intussen al opgelost. De flash-versie in de nieuwste beta-versie (v 24.xxxx) van Google Chrome veroorzaakte het probleem. Gedowngrade vanuit het release-channel (v 23.xxxx) en alles met de muiswiel werkt weer.
Alleen me avatar nog steeds kwijt, maar daar kan ik niet echt wakker van liggen...