PDA

Bekijk Volledige Versie : Feedback op game plezier

juanito123
05-11-12, 13:56
Hi,

Ik ben nu level 34 en begin me eerlijk gezegd enerzijds te vervelen en anderzijds te ergeren.
Vervelen:
. voordat je een avontuur kunt doen moet je heel veel resources verzamelen/opbouwen. Duurt bijna een week voordat ik weer avontuur kan doen.

Ergeren:
spel kost veel lowlevel maintenance. Ik blijf putten en graanvelden neerzetten en dat is heeeel erg saai, want je moet er tientallen hebben als je snel wilt kunnen groeien. Elke keer maar bouwrij van 3, dus je moet ook nog wachten, wachten, wachten. Verder blijf ik bezig met geologen op pad sturen, wat ook nog eens vereist dat ik vaak inlog om ze weer nieuwe opdrachten te geven terwijl er verder niet veel te beleven valt.

Voor het laatste punt zijn eenvoudige oplossingen denkbaar: een ontdek-loop voor geologen kunnen opgeven die ze eeuwig volgen, putten en graanvelden buiten de bouwrij houden of nog beter, kunnen aangeven dat ze automatisch herplant worden.

My 2 cents om het spel aantrekkelijker te maken!!

Beittil
05-11-12, 14:38
Mjah, het enige wat vervelend is (niet zo zeer vervelen) is idd het constant moeten herbouwen van die gigantische berg putten en tarwevelden.

Maargoed, een week sparen voor je een nieuw avontuur kunt doen? Dat is wel lang hoor! Ik doe er gemiddeld een dag over om een nieuw avontuur te kunnen spelen, heel soms kunnen er ook twee op een dag.

Maargoed, dat zijn beginnersavonturen zoals Pirateneiland, Te Paard en Moerasheks.