PDA

Bekijk Volledige Versie : Gilde Missies

GEXTE
04-11-12, 23:23
onze gilde heeft een week geleden of zo de toen actieve gilde missie voltooid...

op dat moment hadden we al een wachtende gilde missie...

nu, een week of zo later is de gilde missie die toen als wachtend stond nog steeds wachtend...
ook is er geen nieuwe gilde missie bijgekomen...

nou hebben we dus 1 wachtende gilde missie en geen actieve gilde missie...

overigens ben ik niet zo happig op de slechte gilde missies aangezien ze veeeeel meer kosten dan opleveren, maar ik vroeg me toch af hoe dit zit?!?!?

BB_Skelril
04-11-12, 23:27
We zijn op de hoogte van dit probleem, je kan hier voor het beste contact opnemen met het ondersteuning team.
Er zal binnenkort een nieuwe versie van de gilde missies beschikbaar zijn.

- BB_Skelril

GEXTE
05-11-12, 00:59
okay, dat is prima, de gilde missies hebben voor mij momenteel toch geen meerwaarde dus ik zal het ondersteunings team hier niet mee lastig vallen.
vroeg me gewoon af hoe het zat :)

Serenity
05-11-12, 09:22
Hoi,

Wij hebben iets heel anders met die gilde missie,

Ik als "leader" heb de gilde missies verwijderd zoals het hoorde. Alleen worden ze niet uit het spel gehaald bij de leden en admins,
Gevolg ze zitten al weken met de huidige gilde missie EN de wachtende missie opgescheept. Leveren per ongeluk de gilde missie in i.p.v. de normale dagelijkse missie. Zo jammer van de goederen. Die ze zelf hard kunnen gebruiken voor het opbouwen van hun dorpen. Heb dit al eens aangegeven, maar het zou op het forum komen als er wat aan gedaan kon worden. We zijn inmiddels al een paar weken verder, maar gebeurt niks. En er staat nog niks op het forum. Post je het naar het support krijg je bericht terug "Dan moet je je missie eerst voltooien". ja duh, DAT is nou net NIET de bedoeling.