PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleem met verschillende browsers te gebruiken

importa
03-11-12, 16:06
Ik heb hier al een tijdje last van maar wist niet waar het vandaag kwam. nu ben ik erachter.
Ik speel het spel in Internet Explorer. De rest doe ik in Firefox. Vraag niet waarom aub..
Om het moment dat ik van het spel overga naar Firefox en dan weer terug naar het spel,
Kan ik niks meer doen. Op het moment dat ik de pijltjestoets gebruik om te navigeren..
Zal die of bijv helemaal naar boven van de map gaan(automatisch) en als ik dat wil stoppen omde pijltjestoets naar beneden te gebruiken..
Gaat die weer helemaal naar beneden. Ik kan ook niks meer bouwen of een gebouw aanklikken.

Hopelijk hier een oplossing voor.

Importa

Serenity
05-11-12, 09:30
Zover ik weet kan je IE beter niet gebruiken voor dit soort games. Heb er ook vaak last van gehad. Zelf gebruik ik voor games alleen Google Chrome. Deze is schijnbaar meer ondersteunend. Als ik sitter bent, open ik hem idd met IE naast mijn eigen settlers en ja, die geeft dan problemen. net zoiets wat jij aan geeft. alleen doe ik het met numpad.
ga ik van browser naar browser wilt IE zelfs some wel eens geheel vast lopen. Mijn advise, IE eruit voor games en Google chrome erin.