Bekijk Volledige Versie : Mijn weg
Weet niet of het de bedoeling is of een bug maar het volgende:
IK had 3 kolen mijnen gevonden dus ik zet ze in de wachtrij om te bouwen, maar dat duurde best lang dus ik haal er een weg uit de rij.
Maar wat zie ik, dat de hele mijn weg is ook in het spel nu moet ik weer 4 uur zoeken. :mad:
Is dat de bedoeling of ene foutje?
Mvg Scar
Dat is de bedoeling, als je een mijn sloopt is dat meestal met de reden dat hij leeg is en dan moet je hem opnieuw gaan zoeken. Dus volgende keer opletten waneer je wat gaat bouwen en kijken of je het al kan bouwen inverband met bouwmaterialen.
Wat heb ik nou aan zo een antwoord?
Ik sloopte de mijn niet, ik haalde hem weg in de wachtlijst rechts waar nog 2 anderen stonden.
Hij was dus niet leeg of gebouwd!
dan fdenk ik dat het een foutje was waneer was dit dan wand als dit op woensdag of donrerdag is dan komt het door hjet onder houd van de wedsat
Sorry, maar dat wordt gezien als slopen, dus geen fout van onderhoud. Is een bekend iets.
Ik ben het niet met aRPeaR eens. Als je iets uit de bouwrij weghaald word NIET je gevonden mijn weg gehaald. Of het met onderhoud te maken heb denk ik niet. denk eerder foutje in het spel
BB_Skelril
05-11-12, 10:09
Zodra je een mijn bouwt en vervolgens de bouw hier van annuleert moet de mijn opnieuw gevonden worden.
Dit is zo bedoeld, en wat aRPeaR zegt klopt dus.
- BB_Skelril
heb een spook ijzermijn in s3.
niets daar en de geoloog kan het ook niet vinden
dit duurt al een paar dagen