Bekijk Volledige Versie : handel aanvulling
ghosttown6
30-10-12, 13:00
Zou het mogelijk zijn om bv als je ijzer wil kopen je alleen de aanbiedingen van ijzer te koop ziet ipv alle aanbiedingen die ijzer bevatten?
Tuurlijk type ijzer rechts in zoeken in je handelhuis en je krijgt enkel maar ijzer aanbod en vraag te zien.
Dat weet hij denk ik al, maar hij wil dus dat alleen de handeltjes te zien zijn waarbij ijzer aangeboden wordt en niet waarbij het gevraagd wordt.
Ik vind het op zich wel een goeie suggestie, vind het zelf ook zeer irritant af en toe. Zeker bij sommige goederen zoals brood, dat is iets wat ik altijd zoek. Dan type ik 'brood' in en dan zie ik alleen maar handeltjes waarbij bergen met troep wordt aangeboden dat brood kost! Ik wil het kopen, niet verkopen!
Dan moet je alles uitvinken op filter behalve geavanceerdevoorwerpen, dan zie je enkel aanbod ijzer.
In het geval van brood is dat natuurlijk gemiddelde voorwerpen.
Irritant is wel dat die filters niet onthouden worden, even verversen en alle vinkjes staan weer aan :(