Bekijk Volledige Versie : meer rekruten maken
25 per keer is lastig als je echt veel rekruten nodig heb
zou het mogelijk zijn om de bar langer te maken naar 100 vanaf level 36
Hoezo, je kan toch gewoon 4x die settlers bestellen? Dan krijg je er ook 100 op je stermenu!
Als je 1800 rekruten moet maken zoals bij Misdadigers is dat knap lastig.
En later wordt het nog erger.
zou wle kunnen maar dan moet je het met andere eenheden ook doen en je zou ook kunne als je hem upgrade dat er dan meer rekruten gemaakt kunne worden
Volgens mij zou een optie om in 1x 100 rekruten te maken niet veel meer in tijd schelen dan achter elkaar 4x 25 maken. Zelfde als 5x 5 ipv 1x 25. Dus of je nou gewoon en paar keer 25x25 selecteerd of een keer 18x 100... same difference.
Kwa ontwerp in dit spel zijn sommige dingen zeer primitief. Ik ben het er totaal mee eens dat je meer rekruten in 1 keer moet kunnen trainen. Ik word er nu al depressief van om 20x die schuif opzij te gooien laat staan later. Meeste games kan je gewoon je nummertje invullen wat je wilt bouwen. Zou het makkelijkst zijn ook typt 500 in een vakje en klaar.
EnemyReaverNLD
01-11-12, 13:15
Zou indd wel fijn zijn om de max te verhogen, niet voor de tijdswinst ofc die is het zelfde maar,
Maak eens 1200R das 48 x 25R maken (vergeet je settlers niet :P) zou wel fijn zijn als ik dat in 1x kon doen.
ik stem voor :P
Als je 1800 rekruten moet maken zoals bij Misdadigers is dat knap lastig.
En later wordt het nog erger.
Hmm, 1800? Ik heb hem zojuist afgerond met 1104R verlies... en dat kan nog beter de volgende keer denk ik! Ik ga hem dan proberen onder de 1000 te krijgen!
Maargoed, ik moet inmiddels zeggen... ja het is wel vervelend :D En ik was eerst in de war met het proviandhuis, waar je dus wel in 1x wat meer settlers tegelijk kunt maken mits je genoeg brood hebt.
Groot voorstander van meer Recruten (overige troepen zou ook niet vervelend zijn) in 1x bestellen! (250 zou alleraardigst zijn, wellicht als optie vanaf bv lvl 36)
Grotere batches visvoer zou ook een welkome verbetering zijn (2500 per batch, net als muskus, waarom niet?)
Visvoer kan ook per 2500!
Appeltaart
04-01-13, 22:11
Visvoer kan ook per 2500!
en ik het maar per 1 stuk maken :P
Wakiv heeft gelijk, dit moet echt TSO in komen, want soms heb je gwn 2000 hele rekruut nodig en dan is 80x 25 selecteren lastig.
zou wle kunnen maar dan moet je het met andere eenheden ook doen en je zou ook kunne als je hem upgrade dat er dan meer rekruten gemaakt kunne worden
Heeft geen zin, velen hebben al hoge barak.
Appeltaart
05-01-13, 09:49
Ik stem ook voor.
OMg dit idee MOET echt ingeschakeld worden, moet alweer 1000 rekruut maken, kword ziek van dat klikken.
Ik wil eigenlijk verder gaan, door overal de schuifbalk af te schaffen, maar overal getalletjes in te voeren.
Bollekebeer
05-01-13, 10:12
helemaal eens en voor!! Doen, maakt mij niet uit of het getalletjes zijn die je moet invoeren of een schuifbalk die verder dan 25 gaat. Doen!!
VOOR. wordt zo moe van de hele tijd dat balkje naar het einde te klikken. als je maar 100 nodig hebt valt het wel mee, maar wordt gauw vervelend als je 600 of meer gaat bestellen.
je kunt nou maar maximaal 25 eenheden van iets trainen per order...
het zou fijn zijn als je gewoon in één keer bijvoorbeeld 200 rekruten zou kunnen trainen zodat je niet 8x 25 rekruten moet bestellen en elke keer dat schuifje verplaatsen...
(hetzelfde geldt voor het proviand huis, dat je bijvoorbeeld in één keer 50.000 visvoer of zo kan maken en niet 20x 2.500 visvoer moet bestellen)
Roodstaart
09-01-13, 18:13
je kunt nou maar maximaal 25 eenheden van iets trainen per order...
het zou fijn zijn als je gewoon in één keer bijvoorbeeld 200 rekruten zou kunnen trainen zodat je niet 8x 25 rekruten moet bestellen en elke keer dat schuifje verplaatsen...
(hetzelfde geldt voor het proviand huis, dat je bijvoorbeeld in één keer 50.000 visvoer of zo kan maken en niet 20x 2.500 visvoer moet bestellen)
Helemaal mee eens; zeker op hogere levels is deze toevoeging van harte welkom!!!
mee eens, overigens wel met de toevoeging dat je tussentijds kan cancelen als je een fout hebt gemaakt (iets over het hoofd hebt gezien in de guide)
Je kunt alle opdrachten in je barak stoppen zolang die niet is begonnen. Op het moment dat de huidige partij wordt gestart vind ik het prima dat je niet opeens weer kunt stoppen met trainen.
Hogere aantallen mogen van mij trouwens wel. Invoervelden (zoals bij Handelen) zou fijn zijn.
Je kunt alle opdrachten in je barak stoppen zolang die niet is begonnen. Op het moment dat de huidige partij wordt gestart vind ik het prima dat je niet opeens weer kunt stoppen met trainen.
Hogere aantallen mogen van mij trouwens wel. Invoervelden (zoals bij Handelen) zou fijn zijn. Je kan al invoeren bij het handelen........
Appeltaart
14-01-13, 19:03
Vermoed Salah dat Geerius het als voorbeeld gebruikt dus hij weet dat je daar dat al kan.
Volgens mij geef ik juist aan dat ik in barak juist ook invoervelden wil hebben. Ik ga echt niet slepen of op pijltje klikken in handelshuis :-p
Had deze wel eens in de gilde chat gegooid als geintje, maaar des te langer ik er over nadenk, vind ik hem zelf wel grappig. Een Politie settler ! Da's een specialist die je kunt verkrijgen op het moment dat je met de wegen aan het rommelen bent. (Die doen nu toch nog niks, afgezien van het verfraaien van je eiland) Oh ja, en je mag ze natuurlijk weer weghalen :confused:)
Je politie settler patrouilleert dan in een op te geven sector en iedere (hufter) settler die niet op de paden loopt, wordt in de kraag gevat en automatisch als rekruut opgeleid. Of misschien dat je ze eerst laat verzamelen (in een cel :D ) en per 5 naar de barakken stuurt, of eventueel nog op kunt geven als WAT ze getraind moeten worden. Gewoon creatief zijn....
(Geldt uiteraard niet voor houthakkers en jagers want die lopen per definitie niet over de paden....)
Had deze wel eens in de gilde chat gegooid als geintje, maaar des te langer ik er over nadenk, vind ik hem zelf wel grappig. Een Politie settler ! Da's een specialist die je kunt verkrijgen op het moment dat je met de wegen aan het rommelen bent. (Die doen nu toch nog niks, afgezien van het verfraaien van je eiland) Oh ja, en je mag ze natuurlijk weer weghalen :confused:)
Je politie settler patrouilleert dan in een op te geven sector en iedere (hufter) settler die niet op de paden loopt, wordt in de kraag gevat en automatisch als rekruut opgeleid. Of misschien dat je ze eerst laat verzamelen (in een cel :D ) en per 5 naar de barakken stuurt, of eventueel nog op kunt geven als WAT ze getraind moeten worden. Gewoon creatief zijn....
(Geldt uiteraard niet voor houthakkers en jagers want die lopen per definitie niet over de paden....)
Ik zou zeggen start er een onderwerp over, wie weet.
om terug te komen op het eigenlijke onderwerp, ik stem ook voor! Klik me een muisarm na ieder avontuur :P
Het is duidelijk voor mij dat steeds meer mensen hier om vragen.
BB doe er wat mee.
Het is inderdaad ERG onhandig dat je maar 25 militaire eenheden per keer kan maken... je moet nu redelijk repeterend werk blijven doen... dat is erg frustrerend.
Het zou beter zijn als je gewoon zelf kan opgeven hoeveel units je wil maken in je barak!!!
Doe hier maar iets mee, dat lijkt me wel wat BB !!
Ja heel erg irritant, zou in ieder geval het aantal eenheden dat je per keer kan maken minimaal naar 250 zetten(voor alles dus, barak/provi)
Het kunnen opgeven van een aantal ineens zou een goede oplossing zijn, zoals bij het Handelshuis
Roodstaart
12-04-13, 10:41
Yep..... word metname bij de *high-levels* een irritant fenomeen dit;
BB; gaat hier iets mee gedaan worden..... 5.5k Recruten bouwen is nu best wel *not-done*
zou inderdaad erg fijn zijn als je bijnavoorbeeld 250 per keer kan maken ( zelfde aantal als veteraan dus mogelijk neem ik aan ) zou al erg veel schelen
wittenagel
15-04-13, 15:22
Het zou heel erg fijn zijn om meer rekruten te maken in 1 keer dan een half uur bezig zijn om 25 R per keer als opdracht in te voeren in de barak.
100R per keer zou heel erg fijn zijn.
Roodstaart
19-04-13, 18:00
Zojuist weer 4k recruten in de bouwrij gezet.... BB kom nu eens met een reactie op *aangevoerde punten*
(lijkt me ook niet echt het meest ingewikkeld om zoiets als dit te fixen)
Ik heb het liefst gewoon zelf invoeren hoeveel je er wilt maken. Net als bij de handel (kun je nog aangeven hoeveel je maximaal zou kunnen maken).
Roodstaart
20-04-13, 11:33
Eens; zelf kunnen aangeven hoeveel (zoals bij handel) zou inderdaad het mooiste zijn!
Appeltaart
21-04-13, 08:01
Helemaal mee eens denk dat Skelril hier nu wel wat mee gaat doen is opzich niet te lastig te veranderen lijkt mij.
voor mij zou niet zozeer het maximale aantal troepen omhoog hoeven dan kom je ook weer met lange tijden te zitten
maar al zou hij maar op 25 blijven staan bij rekruut dat je alleen maar op "ok" hoeft te klikken zovaak als je wilt en als je klaar bent klik je op annuleren om andere troepen te selecteren
dit het zelfde in je proviand met de dingen waar je vaak grote aantallen van maakt
UnDutchable
24-06-13, 18:49
optie 1) meer kunnen selecteren zoals op handel
optie 2) tot 200 (normale gen) of 250 (veteran gen)
optie 3) te trainen max. verdubbelen per barak level up
in elk geval is ongeveer ALLES (behalve per stuk training :P) beter dan de situatie nu!!
't makkelijkst is dat je bij elk soort van de troepen een aantal kan ingeven hoeveel je gemaakt wil hebben
Wat ik ook wel fijn zou vinden: zoals in Settlers a path to a kingdom, direct vanaf je barak de eenheden aan een generaal toewijzen.
Oh en mocht je generaal een avontuur aan 't doen zijn geef dan je nieuw gemaakte eenheden maar 15/30 min reistijd.
Voor zowel de Barrak als het Provianthuis mag van mij de maximum aantal (onder de schuif) worden verhoogt zodat ik geen lamme pols oploop bij groot-productie!
Kleppelekker
11-08-13, 09:48
Nu met de nieuwe avonturen van 6k troepen verlies, zou het wel heeeeeel erg lekker zijn BB snel met een aanpassing komt. 25 troepen per x trainen klik je jezelf helemaal kapot. RSI klachten kan ik deponeren bij BB? :)
250 troepen per x zou lekker zijn op gewoon met invoer getal...... hoop ze dit echt op korte termijn gaan fixen
Roodstaart
11-08-13, 09:54
250 per keer.... maak daar maar meteen 1k per keer van.... scheelt een hoop geklik....
Maar dan moet er wel een bouwrij in je barak komen dat je ook diegene die gemaakt worden naar onder kan schuiven, en dan wel dat je ze per stuk krijgt want anders ben je 4 dagen aan het wachten voordat je een andere type eenheid kan maken of dat je de 1k rekruten beschikbaar zijn!
Ik ben voor het invoeren hoeveel je er wilt bouwen, ook zou het handig zijn dat dit geen batch is maar als er 1 klaar is ook direct beschikbaar is. op deze manier kun je ze vlot inzetten.
Dus invoer veld hoeveel en soldaat klaar direct beschikbaar. (wat mij betreft mogen ze dit met meer artikelen doen mandjes enz).
is al vaak geopperd,,,, hoop dat er een keer geluisterd word, zou super fijn zijn.
ook de avonturen stacken in ster / handel zou fijn zijn :)
Maar dan moet er wel een bouwrij in je barak komen dat je ook diegene die gemaakt worden naar onder kan schuiven, en dan wel dat je ze per stuk krijgt want anders ben je 4 dagen aan het wachten voordat je een andere type eenheid kan maken of dat je de 1k rekruten beschikbaar zijn!
dat zou op zich wel handig zijn, maar aan de andere kant moet je als dit niet het geval is dus gewoon goed plannen... op die manier voeg je nog een beetje strategie toe aan een strategie spel waar de strategische beslissingen allemaal kapot worden gemaakt... (avonturen zijn statisch, mensen doen blindelings wat er in guides staat, bouwstrategie bestaat niet meer want doormiddel van missies wordt je een strategie opgedrongen, dus de strategie is ver te zoeken in dit strategie spel... op deze manier breng je nog een beetje strategie terug)
De barak op dit moment is prima, behalve de beperking van 25 eenheden per keer. Als je het goed doet kun je gewoon produceren en hoef je de bouwrij niet aan te passen. En als je er echt graag iets wil veranderen dan kun je altijd alles wegklikken en het opnieuw invoeren. Dat is dan een consequentie van je onkunde in het plannen.
De max mag wat mij betreft gewoon zonder limiet zijn, mits je voldoende grondstoffen hebt. Het maakt mij namelijk niet uit of ik gedurende de nacht 5 x 100 rekruten maak of 1 x 500.
Iets wat gemaakt wordt kun je niet wegklikken zonder edelstenen te betalen, dus als je 1k rekruut maakt in 1 keer dan moet je 4 dagen wachten voordat je een andere eenheid type kan maken die je harder nodig hebt voor de 1 á 8 ander avonturen die je kunt doen in die 4 dagen.
Je kunt niet plannen voor avontuur van een vriend/in waar je bij meegaat.
Iets wat gemaakt wordt kun je niet wegklikken zonder edelstenen te betalen, dus als je 1k rekruut maakt in 1 keer dan moet je 4 dagen wachten voordat je een andere eenheid type kan maken die je harder nodig hebt voor de 1 á 8 ander avonturen die je kunt doen in die 4 dagen.
Je kunt niet plannen voor avontuur van een vriend/in waar je bij meegaat.
In dat soort gevallen kun je ervoor kiezen om het in kleinere porties te maken, is je eigen risico als je het in zulke grote hoeveelheden doet dat je het met edelstenen moet afkopen of nutteloos lang moet wachten.
BB,
Vraag gerust aan een willekeurige speler die het spel al wat langer speelt hoe graag deze persoon 1000 (LET OP DUIZEND) recruiten of boogschutters per keer zou willen maken, het is zo ongelofelijk frustrerend om dit aantal units te maken. Denk aan een knop die jullie kunnen inbouwen die het aantal wat je wilt maken kan vermenigvuldigen per 10 of per 100. Als jullie alleen al de 10x radio button toe willen voegen en wij per 250 units kunnen maken zou dat al welkom zijn. Het principe zoals jullie ook met de vlees en vis afzettingen gemaakt hebben is wellicht ook een optie dmv een gebouw of toevoeging aan de barraken :)
Ik hoop dat jullie de spelers serieus nemen en dit stukje op het forum en dit asap implementeren!
Mvg,
Z :cool:
het is al vele malen gevraagt e.d en ja ik zie dit ook heel GRAAG!!
maar verwacht maar niet dat dit op korte termijn komt.
Nu onderhoud toch bezig is kunnen ze de optie gelijk wel meenemen ;-)
met visvoer en muskus hertengeur is dit toch ook een soort van gedaan met dat nieuwe proviandhuis... tis dus mogelijk...
Gezien het feit dat dit al meerdere malen aangedragen is snap ik niet waarom dit nog niet op de een of andere manier effectief is.
Helemaal mee eens, dit moet gewoon veranderen. Dan zou het stermenu ook aangepast kunnen worden zodat je niet 100 x 25 irma's e.d. hebt staan maar gewoon 1 item met het aantal erin/onder. Op die manier is het allemaal iets overzichtelijker.
Bertolucci
08-01-14, 08:31
Er is een max aantal posities in het stermenu, als je dan zaken in elkaar gaat schuiven komt dat in het gedrang.
Verder op zich wel eens met de vraag naar grotere schuif voor troepenproductie.
goed nieuws:
Vanaf maandag zal het spel de laatste versie van Flash nodig hebben. Mocht je Flash niet zijn bijgewerkt dan zal het spel je vragen om dit alsnog te doen. De nieuwe versie van Flash komt met betere beveiliging en nieuwe mogelijkheden voor ontwikkelingen.
misschien dat ze met deze update die nieuwe ontwikkelings mogelijkheden biedt 25 wel in 1000 kunnen veranderen :P
Grotere schuiven in barak en handel zouden super zijn.
Evenals het aanpassen van de volgordes van je productie zoals je met de bouwrij kan doen... Please BB, maak ons leven een beetje aangenamer :D
wegens overbelasting vd server zojuist er uitgegooid, maar kon gelijk weer opnieuw inloggen.
mss dat ze met de schuif bezig zijn :) jaaaaaaa ajb ajb ajb
zullen ze zelf wel eens voor een klm troepen maken?
BB_Skelril
27-02-14, 20:13
Tymy,
Zoals ik voorheen ook al heb aangegeven hebben we jullie feedback hierover doorgegeven aan de ontwikkelaars en er wordt momenteel aan gewerkt.
BB_Skelril
Roodstaart
27-02-14, 21:12
Ik ga happen ...
In dat geval zou ik graag willen voorstellen dat alle community managers eenzelfde actie opzetten om dat magische getal van 25 in 250 te veranderen. Uurtje werk voor de ontwikkelaars.
Ik wil niet heel cru zijn tymy; maar laten we er dan meteen 1000 van maken; anders gaan we over een tijdje lopen *piepen* dat de 250 ook niet meer genoeg is :)
als in de barak een tool wordt toegevoegd: aantal x
dan is het eindeloze geklik voor het recruteren een stuk gemakkelijker,
minder rsi-vinger en minder nieuwe muis nodig, vanwege de klikslijtage ....
Jij hebt duidelijk nog nooit een shooter gespeeld ^^
Neemt niet weg dat t op momenten wel makkelijk kan zijn ;)
Je kan er een progje op loslaten dat muisbewegingen en kliks 'record' en daarna afspelen.
Google het maar eens.
Bertolucci
17-04-14, 21:37
lol
MOD_Lentox
18-04-14, 12:05
Deze suggestie is al vaker aangegeven. Probeer onderwerpen bij elkaar te houden.
Als je reageert onder deze topic dan komt deze weer automatisch naar boven.
Meer recruten maken (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15497-meer-rekruten-maken)
en niet alleen hier lentox, maar ook op de andere fora.
de duiste, de engelse ect ect.
en hier word niks aan gedaan terwijl dit erg vaak word gevraagt
MOD_Lentox
18-04-14, 20:11
en niet alleen hier lentox, maar ook op de andere fora.
de duiste, de engelse ect ect.
en hier word niks aan gedaan terwijl dit erg vaak word gevraagt
BB_Skelril heeft alles doorgegeven. Momenteel wordt er aan gewerkt.
BB_Skelril
18-04-14, 20:23
en niet alleen hier lentox, maar ook op de andere fora.
de duiste, de engelse ect ect.
en hier word niks aan gedaan terwijl dit erg vaak word gevraagtOnze ontwikkelaars zijn op de hoogte dat dit een veelgevraagde functie is enkel zijn er momenteel technische beperkingen waardoor het niet mogelijk is om de aantallen op de schuifjes simpelweg te verhogen.
BB_Skelril
vreemd hoor. In het handelshuis kan het wel, afhankelijk van de grootte van je pakhuis en hoeveel je al hebt. Lijkt me niet zo heel moeilijk om dit te kopieren. Code-reuse wordt dat door professionele programmeurs genoemd...
Hier een link waar dit principe wordt uitgelegd. http://hoskinator.blogspot.nl/2006/06/10-tips-on-writing-reusable-code.html
Ik stem ook voor. tis erg irritant en eentonig na een kleermakertje 3000r aan te maken dat zijn 60 handelingen .
ik ben er ook voor om de hogere levels hier in tegemoet te komen een selectie vakje bv met 100 250 500 1000. Ik stem voor.
het verhogen van 25 naar 100 lijkt me niet overbodig
daarbij kan ook nog een extra optie van zoveel maal toegevoegd worden, dan kun je zo bijv. 25 x 100 rekruten aanmaken met paar klikken
Bertolucci
30-04-14, 14:09
chrisje 60x25 is 1500, maar goed, per 25 mannetjes moet je zowiezo 3 of 4 keer klikken om ze in de barak te krijgen dus dat is 360 handelingen in het gunstigste geval voor die 3000.
Mijn manier om RSI in te dammen is zodra er zooi dooien is al meteen 625 pop toe te voegen en die in 2 of 3 keer kliksessie de barak in te fietsen.
Dan verdeel ik die 360 handelingen dus in 12 x 30 keer klikken, dat houdt het nog beetje gezellig voor mijn pols :P
Maar ja na al die jaren bezwaren van alle servers vind ik het opvallend dat er niet eens getest wordt met een update van het barakgebouw en alle mogelijkheden daarin.
Elke week gaat de server enkele uren op zwart, als er nu teveel technische limieten aan de barak en de 25 mannekes maken zijn, is het dan niet tijd om op de achtergrond een nieuwe barakcode te schrijven en gedurende 2 onderhouden (1e onderhoud om een harde limiet op barakproductie te zetten qua tijd, zodat alle barakken op de server zonder productie zijn vanaf bv start van het onderhoud 2 weken erna minus half uur.) alle barakken te verwijderen en te vervangen door nieuwe barakken?
nieuw gebouw,
verbeterde barak.
kan stapels recruutjes ect maken.
nieuw gebouw,
verbeterde barak.
kan stapels recruutjes ect maken.
Alstjeblieft zeg, niet weer een nieuw gebouw wat met een bestaande ook kan.
Barrack-upgrade naar lvl 6: Meer rekruten tegelijk kunnen maken!
Bertolucci
01-05-14, 22:19
pff nee gezondheidsklachtenvriendelijke updates moeten niet pas op level 6 komen,
gewoon vervangen dat ding.
me again....bitte..machen sie es leichter vur ons....begin een grote weerstand te krijgen met sprookjes te doen omdat ik weer duizenden units moet maken...een balk met 25, 50 75 en 100 zou al helpen om rsi te vermijden
het lijkt steeds duidelijker te worden dat dit item toch wel het meest irritatie/frustratie oproept. het lijkt mij toch wel zinnig als BB hier een keer naar kijkt. een oplossing lijkt mij erg simpel - trouwens zijn in dit topic al meerdere oplossingen aangeboden. ben benieuwd wanneer hieraan gewerkt gaat worden ....
wat ook wel heel veel helpt als de waarde omgedraaid wordt, standaard op 25 wil je minder ( wat nagenoeg bij 99% niet voorkomt) even schuiven
dan is het in ieder geval al een stuk makkelijker, en de aanpassing lijk me nagenoeg fluitje van een cent, nou ja gezien het verleden misschien 2 centen
en als ze dan toch bezig doe het dan ook maar bij de proviandhuizen
DutcHPsych0
25-06-14, 20:42
Op facebook is wel iets aangekondigd, zal dit er mee te maken hebben?
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10440697_677553155615550_4745235440957576341_n.png
zou ook aangepast garnizoen kunnen zijn voor de MEester?
ziet er uit als een aziatisch gebouwtje (met die poort), dus misschien komt dat plaatje van de chinese server die los staat van BB, hun hebben wel hetzelfde spel, maar een eigen ontwikkelingsteam en dergelijke... (wellicht beter?)
DutcHPsych0
26-06-14, 17:48
ziet er uit als een aziatisch gebouwtje (met die poort), dus misschien komt dat plaatje van de chinese server die los staat van BB, hun hebben wel hetzelfde spel, maar een eigen ontwikkelingsteam en dergelijke... (wellicht beter?)
Het is door het (NL) facebook account van the settlers online zelf gedeeld, dus het moet haast wel iets met de NL server te maken hebben...
Het is door het (NL) facebook account van the settlers online zelf gedeeld, dus het moet haast wel iets met de NL server te maken hebben...
ahh, okay, daar heb ik geen idee van, ik kom nooit op facebook ;)
misschien is dat het tentje van die bergen op blazer wat er nooit is gekomen, of PvP of zo :P
leuk plaatje, maar met BB weet je het nooit :D
ik zag dat op facebook er ook een passende opmerking bij geplaatst was.
Als antwoord op de vraag: Wat denk je dat dit is?
nieuwe bugs in aantocht?
ik zag dat op facebook er ook een passende opmerking bij geplaatst was.
Als antwoord op de vraag: wat denk je dat dit is?
nieuwe bugs in aantocht?
lol
+1
DutcHPsych0
27-06-14, 16:45
Lijkt er toch op dat alle generalen een ander kamp krijgen :d
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/s526x395/10430395_678320162205516_2987710239367141137_n.png
In dat soort gevallen kun je ervoor kiezen om het in kleinere porties te maken, is je eigen risico als je het in zulke grote hoeveelheden doet dat je het met edelstenen moet afkopen of nutteloos lang moet wachten.
Ik ben het hier helemaal mee eens!
In deze situatie wordt het een win-win situatie voor iedereen.
Voor BB meer inkomsten (doordat mensen 'teveel' willen maken, maar toch verder willen = afkopen met edelstenen) en voor ons, zeker de hogere levels, een uitkomst 1e klas!
Ik ben "Voor!"
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.