PDA

Bekijk Volledige Versie : [Officieel] Halloween Evenementen/wedstrijd Feedback

BB_Skelril
22-10-12, 17:31
Beste Settlers,

Graag alle feedback en discussies over het Halloween evenement en de bijbehorende wedstrijd in dit topic behouden.

Laten we het netjes houden met elkaar, geen vingers wijzen / getroll.

- BB_Skelril

Beittil
22-10-12, 19:43
Mijn puntjes:
1. Dat je maar maximaal drie veldjes van ieder soort kunt hebben, ok. Niks mis mee! Maar waarom mag je ze niet vervangen zodra ze leeg zijn?
2. Waarom zijn/waren we maar zo weinig missies van die Halloween NPC? Ik was met een uurtje wel door zijn missies heen, heb misschien 60-70 extra pompoenen ofzo extra kunnen verdienen daarna niets meer... waarom is er niet meer? Of iig, een dagelijkse missie voor zolang het event loopt.

ThunderNL
22-10-12, 21:14
ja dagelijke missies zou niet gek zijn ook wat beittil zegt mogelijkheid om te vervangen van de pompoenen velden, en de productie tijd van pompoenen zijn erg lang vergleken met normaal productie dan evt. liever medere velden neer kunnen zetten met upgrade mogelijkheid voor goud of materialen.

dan kan je zelf beetje bepalen of je de productie tijd verlagen wil :)
een idee

GEXTE
23-10-12, 01:14
een erg mager event, het stelt niet veel voor...
ik zou dan liever zien dat dit event gewoon geschrapt wordt en dan met kerstmis of zo een groot/goed event...
avonturen, meer missies, meer pompoenvelden (of kerststerren), dat er ook echt iets te beleven valt...
nou is het een uurtje inloggen gedurende die 3 weken, ff alle pompoenvelden plaatsen en dat handjevol missies afwerken en je hebt het 3 weeks event binnen een uur afgerond...
erg summier...

Tuttebel
23-10-12, 17:01
een vraagje over de pompoenen wedstrijd... mag ik mijn foto (of een deel ervan) bewerken in een fotobewerkingsprogramma of mag het alleen een foto van de pompoen zijn ?

BB_Skelril
23-10-12, 17:15
Je zal de pompoen zelf moeten bewerken, je naam moet hier ook bij staan (nicknaam) deze mag er niet via photoshop in worden gezet.

- BB_Skelril

Thrasher14
23-10-12, 19:56
Als ik een school koop, hou ik die dan ook nĂ¡ het halloween evenement?

BB_Skelril
24-10-12, 02:03
De school behoud je gewoon na dat het evenement is afgelopen.

- BB_Skelril

EnemyReaverNLD
26-10-12, 19:12
https://dl.dropbox.com/u/48720628/Dutch%20ERROR/Plaatjes/Halloween.png

AmonRaZongod
26-10-12, 21:10
Settlers

Het is weer die tijd van het jaar,
De settlers zijn bezorgd voor het komende gevaar.

Wat zal die ene dag hun nu brengen?
Monsters, Zombie's of heksen die hun drankjes al mengen.

De settlers bereiden zich voor, Hun angst is groot,
Want geen van alle wil in de ogen staan met de dood.

Omdat ieder weet wat ze kunnen zien,
Want de dag van de doden,
Dat is halloween.

GEXTE
28-10-12, 23:15
hmmm, constructieve feedback :)

BB_Skelril
29-10-12, 08:44
Als mensen mee willen doen met de gedichten/verhalen wedstrijd moet dit gepost worden in het hierbij horende topic.

Het topic waar de gedichten moeten worden gepost is hier te vinden: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15464-Het-grote-gemene-Halloween-Gedicht-verhaal

- BB_Skelril

wee_man
29-10-12, 15:59
Ik vind/vond Halloween wel een leuke aanvulling bij de dagelijkse Settlers beslommeringen.
Fraaie winkel met leuke items, Magere Hein, school, silo en alles met pompoenen te krijgen :)

Mindere punten waren voor mij de Halloween missies die toch wel erg snel klaar waren.
Ook de 8 uur produktie tijd van het kleine pompoenenkerkhof was te lang om goed te kunnen boosten onderling.
Een kortere tijd met dezelfde aantallen had zeker meer plezier gegeven binnen ons gilde om elkaar te helpen met boosten.

Wat mij wel leuk lijkt om erbij te hebben bij zulke thema's is bijvoorbeeld een Halloween avontuur wat iedereen kan spelen, eventueel met meerdere spelers.
Misschien met verschillende moeilijkheidsgraads en beloningen zodat er voor elk lvl een uitdaging ligt om het te voltooien.
Ook met een gilde lijkt het mij wel leuk om een Halloween gilde missie erbij te hebben, dat geeft toch weer wat extra's om in een gilde te zitten :)

wee