PDA

Bekijk Volledige Versie : zo competent is de ondersteunings team

ThunderNL
18-10-12, 18:23
ik zou over naardenken om het steun team uit te wisselen omdat je kan alle fouten
doorgeven en dan nog een foto van waar de foutzoeker de fout vind en dan krijg je dit
wat zijn er toch en paar incomptene mensen die in het ondersteuningsteam zit ....

maar goed ... dat het en beta is .. ok maar dat het team dat ons helpen moet
maar ook niks van code of fout angeving weet ... is toch belacherlijk
gr
ThunderNL

---------------------------------------------------
Contact Support: http://www.thesettlers-online.com/nl/help-and-support

"ThunderNL" <*@*.*> wrote:

Hallo supportteam
ik had geen foto gestuurd maar de code die een fout veroorzakt

bij deze stuur ik dan een foto bij en de kode op engels voor de fout en hoop dat
het opgelost kan worden zodat ik weer spelen kan.

det fout word als volgend bescheven

Uncaught ReferenceError: DetectFlashVer is not defined play:60
GET http://game-cdn.thesettlersonline.ne...g/AC_OETags.js play:25

en dit is de code lijn in de sourcecode die probleme maakt
<div id="fb-root"></div>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
var hasProductInstall = DetectFlashVer(6, 0, 65); <--------------------------------------------DEZE LIJN MAAKT EEN FOUT/ THI LINE MAKES A ERROR IN LOADING

Poegel
18-10-12, 22:23
Misschien verstandig om je berichten even te checken op taalfouten, voordat je iets stuurt. Ik kan namelijk ook totaal niet opmaken waar het over gaat :cool:. Don't shoot the messenger hé.

Beittil
19-10-12, 08:03
Het support team zit volgens mij in Duitsland en ze gebruiken Google translate ofzo om berichten eerst van NL->DE te vertalen voor zichzelf en daarna hun reactie weer van DE->NL om te kunnen antwoorden... het amateurisme druipt er vanaf, maargoed... je moet roeien met de riemen die je hebt.

Ik kan me best voorstellen dat als jij een dergelijk bericht naar ze stuurt dat ze er dan echt geen touw aan vast kunnen knopen... want door alle taal- en spelfouten kunnen ze niet eens het bericht 'fatsoenlijk' door de translator van Google trekken.

BB_Skelril
19-10-12, 10:46
Graag geen tickets op het forum plaatsen.
Overigens zit het ondersteunings team niet in Duitsland, dus laten we geen valse informatie verspreiden :-).

- BB_Skelril

GEXTE
05-11-12, 02:07
ik heb een keer een probleem gehad en contact opgenomen met het ondersteunings team...
de reacties hadden op zich sneller gekund (maar dat is altijd, het kan nooit snel genoeg! maar ze waren verder gewoon prima op tijd) en ze hebben mijn probleem prima opgelost!
ik ben erg tevreden over het ondersteuningsteam, dus misschien dat het aan jou ligt, of inderdaad aan je spelling/rebus... (dyslectie kan, maar er zijn genoeg spellingscontroles en er is ook nog altijd google... ik wil hier verder nix mee zeggen, maar als ze je ticket/vraag/klacht niet kunnen begrijpen dan is het moeilijk oplossen...)