PDA

Bekijk Volledige Versie : Markeren waar je een buff wilt

Haldir
15-10-12, 07:11
Hallo,

In Cityville heb je de mogelijkheid om een x aantal hartjes te plaatsen op plekken waar je graag hulp wilt van je buren.

Zoiets lijkt mij hier ook erg handig. Dan kunnen vrienden en mede gilde leden, makkelijk mandjes gebruiken op de door jou aangegeven plekken.

Groeten Bas

Bolderly
15-10-12, 13:51
Goed idee !

Haldir
18-10-12, 06:39
Lekker veel reacties hier.

Ook fijn dat er iemand van TSO reageert.............

EnemyReaverNLD
18-10-12, 06:48
Sorry hoor?? Hartjes?? In Settlers weet je onderhand toch wel wat belangrijk is en wat je wel en niet moet buffen.
Leer de game spelen ipv dat alles wordt versiert met logo's tekens en hartjes? daar heb je FB voor toch.

Beittil
18-10-12, 08:53
Man naar mijn hart hierboven :D

Als je mensen nog duidelijk moet maken dat ze niet je boerderijen moeten pimpen maar wel je bakkerijen enzo dan ben je echt niet goed aan het spelen :D

Haldir
19-10-12, 05:34
Deels ben ik dat met jullie eens, maar als bepaalde gebouwen al buffs hebben, zoals het goudgebeuren, grotebogen maker en de bakkerijen. Dat is het wel handig om aan te geven of je bijv dringend op HH zagerijen en Marmer een buff wilt hebben, of dat je eerder grondstoffen nodig hebt en op wat smelters een buff wilt.

Hoe dan ook, makkelijk afschieten zo, maar er zijn ook nog steeds mensen die wat moeten leren. Ik heb dan graag dingen zelf in de hand en hoop dat je deze hints kan geven aan anderen.

PasMaNNi
21-10-12, 14:42
Sorry hoor?? Hartjes?? In Settlers weet je onderhand toch wel wat belangrijk is en wat je wel en niet moet buffen.
Leer de game spelen ipv dat alles wordt versiert met logo's tekens en hartjes? daar heb je FB voor toch.

Op zich ben ik het met je eens om settlers niet zo "poeslief" te maken zoals cityville.. Aan de andere kant als het optioneel is kan het een handige functie zijn voor spelers die het willen gebruiken.

Haldir
24-10-12, 20:52
Ik noemde de hartje van Cityville als voorbeeld. Lees ff de titel van het bericht, gaat om de markeringen.

Snorro
25-10-12, 13:36
Als je gewoon doorgeeft dat je de slapende gebouwen gebuft wilt hebben, ben je ook klaar.
(wel de sect nr erbij zetten)

Opgelost....

Beittil
25-10-12, 14:41
Eigenlijk niet, want dat werkt alleen maar als je zelf online bent om vervolgens het gebouw weer te activeren. Mensen die deze functie willen hebben doen dit juist zodat je voor mensen kenbaar kunnen maken waar de buffs naartoe mogen indien zij NIET online zijn!

Appeltaart
25-10-12, 15:06
Voor mij zou dit een aanvulling zijn die overbodig is ben elke dag online en spreek met mensen af wat er gebuffed moet worden. En ik ben er mee eens dat mensen wel een beetje moeten nadenken met buffen was laatst iemand die ging mij water buffen :) en vroeg er nog bufs om terug.

Dus voor mij geen hartjes!! en het zou de game play graphics behoorlijk in de weg staan want wat krijgen we hierna. Oven die Appeltaarten bakken?

Beittil
25-10-12, 16:00
Heh, ik heb het ook regelmatig als mensen bij mijn ineens allemaal broodjes en mandjes op mijn boerderijen komen gooien en het terug verwachten. Vraag je ze waar je mee bezig zijn; "Ja, ik zit ook altijd met tarwe tekort!".

Ow, dus omdat jij dat hebt zitten we ineens allemaal met tarwe tekort? :D Mijn productie is gewoon op orde hoor, gooi die mandjes dan liever op mijn bakkerijen... kan tenslotte nooit genoeg settlers maken :)

sjaak1515
26-10-12, 20:38
ik vind het van de ene kant wel een beetje handig
maar van de andere kant niet want je kunt gewoon tegen je vriend zeggen waar je geen buff wilt

EnemyReaverNLD
27-10-12, 10:23
Op zich ben ik het met je eens om settlers niet zo "poeslief" te maken zoals cityville.. Aan de andere kant als het optioneel is kan het een handige functie zijn voor spelers die het willen gebruiken.

Optioneel zou dan ook zijn om niet je hartjes te doen omdat ik bv vindt dat iets anders veel meer nut heeft dan je hartjes keuze.
Het is een vorm van vragen wat jij wil :P Je mag al blij zijn als ik kom buffe.
beetje jammer dit, iemand nog koffie XD