Bekijk Volledige Versie : gilde missie anuleren door de gildeleider
Ik had vanmorgen als gildeleider de gilde missie van gisteren geanuleerd maar nu blijft de gilde missie van vandaag als wachtende missie staan.
De meeste gilde leden hebben ook hun missie van gisteren nog erbij staan.
Dat is niet helemaal zoals het was, misschien een foutje meegeslopen in de update van afgelopen nacht?
BB_Skelril
12-10-12, 08:17
Graag contact op nemen met het ondersteuning team, hun kunnen je hier het beste assisteren.
- BB_Skelril
EnemyReaverNLD
12-10-12, 09:36
Wee_man je kan ook als leider kijken of je leden wel online blijven komen en meewerken aan de guild missie :P (help ze indien) Heb gemerkt dat als je een nieuwe missie krijgt toegekend (meestal een nieuwe wachtende) dat hij de bezetting aantal van de guild neemt op dat moment (correct me if wrong)
Heb je een lid die niet meer verder speelt ivp what so ever kan je missie blijven hangen. Blijft de lid te lang offline kan je deze het beste uit je guild halen omdat alle andere leden hierop blijven hangen. PM hem wel eerst :P eerst kans geven ofc. Guild missie past zich aan en finish knop wordt actief.
Bedankt voor de reactie. M.b.t het aanvragen van ondersteuning, mailen of hoe doe ik dat?
BB_Skelril
12-10-12, 14:24
Voor ondersteuning kan je gaan naar http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning - vul je ticket in en je zult zo snel mogelijk antwoord krijgen.
- BB_Skelril