PDA

Bekijk Volledige Versie : Handel sortering werkt niet

Seko
11-10-12, 09:21
Is jullie ook opgevallen dat het sorteren niet meer goed werkt in het nieuwe handelssysteem. Je kon altijd sorteren door op de header van de kolom te klikken. Dat kan nu nog, maar als je naar pagina 2 gaat dan is de sortering weg. Bovendien zie je daar weer items staan die qua sortering op pagina 1 hadden moeten staan. Als je op pagina 2 op sorteren klikt gaat ie weer naar pagina 1.

Erg jammer dit...nu is het echt zoeken naar die deal met het product wat je wilt verkopen.

Avicenna
13-10-12, 07:01
Wat ook wat vreemd werkt is dat als je op 2x op de header van de kolom klikt, het er op lijkt dat de eerste keer de pagina waar je op staat wordt gesorteerd en de 2e keer alle pagina's.

Je zou verwachten dat je bij de eerste keer klikken sortering over alle pagina's krijgt en bij de 2e keer klikken de sortering in omgekeerde volgorde (althans zo werken bijna alle spellen/applicaties).

totalnuts
15-10-12, 04:58
Hier nog 1, ik heb nog maar 1 ijzer dus ijzerwapensmid en alles op slapen gezet, zo dringend ijzer nodig
vind een handel 100 ijzer tegen 250 brood, niet te duur dacht ik handel met succes afgerond
vind ik in mijn pakhuis 95 ijzer, waarvan ik er zelf al 1 had????????????????

cptpekel
15-10-12, 19:44
je moet wel je pakhuis upgraden

BB_Skelril
18-10-12, 10:24
Er zal binnenkort een fix zijn voor het sorteren.

- BB_Skelril

XiozZe
18-10-12, 15:15
Tot dan:

klik op "aanbod:"
klik op "kosten:"
klik op "aanbod:"

en als je naar de volgende pagina gaat blijkt het wel allemaal goed gesorteerd te zijn