PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkeerde generaal gekregen



Slaafje
26-09-12, 22:47
Beste Admin/Mods?,

Ik had van de week 2 veteranen-generaals (4999 edelstenen per stuk) gekocht maar kreeg er toen maar 1 in mijn ster-menu.
Daar heb ik toen een support over aangemaakt en dit was de reactie van support:

Bij deze kreeg ik dus een 'halloween general' in mijn ster-menu erbij.

Nu ben ik het hier niet mee eens om de volgende redenen:
1. Deze halloween generaal heeft een limiet van maar 200 ipv 250.
2. Deze halloween generaal is dus hetzelfde als een 'geharde generaal' en die kost maar 1250 edelstenen. Dat is dus een verschil van 2749 edelstenen.

Ik zou dan bij deze ook graag willen vragen om deze, in mijn ogen, fout te herstellen en mij alsnog een veteraan-generaal te geven (en mijn halloween generaal weer weg te nemen).

mvg,
Slaafje 'aka Vincent'

BB_Skelril
27-09-12, 11:37
Hey,

Dit probleem zul je moeten oplossen met het ondersteunings team gezien hun ook degene zijn die contact hebben gehad met jou.
Stuur ze nog een emailtje en laat ze dit probleem weten. Mocht het niet opgelost worden, stuur mij dan even een PM dan zal ik kijken of ik er wat aan kan doen ;-).

- BB_Skelril

Slaafje
27-09-12, 23:15
Bedankt Skelril en heb ze zojuist nogmaals een e-mail gestuurd :)

Slaafje
11-10-12, 09:56
En maintenance leer eens normaal nederlands.. in de 6 mails heb ik 100 spelfouten kunnen vinden :( Shame on you!

Beittil
11-10-12, 10:03
Tja, dat komt omdat het Duitsers zijn met Google translate :D

BB_Skelril
11-10-12, 11:52
Graag geen e-mails van het ondersteuning team op het forum plaatsen.
Verder mijn excuses voor het ongemak, maar ik zou je toch willen vragen om nogmaals een ticket in te sturen naar het ondersteuning team. Ik snap dat het een lastige situatie is, maar het kan zijn dat er iets fout is gegaan.

- BB_Skelril

Slaafje
12-10-12, 08:44
Dat iets 3-5x fout gaat vind ik erg jammer.. maar ga me nogmaals van me 'goede' kant laten zien...

EnemyReaverNLD
12-10-12, 09:45
gaat om de hulp Slaafje en de boodschap komt duidelijk over in wat ze bedoelen en dat is uiteindelijk ook je doel.
Schrift is bijzaak hierin, hulp is wat ze je direct bieden bij jou probleem, houd het daar dan bij.
Zie het als dat ze er zelfs meer moeite voor moeten doen om het jou duidelijk te maken.
Dus meer werk voor hun en dan z'n reactie :( schaam je.

BB_Skelril
12-10-12, 14:22
Slaafje,

Ik heb nauw contact gehad met het ondersteuning team en je zou je Generaal terug moeten hebben, alleen is er een probleem waar ook het ondersteuning team niets aan kan doen voor zo ver ik weet. Heb nog even geduld, en je krijgt je Generaal binnenkort terug :-).

- BB_Skelril

Slaafje
09-11-12, 12:43
Ondertussen een maand verder en nogsteeds geen nieuwe generaal.. Ga ook geen ticket meer maken ervoor, ben er klaar mee!

mvg,