PDA

Bekijk Volledige Versie : Chat moderators

Poegel
14-09-12, 19:47
Dag allemaal,

Nadat het weer een tijdje goed is gegaan zonder Moderators, zie ik nu toch dagelijks weer allemaal ruzies voorbijkomen in de wereldchat. Het is niet meer mogelijk om een normaal gesprek te voeren, zonder dat er een aantal mensen (meestal dezelfde) ruzie aan het maken zijn en de scheldwoorden om je oren vliegen. Jammer dit. Dus mijn vraag, vooral aan BB_Skelril...misschien tijd voor wat moderators nu?

Gr. Poegel

BB_Skelril
17-09-12, 09:37
Hey,

Ten eerste wil ik graag mensen voorstellen om gebruik te maken van de report functie, en als daar niet op gereageerd wordt (bijvoorbeeld laat in de nacht) om dan een ticket te versturen naar het ondersteunings team. Dit zodat ik er van op de hoogte wordt gesteld en er ook daadwerkelijk wat aan kan doen. Dit wordt op het moment nog niet veel gedaan, en dan kan ik dus ook niet zien of er iets aan de hand is (ik kan helaas niet 24/7 de chat lezen).

Verder zullen er ook moderators komen. Maar ik denk persoonlijk dat wat ik hier boven beschreef het grootste probleem is op het moment, gezien ik dus niet 24/7 in de chat kan zitten om mee te lezen!

- BB_Skelril

YellowMinute
17-09-12, 16:57
hoe kom ik bij de report functie?

Poegel
17-09-12, 19:22
Typ in het chatkanaal: /report gebruikersnaam Reden
@BB_Skelril, goed om te weten, zal mensen aansporen om daar gebruik van te maken zogauw als er problemen zijn.

jorisb
17-09-12, 22:24
Ik ben net gestopt met een ander spel "Evony". Daar had je een world chat en een alliance (lees gilde) chat. In de world chat werd van alles en nog wat geschreven. In de alliance chat kon je dat beter niet doen, omdat je dan uit de alliance gegooid werd.
Ik ben een beginner bij Settler, dus weet ik niet of er ook zoiets is als de gilde chat, maar misschien is dat wel een idee.

Poegel
18-09-12, 08:32
Ik ben net gestopt met een ander spel "Evony". Daar had je een world chat en een alliance (lees gilde) chat. In de world chat werd van alles en nog wat geschreven. In de alliance chat kon je dat beter niet doen, omdat je dan uit de alliance gegooid werd.
Ik ben een beginner bij Settler, dus weet ik niet of er ook zoiets is als de gilde chat, maar misschien is dat wel een idee.

Je hebt die de volgende chats:
Wereldchat (voor iedereen)
Hulpchat (voor vragen)
Gildechat (voor de gildeleden)
Officierenchat (speciale chat voor administrators van een gilde)
Fluisterchat (

EnemyReaverNLD
18-09-12, 09:42
In een ouderen gilde kan je meer je gang gaan.
JA ik vindt een Mod ook wel belangrijk puur het feit PEGI 7+
zo kan inderdaad de open chat netjes blijven voor de kids.

RixIt
19-09-12, 21:15
Hey,

Ten eerste wil ik graag mensen voorstellen om gebruik te maken van de report functie, en als daar niet op gereageerd wordt (bijvoorbeeld laat in de nacht) om dan een ticket te versturen naar het ondersteunings team. Dit zodat ik er van op de hoogte wordt gesteld en er ook daadwerkelijk wat aan kan doen. Dit wordt op het moment nog niet veel gedaan, en dan kan ik dus ook niet zien of er iets aan de hand is (ik kan helaas niet 24/7 de chat lezen).

Verder zullen er ook moderators komen. Maar ik denk persoonlijk dat wat ik hier boven beschreef het grootste probleem is op het moment, gezien ik dus niet 24/7 in de chat kan zitten om mee te lezen!

- BB_Skelril

worden reports dan niet automatisch op een aparte manier gelogged binnen jullie systeem? Want dat maakt het terug lezen inderdaad een crime.
Ik weet van andere chat programma's dat bij een report automatische de laatste 30 min. worden gesaved en in een aparte file opgeslagen (bij mij zijn die dan leesbaar als kladblok files)

misschien een ideetje om te kijken of de chatserver te updaten is?

joda
11-06-13, 16:30
Graag zou ik een een link zien van waar ik de gedragsregels staan van de CHAT en niet de in-game regels.

BB_Skelril
11-06-13, 17:08
Joda,

http://forum.thesettlersonline.nl/threads/14811-Forum-en-in-game-gedragsregels < hier staan de regels voor de chat.

BB_Skelril