Bekijk Volledige Versie : Gildeleden & geen onlinemelding
Serena_Wolfsbane
02-09-12, 11:43
Ik ben er zojuist achter dat je bij de gildeleden die in je vriendenbalk geen groen bolletje staat als ze wel online zijn. Ook met een extra vriendenverzoek is dit niet opgelost. Gewone niet-gilde leden vriendjes hebben de onlinemelding wel bij hun avatar.
Als je onder je ster-menu 'vrienden' aanklikt dan staan ze wel met bolletje (dan zie je wel enkel je vrienden). Als je dat op 'Alle' of 'Gilde' zet klopt het inderdaad dat je niet de groene bolletjes ziet. Dit is een foutje in het spel en komt waars. een fix bij de volgende update.
BB_Skelril
27-09-12, 11:36
Dit is inderdaad een probleem waar wij al van op de hoogte zijn! Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit probleem wordt verholpen.
- BB_Skelril
EnemyReaverNLD
27-09-12, 15:20
Ik heb voor die tijd alleen de gilde leden in me vrienden lijst staan en zie op deze manier de on/offline status van de mensen.
Tijdige deals met mensen buiten de gilde verwijder ik weer zodat het voor mij op de gilde een goed overzicht blijft onder vrienden Tab.
Ja, liep hier ook tegen aan erg irritant.