Bekijk Volledige Versie : Vragen over Settlers
Erik_the_Setterl
25-08-12, 22:32
Hoi iedereen,
Uit dit hele verhaal begrijp ik dat ik meer van een gebouw kan bouwen. Als dat zou kunnen, zou ik 2 steenhouwers hebben (misschien meer), 3 dennenhouthakkers, 2 dennenhoutzagerijen en 2 dennenbosbeheerders, 2 vissers. Of 2 dennenhouthakkers, 1 dennenhoutzagerij en een dennenbosbeheerder op de plaats waar ik dennenbomen zie staan. En misschien meer barakken voor de legers.
Verder kreeg ik als beloning meer grondstoffen. Die heb ik in m'n burgemeerstershuis gelegdl. Is dat goed?
Wordt er hier gevochten in het spel?
Ja, je kunt meer van 1 type gebouw bouwen.
Hier een link (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/14932-welke-gebpouwen-heb-je-nodig-voor-welke-productie) naar een pagina waar je kunt zien wat de verhoudingen moet zijn tussen verschillende gebouwen voor een goede productieketen.
Je kunt maar 1 barakken bouwen, maar die kun je wel later in het spel upgrade.
Grondstoffen in je stermenu kun je in je burgemeesterhuis legen, er zijn soms ook grondstoffen die je in je mijnen moet legen.
Als je de tutorial volgt wordt er van zelf uitgelegt hoe je moet vechten in het spel dat is na niveau 15.
Tot welk niveau duurt de tutorial?
De tutorial loopt op zijn einde bij lv17.
Begint het spel dan opnieuw? Ik ben bij level 17, op weg naar 18.
Neuh, dan speel je gewoon verder natuurlijk. Alleen zijn de missies er niet meer op gericht om je de nieuwe gebouwen en methodes uit te leggen. Vanaf dan moet je het gewoon zelf allemaal ontdekken.
Hum, ik heb mijn gebouwen zo maar ergens neergezet. Zou ik nu anders doen.
Volgens mij ben ik wel nog ergens wat bugjes tegengekomen. De beloning voor het verslaan van de bandieten (bv 50 bogen) komt niet aan. Meld ik wel bij de bugmeldingen aan.
Gebouwen kun je verplaatsen als de indeling je niet zint, kost wel wat grondstoffen weer... maar is goedkoper dan afbreken en herbouwen.
Bedankt, dat had ik me ook al bedacht. Ben er dus al mee begonnen.
Monkeyunit
08-10-12, 13:55
De beloning voor het verslaan van bandieten ontvang je volgens mij in een bericht.
Hierin staat een knop "beloning ophalen"
Volgens mij wordt het dan in je stermenu geplaatst zodat je het kan toevoegen aan je burgemeestershuis.
Ik heb een vraag over de settlers, hoe kan ik sneller aan nieuwe settlers komen? buiten het feit dat het burgemeester huis ze automatisch aan maakt, kan ik dit proces versnellen oid?
Door brood te produceren (Boerderijen -> Molenaars -> Bakkerijen) en dan het resulterende brood te gebruiken in je proviandhuis. Hier staan verschillende opties om settlers te produceren (Per 1 (25 brood), per 5 (125 brood) of per 25 (625 brood)).
En nu de Halloween periode actief is kun je uiteraard ook proberen om Pompoenen te maken/kopen/sparen. Voor 500 pompoenen kun je een speciaal gebouw kopen welke extra settlers maakt, de Dorpsschool (1 extra settler iedere 2 uur).