PDA

Bekijk Volledige Versie : Gildebank

Xuppet
20-08-12, 14:21
Hey, ik hoor veel mensen klagen over "liegen over hoeveel je nodig hebt zodat je veel of vrijwel alles voor persoonlijk gebruik houdt ipv de onmogelijk hoge gildemissies" dus dacht ik.. waarom geen gildebank? dan kan je nog functies toewijzen dat alleen specifieke mensen die dat kan geven aan diegene die het nodig hebben... ook zou het erg fijn zijn als je een gilde-eilandje hebt oid, dat je daar dingen neer kan zetten die alle gilde-leden hun Grondstoffen boost of iets dergelijks.. laat maar weten wat er gedacht word van mijn "WOW-ide

RixIt
20-08-12, 15:10
xuppet, dit is al voorgesteld in verschillende topics

Enkidoe
15-09-12, 12:13
Ik zou wel een gilde vault willen hebben(bijv. in het gilde huis) waar je gouden munten en producten kunt bewaren. Uiteraard hebben alleen de gilde admins hier toegang toe.
De gedachte hierachter is heel simpel, je kunt zo andere leden helpen wanneer zij dringend nood hebben aan iets.

Enkidoe
16-09-12, 18:27
deel de mening. heb zelf ook de vraag gesteld(gilde vault). Kon de vraag via de zoekfuntie namelijk niet achterhalen.

EnemyReaverNLD
17-09-12, 13:24
Ik kan ook nie gelijk alles vinden op de forum want er is gewoon zo veel te vinden :P
Maar stem wel mee in, op een gilde kluis.
Waar iedereen zijn items/taak kan plaatsen bv.

ThunderNL
17-09-12, 13:40
super idee evt. met toevoeging van de guilde eiland waar guildmembers "special quests" samen kunnen doen waar de quest reward naar de guild vault of bank gaat

RixIt
19-09-12, 21:07
Ik kan ook nie gelijk alles vinden op de forum want er is gewoon zo veel te vinden :P
Maar stem wel mee in, op een gilde kluis.
Waar iedereen zijn items/taak kan plaatsen bv.

Daar heb je de zoek functie voor

super idee evt. met toevoeging van de guilde eiland waar guildmembers "special quests" samen kunnen doen waar de quest reward naar de guild vault of bank gaat

vind ik ook, vandaar: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/14922-Gilde-Kamp-Eiland
als je nog ideeen heb zet ze erbij.

Hoe meer er reageren hoe eerder het serieus wordt bekeken

EnemyReaverNLD
20-09-12, 08:12
Guild bank verdeeld over iedereen

https://dl.dropbox.com/u/48720628/Dutch%20ERROR/Guild%20Quest/Guild%20Missie/Guild%20Missie%201.jpg

EnemyReaverNLD
20-09-12, 18:36
:cool:

Thomkok15
25-09-12, 19:07
zorgt een bank niet voor een snellere manier om omhoog te gaan?
dan kan je ook sneller lvl 50 worden....
ik weet niet of dit handig is

EnemyReaverNLD
26-09-12, 15:49
zorgt een bank niet voor een snellere manier om omhoog te gaan?
dan kan je ook sneller lvl 50 worden....
ik weet niet of dit handig is

Dat is nou precies een plus punt van een gilde. Samenwerking verzacht immers pijn :P

chester111
04-06-14, 11:16
waar blijft onze gildebank ?

Jemma95
05-06-14, 10:18
hele lamme BUMP van een oude post

chester111
07-06-14, 15:57
hele lamme reactie, bedankt voor je aandacht

Hielkio
05-11-14, 14:10
Deze reactie van mij zal ook wel ver- of beoordeeld worden als Lame :P maar toch ..
Zijn er niet meer mensen die zich afvragen wanneer de gildebank geimplementeerd wordt?

Misschien iets voor onze nieuwe CM :D Bij deze ...

BB_Silryn
05-11-14, 17:31
Ik weet niet of het idee al eerder is voorgesteld, maar ik neem hem mee in mijn notities :)

ricos221
06-11-14, 02:05
Dus met andere woorden een verbeterde barak ontwerpen waarin je dus meer kan trainen in 1 keer

Travel85
07-11-14, 22:53
Beste BB_Silryn, deze gildebank is ruim een half jaar geleden al op de testserver verschenen en beviel prima, echter is hij nooit geimplementeerd. Als het net zo lang gaat duren als PvP en hoger level dan 50 dan kunnen we nog wel even wachten. Ook meer legereenheden aanmaken dan 25 is iets dat al vaak is benoemd, echter wordt er volgens mij niet zoveel mee gedaan.

Travel85
07-11-14, 22:56
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17431-Ontwikkelaarsdagboek-nieuwe-epische-gebouwen-gildebank-amp-mail-systeem-verbeteringen

Das nog maar een jaar geleden :(

Qwerty
08-11-14, 10:21
volgens mij stond hier een link naar een filmpje dat gemaakt is op de gamescom van dit jaar met Q&A van BB. Geen idee waarom die post verwijderd is, maar de gildebank gaat er voorlopig niet komen .

Wann kommt die Gildenbank und welche Kosten kommen auf uns zu?
Die Gildenbank steht auf der Warteliste. Zum einen wurden immer wieder neue Ideen aufgebracht und zum anderen gibt es technische Probleme (Lager und Bank kommunizieren nicht miteinander). Trotzdem ist diese sehr wichtig und es wird weiterhin daran gearbeitet.

Wanneer komt de Gildebank en wat kost ie?
De GB staat op de wachtlijst. Enerzijds werden steeds nieuwe ideeen toegevoegd, anderzijds zijn er technische problemen (opslag en bank communiceren niet met elkaar). Desondanks is de bank erg belangrijk en wordt er verder aan gewerkt.