PDA

Bekijk Volledige Versie : Spel slaat vast bij openen ingame berichtenbox

Menno
11-07-12, 13:55
Regelmatig staat mijn scherm vast. Het spel loopt blijkbaar wel door want als ik uit- en aan log zijn de voorraden hoger en zo.
Heb gemerkt dat zodra ik mijn berichtvenster open (kleine envelopje of in hoofdmenu onderaan) het spel freezed. Mijn berichtvenster is overigens ook altijd leeg, ook al heb ik een melding gehad dat er nieuwe berichten zijn.!! Ik speel op een IMac, sommige zeggen dat dat een reden kan zijn??

FauSt0
11-07-12, 14:37
welke browser gebruik je?
probeer het eens met een andere browser

Legodur
12-07-12, 07:11
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik gebruik Safari (Mac OS X)

Siclio
12-07-12, 12:09
Ook ik ervaar hetzelfde probleem, maar alleen met Safari. Zowel met Chrome als met Firefox werkt het goed. Het probleem is dat ik af en toe freezes heb. Ik kan een freeze triggeren door naar de Berichten te gaan.

Systeem/software waar het probleem bij optreed:
- Macbook Pro met daarop MacOSX 10.6.8 (64-bit)
- Safari - Version 5.1.7 (6534.57.2)
- Flash player version 11.3.300.265

Nu kan ik natuurlijk overstappen op een andere browser, maar ik zou dit probleem toch graag verholpen zien. Op http://www.thesettlersonline.com/en/homepage werkt het ogenschijnlijk wel allemaal correct in Safari.

FauSt0
12-07-12, 12:39
Als je het probleem getackled hebt door een andere browser te gebruiken, is het toch prima?

Ik snap dat je het opgelost wilt hebben, maar for the time being kan een andere browser toch door??

Nukar
12-07-12, 12:42
Voor zover ik weet wordt safari niet gesupport door BB. DUs een andere browser is de beste oplossing.

Siclio
12-07-12, 12:42
Als je het probleem getackled hebt door een andere browser te gebruiken, is het toch prima?

Ik snap dat je het opgelost wilt hebben, maar for the time being kan een andere browser toch door??

Zeer zeker, en dat doe ik nu dan dus ook. Ondertussen heb ik bovenstaande in een ticket naar support gestuurd. Als ik een reactie krijg zal ik hem in dit topic plaatsen.

Althalus
14-07-12, 13:00
Ik kan ontvangen berichten in mijn mailbox niet meer lezen.
Telkens als ik op de mailbox druk - of het nou de knop berichten onderin de balk is, of op het pop-up veldje "je hebt nieuwe berichten" - loopt het hele spel vast. Niet alleen krijg ik alleen een lege mailbox te zien, alle beweging in het beeld stopt.
Ik kan nog wel op knoppen drukken, uitloggen, bijvoorbeeld. Als ik dan weer inlog doet alles het weer, maar niet de berichten...

Nukar
14-07-12, 13:02
Probeer eens opnieuw in te loggen. Mocht je safari gebruiken dan wordt over het algemeen een andere browser aangeraden

Althalus
14-07-12, 13:05
Dank voor het snelle antwoord. Ik zit nu inderdaad op Safari, dus als het daar aan ligt (opnieuw inloggen werkt niet), zal ik eens zien of ik een andere browser kan vinden ;-) Merci!

Althalus
14-07-12, 13:18
Een andere browser helpt, veel dank!

pols
17-07-12, 21:50
Als gebruiker van Safari heb ik regelmatig problemen met scherm frees, daarnaast kan ik ook geen berichten en bonussen uit het spel ontvangen. Ik heb je (tijdelijke) oplossing gelezen, maar stel het toch op prijs als hiervoor een oplossing wordt gevonden waarin Mac gebruikers gewoon mee kunnen spelen met dit mooie spel.

SporkerFaux
17-07-12, 22:04
probeer eens een van deze webbrowsers
Mac Webbrowsers (http://download.cnet.com/mac/web-browsers/)

pols
18-07-12, 14:41
Chrome geinstalleerd, vraagt nu bij opstart spel Adobe flash. Flash is niet beschikbaar voor mijn IPad. Iemand een oplossing?

Sepica
18-07-12, 14:51
Er is geen oplossing, het spel vereist Flash, wat niet op een iPad kan.

FauSt0
18-07-12, 15:04
Chrome geinstalleerd, vraagt nu bij opstart spel Adobe flash. Flash is niet beschikbaar voor mijn IPad. Iemand een oplossing?

Als je via een tablet speelt, zoek dan naar een browser die flash geintegreerd heeft.

Sepica
18-07-12, 15:09
Als je via een tablet speelt, zoek dan naar een browser die flash geintegreerd heeft.

Welke er niet zijn voor de iPad behalve een enkele welke dan alleen flash video accepteert.

Niet Geregistreerd
19-07-12, 05:48
Welke er niet zijn voor de iPad behalve een enkele welke dan alleen flash video accepteert.

Pols: Helaas, maar dan is het over en uit!

RobertTe
19-07-12, 12:41
Scherm bevries steeds met spelen.
Krijg tevens geen producten als ik de verkenner erop uit heb gestuurd,en ook geen dag bonussen.
wie heeft dit zelfde probleem.

Cilith
24-07-12, 08:47
zelfde probleem en ik heb ook safari dus ik zal is gaan proberen bij firefox.

mimo
24-07-12, 19:04
wij spelen thuis tegen elkaar; 3 Apples... 2 inmiddels over naar Firefox. Eerst freeze bij alle drie wanneer berichten geopend werden (geen berichten zichtbaar). We wilden elkaar vrienden maken. Nu met Firefox kan ik wel doorspelen en berichten ontvangen zonder freeze. Maar nummer twee (in firefox) kan dat nog steeds niet. We zijn inmiddels wel vrienden omdat zij mij bericht sturen, dat ik wel kan openen. Maar nummer twee en nummer drie kunnen dat dus nog steeds niet... enig idee?

mmodotnu
25-07-12, 09:03
Ik heb geen enkel probleem, ik gebruik mozilla firefox.

GOenJU
25-07-12, 09:06
Hallo,

Helaas kan ik niet naar Postvak in in het spel.
Als ik erop klik slaat het hele spel vast.
Ook krijg ik er geen nieuwe berichten in te staan...? Zoals dag/missie beloningen en strijdverslagen.

Verschillende web-browsers al geprobeerd: Explorer en Firefox.

HELP please!!!

BB_Skelril
25-07-12, 09:23
Hey,

Je kan het beste contact opnemen met het Support team en hun vertellen wat er aan de hand is. Ze zullen je dan zo goed mogelijk helpen.

- BB_Skelril

GOenJU
26-07-12, 10:26
OK, dankjewel.

Heb een ticket aangemaakt bij het support team.

Hadrian
26-07-12, 21:32
Ik heb hier ook last van. Als ik echter contact op wil nemen met het support team via de site (https://www.thesettlersonline.nl/nl/help-and-support' dan zegt hij bij mij dat deze site niet bestaat :/

aRPeaR
27-07-12, 05:00
https://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning

Hadrian
27-07-12, 11:50
Ah ja ik had het inderdaad al gevonden. Daarnaast doet de berichtenfunctie het wel gewoon in Internet explorer, terwijl ik daarvoor dus Mozilla gebruikte. Dus als je hier problemen mee hebt moet je internet explorer even proberen. Hopelijk wordt het echter wel snel mogelijk om de berichten ook gewoon in Mozilla te openen!

Guust
31-07-12, 10:58
Hoi , ik heb dezelfde problemen. Net een mail naar support gestuurd.
Zijn er al oplossingen???
bij mij werken de andere browsers ook niet.

KingsizeWhopper
03-08-12, 11:14
Ik heb dit probleem ook. Maar bij FF heb ik hetzelfde probleem.

Ik kan helaas geen ticket indienen, omdat er wordt beweerd dat ik nog niet ben geregistreerd, wat onzin is.

Wie kan mij hiermee helpen?

KingsizeWhopper
03-08-12, 11:29
@Guust: heb je inmiddels al een oplossing van het Support-team mogen ontvangen? Is er al iets bekend over de algemene oplossing van dit probleem? Ik vind het namelijk speltechnisch niet lekker werken (geen berichten voelt als afgesloten van belangrijke informatie en komt de spelvreugde niet ten goede!)

KingsizeWhopper
03-08-12, 11:31
O ja, en ik gebruik flashplayer 11 (nieuwste versie) kan het daar aan liggen?

Nukar
03-08-12, 11:35
voor support mail:
account.support@thesettlersonline.nl

KingsizeWhopper
03-08-12, 13:22
Thnx Nukar, ik zal eens een mail sturen.

Cilith
04-08-12, 09:03
op ipad kan je geen adobe flash installeren. heb dat probleem ook en zou veel handiger zijn als het ga ook compatibel maken voor de ipad. ik denk dat er dan veel meer mensen online zullen komen

Andre_1964
06-08-12, 14:10
Elke keer, dat ik een nieuw bericht krijg, en ik die wil bekijken in mijn inbox. Laat hij de inbox wel zien, maar er staan geen berichten in :confused:
Als ik de inbox nu sluit, bevriest het spel.
Dus dit zijn eigenlijk 2 problemen in 1, ten eerste "geen berichten in inbox zichtbaar" en ten tweede "bevriezen van het spel"
Is daar een oplossing voor ?

MvG,

Andre_1964

aRPeaR
06-08-12, 14:31
Heb je deze andere topic's (http://forum.thesettlersonline.nl/forums/189-Problemen-met-de-verbinding-crashes-en-chat-problemen) al gelezen en de suggesties geprobeert?

pols
09-08-12, 04:38
Neem Google Chrome als browser en het probleem is verholpen! Ik heb zelf een Apple met Safari als standaard brower, kreeg het zelfde probleem.

rubenhoog
17-08-12, 14:39
Wanneer ik een bericht krijg en hem wil lezen loopt het spel bij mij vast!
Ook wordt er aangegeven dat ik een bericht heb alleen staat er niets in het berichten centrum ?

Weet iemand hoe dit kan ???

MoederGans
18-08-12, 08:43
als je een mac gebruikt dan klopt dat , ze werken aan dit probleem