Bekijk Volledige Versie : burgemeestershuis
zou het geen optie kunnen zijn dat het upgraden vaan een burgemeestershuis geen extra opslag, maar een snellere settler aanvoer zou opleveren?
iets van -2 minuten per upgrade? dan zou dit tenminste een functie hebben, want nu is het upgraden van enkele pakhuizen een stuk goedkoper
hmm elke 13 min een setllers hmm
yum!
vraagje,
om mijn burgemeestershuis te upgraden moet ik 800 hardhout en 450 marmer betalen, echter mijn opslagcapaciteit voor hardhout is slechts 700
dat lukt dan toch nooit???
Opslag capaciteit van een niveau 1 burgemeesterhuis is 500, als je upgrade naar niveau 2 met 800 hardhoutenplanken en 450 marmer,
wordt de opslagcapaciteit verhoogt met 1600 naar 2100.
Elk niveau 1 pakhuis heeft een opslagcapaciteit van 100, wat boven op de opslagcapaciteit van het burgemeesterhuis komt.
Als je upgrade naar niveau 2 met 120 hardhoutenplanken en 100 marmer, wordt de opslagcapaciteit verhoogt met 400 naar 500.
Dus jij hebt denk 2x een niveau 1 pakhuis, dus je hoeft er enkel maar 1 pakhuis bij te bouwen en dan ben je op 800 totale opslagcapaciteit
ps. 4x een niveau 1 pakhuis upgrade is dus goedkoper voor een hogere opslagcapaciteit.
Aha, kijk daar kan ik iets mee!! Thnx.
goed idee. je opslag verhogen doe je toch voornamelijk met je pakhuizen. ik heb een hele lange tijd gespeeld met mn burgemeestershuis op lvl 2 omdat upgraden me gewoon te duur was voor de opslagruimte die je ervoor terug kreeg. krijg je er echter sneller settlers door, was het me wel de upgrade waard geweest.
ps. is het mogelijk om settlers in het economie overzicht te plaatsen ? gewoon onder grondstoffen en dat als je erop klikt dat je dan links kunt zien welke gebouwen settlers produceren (burgemeestershuis,scholen) en rechts de gebouwen waar ze wonen (huizen,adelijke huizen,kastelen)
Sneller settlers krijgen zou wel een goede verbetering zijn; ook de voorgesteld uitbreiding van het economieoverzicht ondersteun ik
Misschien is het een idee om een aparte upgrade hiervoor te maken in het burgermeesterhuis, dus 1 tabblad om de opslag te upgrade en een tabblad om de settler snelheid te upgraden..