PDA

Bekijk Volledige Versie : [Site] ondersteuning > contact formulier werkt niet.

adriaan
13-07-12, 11:49
Hallo BB, de link naar het contact formulier werkt niet. Ik wilde via support een ticket maken over het starterpack, ik heb nu 5 codes ter waarde van

EDIT:

het gaat om ondersteuning > winkel faq > contact formulier. Op de standaard ondersteuning werkt hij wel!

het gaat om deze link: https://www.thesettlersonline.nl/nl/help-and-support die werkt niet.

BB_Skelril
13-07-12, 12:29
Hey,

Bedankt voor het melden van dit probleem. Het zou nu opgelost moeten zijn.

- BB_Skelril

FauSt0
13-07-12, 13:59
Hey,

Bedankt voor het melden van dit probleem. Het zou nu opgelost moeten zijn.

- BB_Skelril

Nope. link werkt nog steeds niet ;)

BB_Skelril
13-07-12, 14:05
Hey,

Kun je uitleggen wat er precies niet werkt? Voor zover ik kan zien gaan de links gewoon naar het contact formulier (die je zal moeten openen door er op te klikken).

- BB_Skelril

FauSt0
13-07-12, 14:40
Hey,

Kun je uitleggen wat er precies niet werkt? Voor zover ik kan zien gaan de links gewoon naar het contact formulier (die je zal moeten openen door er op te klikken).

- BB_Skelril
als ik erop klik, kom ik op een pagina van settlers met daarin de melding "Deze site bestaat niet"

BB_Skelril
13-07-12, 15:14
Hey,

De link Help-and-Support zal nooit werken, maar de gene die je krijgt als je op de link klikt in Winkel FAQ > Contact formulier werkt wel. Als deze niet werkt misschien even je cache leeg maken.

- BB_Skelril

adriaan
13-07-12, 15:18
het werkt weer zoals het hoort idd, direct de link klikken werkt niet, maar hier zijn de nodige verklaringen voor. Het probleem is opgelost, bedankt :).

ZoreanderNL
01-08-12, 16:02
Is wel leuk, met die starterpack codes, maar via het contact formulier kan ik natuurlijk geen fotokopie mee sturen

Nukar
01-08-12, 17:17
Stuur de kopietjes maar naar:
account.support@thesettlersonline.nl