PDA

Bekijk Volledige Versie : Dagelijkse missies

aRPeaR
13-07-12, 09:58
Elke dag krijg je een nieuwe missie naast je tutotial missie of niveau missie, behalve als je een missie onder wachtende missies hebt staan.
Je krijgt een missie onder wachtende missies als je de dagelijkse missie van de dag daarvoor nog niet hebt volbracht of geannuleerd.
Je kunt een wachtende missie niet voltooien totdat de dagelijkse missie is volbracht of geannuleerd.
Het is helemaal aan jouw om te bepalen of je de missie wil uitvoeren of niet, in sommige missies kunnen de kosten voor jouw hoger zijn dan de beloning. Het kan ook zijn dat je een onderdeel of grondstof voor de missie totaal niet hebt.
Dan kun de missie annuleren door op de terug (vertalings fout, is al gemeld en wordt waarschijnlijk annuleer) knop te drukken.

Op deze link staan "dagelijkse missies" (http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Activity&a=http%3A%2F%2Fwww.siedlertools.de%2Fwiki%2FQuest) het is een directe vertaling uit het duits, dus de vertaling kan afwijken,
maar de kosten en de beloningen zijn als het goed is het zelfde.
Mochten de kosten en beloning toch verschillen plaats het dan hier in dit onderwerp.

Er is een vertaalfout in meerdere missie's waar er staat "verkrijg" maar dat moet "verkoop" zijn.

FauSt0
13-07-12, 10:07
Dank je. Das een handige link!

aRPeaR
14-07-12, 21:32
Niveau: 17
Godendrankvoorraad: Verhoog je voorraad godendrank met minstens 100.
Beloning: 50 koper en 10 munten

Niveau: 26
De handelswereld: Verkoop minstens 100 water door met een andere speler te ruilen.
Beloning: 50 tarwe en 10 munten

Houtworm: Maak 50 sparhout beschikbaar uit je opslag en maak 50 hardhout beschikbaar uit je opslag.
Beloning: 100 brood en 10 munten

Nieuwe baan: Verhoog je voorraad vis met minstens 100.
Beloning: 100 marmer en 10 munten

sawsan
12-08-12, 11:56
Ik heb de dagelijkse missie 'handelsvaardigheden'; verkrijg 200 kolen door met een andere speler te ruilen, die het spel niet wil afvinken terwijl ik al meerdere keren 200 kolen gekregen heb.. hoe kan dat?

sawsan
12-08-12, 11:58
ah, ik zie hier ergens op het forum dat het een vertaalfout is en je moet verkopen ipv verkrijgen.. zou handig zijn als die fout opgelost wordt :)

peterus
15-08-12, 18:34
IK heb nu een missie: verkrijg 50 paarden door met een andere speler te ruilen. Die missie wil ook niet lukken. Betekent dit dat ik die paarden ook moet kopen? Want ruilen werkt in ieder geval niet.

Inmiddels heb ik 50 paarden gekocht en dat werkt ook niet.

Azuredraco
14-09-12, 13:09
IK heb nu een missie: verkrijg 50 paarden door met een andere speler te ruilen. Die missie wil ook niet lukken. Betekent dit dat ik die paarden ook moet kopen? Want ruilen werkt in ieder geval niet.

Inmiddels heb ik 50 paarden gekocht en dat werkt ook niet.

ik had dit probleem ook.. ik heb toen met een vriend in mijn lijst geruild 50 brood voor 50 paarden en toen weer hetzelfde andersom raar genoeg deed hij het toen wel

Ellis
06-10-12, 15:10
Goedemiddag,

ik krijg de missie Ijzer uit brons niet voor elkaar. Er staat: "produceer ijzeren staven voor 50 ijzeren zwaarden" Dus 100 ijzeren staven dacht ik... maar nee na 185 staven gemaakt te hebben niet voltooid. Toen dacht ik, ok ..dan maak ik 50 ijzeren zwaarden.. ook dat werkt niet.

Wat doe ik niet goed? wat mis ik hier?

BB_Skelril
06-10-12, 18:24
Ellis,

Ik denk dat hier mee bedoelt wordt de "stellagestaven" uit het proviandhuis.
Overigens kan je dagelijkse missies ook annuleren als je denkt dat deze het niet waard zijn.

- BB_Skelril

Musty
14-10-12, 23:26
Klopt niks van die missies. Ze zijn niet alleen slecht vertaald, systeem reageert niet of vertraagd op de voltooide missies.

thunderg00d
04-11-12, 18:17
de missies mis ik al een week geloof ik

aRPeaR
04-11-12, 19:14
Staat er geen dagelijkse missie in je missieboek? Het ! naast je avatar.

Sully
02-12-12, 15:02
Alleen missie die je kunt doen moeten te voorschijn komen.
Heb aardig de balen van die missies die wachten. Ook als je je dag missie allang gedaan hebt zitten ze vast.

Dus, zorg dat alleen missies waar je aan toe bent open staan.

Als je een missie moet doen terwijl je er nog 2 lvl's onder zit, dicht laten, cq niet laten zien
Als je eerst een andere missie moet doen, dicht laten, niet laten zien.

Heel simpel, heel duidelijk.