PDA

Bekijk Volledige Versie : onderhoud

GEXTE
12-07-12, 05:27
ik en de meeste anderen begrijpen best dat onderhoud aan de servers nodig is....

wat ik echter niet begrijp is dat er gezegd wordt dat dit onderhoud tot 6 uur duurt, maar als je om 6:20 probeerd in te loggen dat het onderhoud nog bezig blijkt te zijn....
dat het langer duurt maakt mij niet uit, prima, maar vermeld dit aub gewoon....
natuurlijk, misschien zijn er problemen aan het licht gekomen, maar neem dan het zekere voor het onzekere en zeg gewoon dat het onderhoud tot 7:00 duurt of zo...

is de eerste keer dat ik het hier mee maak, maar als er gezegd wordt 6 uur, dan ga ik daar ook van uit!!!
ik neem aan dat er wel een marge bij gehouden wordt?!?!?

als je gewoon 7 uur zegt en het is om 6 uur al online, prima!!!
maar als je 6 uur zegt en het is pas om 7 uur online, dan ben je naar mijn mening verkeerd bezig....

dit is gewoon een suggestie, want zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat ik het meemaak, ik reken niemand er op af, maar ik verwacht wel dat als zoiets gezegd wordt dat het ook ongeveer klopt, en 5 of 10 minuten meer maakt niet uit, maar inmiddels is het al 30 minuten meer....

neem het dan gewoon ruim, dat is mijn suggestie!!!

BB_Skelril
12-07-12, 08:25
Hey,

Soms loopt het iets uit daarom worden tijden ook aangegeven met ongev er bij, oftewel de tijden zijn ongeveer en niet helemaal precies.

- BB_Skelril

adriaan
13-07-12, 08:28
zeg dan gewoon 7 uur ;). Als al bekend is dat het wat kan uitlopen etc, dan zal ik persoonlijk ook gewoon 7 uur zeggen ;)

BB_Skelril
13-07-12, 08:31
Hey,

Het probleem is dat er tijdens het onderhoud problemen kunnen ontstaan waardoor het uitloopt.

- BB_Skelril

GEXTE
01-11-12, 06:59
worden deze problemen niet ingecalculeerd???
je kunt toch beter zeggen 7 uur en dat het al om 6 uur klaar is dan 6 uur zeggen en dat het elke week uitloopt en 7 uur wordt....
het is nou al weer 6:56 en kan nog niet inloggen....
vorige week hetzelfde....
persoonlijk heb ik liever REALISTISCHE tijden, dan weet ik waar ik aan toe ben...
en mocht het een keer eerder klaar zijn, dan is dat een bonus!
als het te laat klaar is krijg je klachten... zo werkt het nou eenmaal...

buiten dat (ik behoor niet tot deze groep) zijn er misschien mensen die moeten werken en die hun wekker iets vroeger zetten om nog ff in te loggen voor het werken... als hun van 6 uur uitgaan, dan is dat wel lullig als het dan pas om 7:30 online komt, dan zijn ze speciaal daarvoor anderhalf uur te vroeg opgestaan... (zoals ik al zei behoor ik niet tot deze groep, maar kan me de frustratie bij deze groep goed voorstellen!)

AmTell
01-11-12, 07:04
worden deze problemen niet ingecalculeerd???
je kunt toch beter zeggen 7 uur en dat het al om 6 uur klaar is dan 6 uur zeggen en dat het elke week uitloopt en 7 uur wordt....
het is nou al weer 6:56 en kan nog niet inloggen....
vorige week hetzelfde....
persoonlijk heb ik liever REALISTISCHE tijden, dan weet ik waar ik aan toe ben...
en mocht het een keer eerder klaar zijn, dan is dat een bonus!
als het te laat klaar is krijg je klachten... zo werkt het nou eenmaal...
Ben het ook hier mee eens.
Elke week omstreeks 7u kan je nog steeds niet inloggen. Als een onderhoud een keer uitloopt is dat een risico.
Maar structureel en bij elk onderhoud? Werken ze misschien in een andere tijdzone?

RixIt
01-11-12, 11:11
ik vind dat bluebyte gewoon zijn best doet, lukt het hun niet binnen de aangegeven tijd zullen ze daar hun redenen voor hebben. hierover gaan klagen vind ik onnozel en respectloos naar de mensen die en gratis spel voor jullie maken. Geef hun een beetje respect voor hun harde werken, en kom op gaan klagen over 7u 's ochtends? hoe verslaafd wil je overkomen dat je gaat zeuren over 6 uur en 7 uur 's ochtends, blijf dan nog ff lekker in je bed liggen ipv te gaan gamen, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven

Beittil
01-11-12, 11:19
RixIt, +1!

GEXTE
08-11-12, 06:10
ik vind dat bluebyte gewoon zijn best doet, lukt het hun niet binnen de aangegeven tijd zullen ze daar hun redenen voor hebben. hierover gaan klagen vind ik onnozel en respectloos naar de mensen die en gratis spel voor jullie maken. Geef hun een beetje respect voor hun harde werken, en kom op gaan klagen over 7u 's ochtends? hoe verslaafd wil je overkomen dat je gaat zeuren over 6 uur en 7 uur 's ochtends, blijf dan nog ff lekker in je bed liggen ipv te gaan gamen, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven

wederom niet online om 6...

ik vind jouw commentaar onnozel!
het gaat er helemaal niet over of ze langer nodig hebben of niet!!!
het gaat er over dat ze aangeven dat het om 6 uur klaar is, maar dat is nooit, daar gaat het over!
van mij part gaat de server elke week 24 uur down, dat maakt me niet uit, maar geef dat gewoon aan!!!
als je 6 uur 's ochtends nooit haalt dan pas je de tijden aan!
dat is wat ik vraag!
zoals ik al eerder zei: neem het ruim!
hou rekening met tegenslagen en als je eerder weer online bent dan is dat een bonus! ben je later online dan wordt je daar ook op afgerekend, een woord een woord!
dus aub geen domme reacties meer rixit en andere mensen onnozel noemen terwijl jij de onnozele bent!

Danieldewoeste
08-11-12, 08:09
klopt als het standaard altijd 7 is geef dat gewoon aan ,maar het probleem zit hem hier in

Engeland is onderdeel van het Verenigd Koninkrijk. De tijd in Engeland en geheel Groot Brittaniƫ verschilt 1 uur met Nederland. Het is in dit gebied exact GMT, behalve in de zomer dan wordt ook in Engeland de klok een uur naar voren gezet en is de tijdzone GMT+1.. Als je naar Engeland reist zet je de tijd op de horloge een uur terug, wanneer je terug naar Nederland gaat kan je horloge weer een uur vooruit.

BB_Skelril
08-11-12, 09:36
Het communiceren tijdens het onderhoud is iets wat we graag verbeteren en waar we op het moment druk mee bezig zijn.
Onze excuses voor het ongemak.

- BB_Skelril

kili
08-11-12, 14:39
Het communiceren tijdens het onderhoud is iets wat we graag verbeteren en waar we op het moment druk mee bezig zijn.
Onze excuses voor het ongemak.

- BB_Skelril

twitter en facebook zijn mooie mediums hiervoor in mijn ervaring met andere online games.

Van de andere kant als men weet dat het onderhoud soms/regelmatig uit kan lopen dan is t ook die mensen hun eigen risico als ze eerder opstaan en dit blijkt voor niets. Niet dat ik t aangekaarte punt verder overigens niet snap, valt natuurlijk ook wat voor te zeggen als dit een structureel iets is.

BB_Skelril
08-11-12, 15:48
Het is niet zo zeer dat we de mediums er niet voor hebben, het probleem is helaas wat gecompliceerder dan dat.

Uiteraard is dit geen excuus, en zijn we aan het werk om hier zo snel mogelijk verandering in te brengen.

- BB_Skelril

GEXTE
10-11-12, 09:43
okay, geen probleem, bedankt voor de reactie skelril!
fijn dat er aan de communicatie gewerkt wordt!