PDA

Bekijk Volledige Versie : King of the hill.

Sir_Jetu
08-07-12, 09:16
Een grappig spelletje vind ik zelf.

Ik begin op the hill.

"I am king of the hill"

De volgende moet mij er op een originele manier af krijgen.

BV: Trekt de Jetu's broek naar beneden iedereen ziet zijn hartjesboxer, Jetu rent uit schaamte naar huis!
"Im am King of the hill"

Enzovoorts enzovoorts.

Ik begin:

Ik loop naar de heuvel, er staat niemand op!
"I am king of the hill!"

Andreas
08-07-12, 10:06
ok :p, lang geleden dat ik dit nog gespeeld heb:

Jetu denkt er plots aan dat hij zijn laptop met 3G internet vergeten is. Nu kan hij niet meer op de TSO, snel loopt hij terug naar huis om de laptop te gaan halen.
Gelukkig had ik dat wel mee ^^
"I am King of the hill"

Sir_Jetu
08-07-12, 10:13
Als Jetu thuis aangekomen is bedenkt hij wat hem geflikt is. Jetu hackt dan in de computer van Andreas en laat het beeldscherm van binnenuit ontploffen. Hierdoor valt Andreas van de heuvel af.
Jetu gaat met een heel lang verlengsnoer en zijn laptop op de heuvel zitten!
"I am King of the Hill!"

Sepica
18-07-12, 10:33
Sepica loopt langs het huis van Jetu en trekt de stroom kabel uit het stop contact en loopt met zijn tablet (met flash ondersteuning) en zonnepaneel aansluiting richting de heuvel, hier is het altijd zonnig dus zonne energie genoeg.

"I am King of the Hill!"

Acoma1984
26-07-12, 10:51
Sepica krijgt een zonnesteek door al die zon en wordt opgenomen in het ziekenhuis. Ik zorg voor de spullen van Sepica en speel daarop. Zelf heb ik een parasol en voldoende drinken bij.

"I am King of the Hill!"

Sepica
08-08-12, 17:48
De parasol van Acoma1984 is niet zo handig geplaatst en zijn stroom raakt op, hierdoor raakt hij snel verveeld en besluit hij weg te gaan, Sepica ziet dit en neemt zijn plek in en verplaatst de parasol naar een handigere plek.

"I am King of the Hill!"

sjaak1515
18-08-12, 08:59
het eten en drinken gaat op en sepica kijkt goed of er niemand is en rent dan snel naar huis
maar de slimme sjaak heeft het gezien en gaat op de berg met extra eten en drinken en laat een muur bouwen om de berg om tegenstanders tegen te houden

"I am King of the Hill!"

Sepica
20-08-12, 22:19
Sepica komt terug met een ladder en klimt over de muur, hij stuur Sjaak weg welke zo vriendelijk is dit ook te doen.

"I am King of the Hill!"

sjaak1515
25-08-12, 17:29
ik leg aardig wat geld buiten de muur en lok sepica za van de berg weg
daarna ga ik snel weer naar de berg en maak een vuurkring rond de muur zodat je geen ladder erop kunt zetten en ik ben veilig

"I am King of the Hill!"

Rosey
02-09-12, 13:25
Ik blus het vuur en overval sjaak bind hem vast en rol hem de berg af. Hierna bouw ik een ondergrondse bunker en ga daar in.
"I am King of the Hill!"

sjaak1515
07-09-12, 20:53
ik graaf gewoon onder de muur door naar de bunker
ik bedreig rosey en dwing haar nooit meer terug te komen daarna maak ik een ondergrondse muur zodat er niemand meer kan komen en een dun buisje voor eten en drinken

EnemyReaverNLD
07-09-12, 22:55
Buisje van sjaakje was makkelijk te verstoppen. hongerde al snel uit en was king of his bunker. Eten drinken bleef binnen komen dus leven was verder goed voor ons alleen sjaakje moet het missen :S

Gratzky
13-09-12, 05:19
Gelukkig bleek het voedsel- en watertransport makkelijk om te kopen, zodat EnemyReaver na enkele dagen toch genoodzaakt was ff te stoppen.

Het lege plekkie was te aanlokkelijk.

I'm king of the hill

sjaak1515
15-09-12, 19:19
maar nog voordat gratzky er was had sjakie snel de plek ingenomen hij betaald de voedsel en water transport erg goed en heeft nog genoeg geld over

I AM THE KING OF THE HILL

Gratzky
17-09-12, 05:21
Sjaak is alleen vergeten dat zijn paspoort vandaag opgehaald moet worden, waardoor zijn plekkie toch echt weer leeg is....

Jammer voor hem, gelukkig voor mij!

I'm king of the hill

sjaak1515
21-09-12, 19:58
maar hij bedenkt zich en laat iemand anders hem halen
en ziet nog net gratzky gezellig lopen en daaorm rent sjaak snel en pakt de plek in en gooit gratzty eruit

chemie_muts
06-03-13, 10:16
chemiemuts gooit een cilindertje met lachgas naar sjaak, welke bij hem openspringt. Daarna gooit ze een moppenboekje naar hem toe en sjaak rolt lachend van de berg af. Het probleem van de muur wordt opgelost met wat explosieven.. Ik neem handbook of chemistry and physics mee naar boven en ga lekker bovenop de berg relaxt een boekje zitten lezen.

Queen of the hill :-) !!!

roga
06-06-13, 23:59
helaas is al snel het boekje uit en het weer somber, dus weg is chemie_muts terug naar haar stad, en ik bouw toevallig net mn herberg boven op de berg

"I am King of the Hill!"

Anderson16
10-06-13, 21:33
Doordat er een meteoriet op de herberg valt is de heuvel alleen beschikbaar voor mensen die Anderson16 heten dus:

"I AM KING OF THE HILL!"

thedeaddragon
31-07-13, 16:04
ik jaag je weg met me cavia

"I AM KING OF THE HILL!"

Troezen
10-08-13, 02:10
Een tikkeltje geërgerd zat ik hier een poosje naar te koekeloeren en besloot toen dat het nu toch echt mijn beurt was. Op een niet nader te omschrijven manier produceerde ik eerst een piepend geluid dat veel leek op de roep van een gewillig vrouwtje om die afschuwelijke cavia weg te lokken. En het lukte. Tegen de tijd dat deze wandelende haarbal kilometers verderop nog aan het zoeken was naar zijn toekomstige nieuwe vriendinnetje, begon Thedeaddragon eindelijk door te krijgen dat hij in zijn uppie op de berg was achtergebleven. Omdat hij nogal gesteld bleek te zijn op z'n knaagdier kon hij het na enig aarzelen uiteindelijk niet laten om met een handjevol verse paardenbloemen op zoek te gaan naar het opgewonden beestje, wat mij dus mooi de gelegenheid gaf zijn plaats daarboven in te nemen. Iedereen zal het per slot van rekening met mij eens zijn:

I AM KING OF THE HILL!

Zvicinou
10-08-13, 07:26
ik loop naar boven en laat een dikke scheet. hmm rotte eireren geur. (komen die bonen toch nog van pas)

troezen pakte zijn biezen.

I AM KING OF THE HILL!

wietse1989
15-08-13, 18:49
ik zat lekker thuis achter de pc toen ik zag dat zvicinou boven op de heuvel stond
ik had nog 1 zonnevlam over en besloot deze te gebruiken

zvicinou verdween zomaar van de heuvel

I AM KING OF THE HILL!

sigaar2012
16-08-13, 10:10
Ik zag die heuvel vol met onkruid op en nam mijn schoffel mee om het onkruid te wiedden wiede ik wietse toch niet van de heuvel af zeker.
Maar toen zag ik een stoelje staan zette me erop en de heuvel zei tegem me.

You are the king of the hill!

Lord_Spookstah
16-08-13, 12:41
Ik zag dat er wel geschoffeld was, maar dat de rommel weer eens niet was opgeruimd, dus ging ik aan de gang om al het onkruid in de kruiwagen te gooien en terwijl ik daar zo lekker aan de gang was zag ik die oude aftandse stoel staan met daarin een half opgerookte sigaar uit 2012, ik besloot ze beide ook meteen op te ruimen en dus:

I AM KING OF THE HILL!