PDA

Bekijk Volledige Versie : informatie over de migratie

Carolina
06-07-12, 08:49
Het moet me van het hart dat de nederlandse server te snel van start is gegaan,er zijn zoveel vragen over de migratie.
Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
En wat met die items die je op de uk gebruikt hebt, ben je die ook kwijt, zoals de watermolen de silo en de generaal? van de gebruikte starters pakketten

Hoe lang gaat het duren voordat men de gems van migratie binnen heeft?
ik hoop dat we op al deze vragen snel beantwoord krijgen

*Edit BB_Skelril - FAQ toegevoegd*

Q: Gems die al zijn uitgegeven, worden die ook vergoed?
A: Ja, alle gems die je ooit verkregen hebt zal je op de Nederlandse wereld krijgen.

Q: Worden event items / avonturen beloning ook vergoed worden?
A: Nee, deze zullen niet worden vergoed (tenzij gekocht met gems).

Q: Wat gebeurt er met de items die ik via het retail pack heb gekregen?
A: Deze worden niet vergoed (behalve de gems).

Q: Werken de retail pack codes ook op de Nederlandse versie?
A: Nee, deze kunnen momenteel niet gebruikt worden.

BlackMedusa
06-07-12, 22:38
ben het er helemaal mee eens

Rativo
06-07-12, 22:53
Ben het helemaal eens met RedMedusa.
Ik zou alleen ook graag de volgende vragen beantwoord zien, .........en als het kan graag zo snel mogelijk ,zodat we goed kunnen na denken of we de migratie wel willen voor de datum om je aan te melden verstreken is, want a.s woensdag is al gauw.

Ik zou ook nog graag een antwoord hebben op de volgende vragen :
Hoe zit het met de vergoeding van goldcoins uit de retailpacks, ik welke vorm worden die vergoed.
En hoe zit het met de Gems die je gekocht hebt met paypal bv , en hebt uit gegeven aan explore's, geo's , adventures , huisjes, recyclers, gifts enz enz , worden die ook allemaal vergoed ?

Vuchel
06-07-12, 22:53
Volledig mee eens, er zijn vele vragen en tot dit moment weinig antwoorden. Het zou veel rust brengen in het Woestewoud als er snel info komt. Alvast bedankt.

Ademptio
07-07-12, 00:51
Yup, hier ook. Heb nu al geld geinvesteerd in UK. Maar zie nog niets ervan ook NL servers. Heb een heleboel vragen voor ik men anders starterspack gebruik....

BB_Skelril
07-07-12, 17:39
Hallo allemaal,

Q: Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
A: Hierover heb ik nog geen precieze informatie, maar zodra ik hier over antwoord terug krijg zal ik dit zo snel mogelijk posten!

Q: Hoe lang gaat het duren voordat men de gems van migratie binnen heeft?
A: In de loop van volgende week zal de migratie gaan gebeuren en zullen mensen hun gems krijgen.

Q: Hoe zit het met de Gems die je gekocht hebt met paypal bv , en hebt uit gegeven aan explore's, geo's , adventures , huisjes, recyclers, gifts enz enz , worden die ook allemaal vergoed?
A: Uiteraard! Alle gems die je ooit op je account hebt gehad worden vergoed.

Ik hoop hiermee wat veel gestelde vragen te hebben beantwoord. Ik hoop zo snel mogelijk meer duidelijkheid te kunnen geven over de starterspacks.

- BB_Skelril

Nukar
07-07-12, 17:46
Hallo allemaal,

Q: Wat gebeurt er met je starters pakket die je al gekocht hebt? kun je die op de nl versie ook gebruiken?
A: Hierover heb ik nog geen precieze informatie, maar zodra ik hier over antwoord terug krijg zal ik dit zo snel mogelijk posten!

Volgens een van de spelers vandaag werken de UK codes hier niet.. ben even diens naam kwijt.

BB_Skelril
07-07-12, 17:53
Volgens een van de spelers vandaag werken de UK codes hier niet.. ben even diens naam kwijt.
Maandag zal ik hier hopelijk meer informatie over hebben, dus ik moet jullie vragen nog even geduld te hebben.
Ik snap dat het frustrerend is en dat iedereen graag antwoorden ziet, alleen is het weekend en dus niemand aanwezig!

- BB_Skelril

Nukar
07-07-12, 18:01
:)
Ik ben al blij dat je op zaterdag avond even tijd maakt om te reageren.

Carolina
07-07-12, 18:06
dit vind ik nu reusachtig goed van BB_Skelril
niet alles beantwoord maar toch bedankt voor de antwoorden die je al hebt gegeven. :D

DevilsWeed2012
08-07-12, 00:00
Ligt het aan mij of kun je geen gebouwen afbreken. Ik kan gebouwen wel upgraden maar ik was van plan een houthakkerij af te breken zodat ik een marmermijn zou kunnen neerzetten maar ik heb niet het bommetje om een gebouw te kunnen afbreken.

BB_Skelril
08-07-12, 01:28
In de laatste patch is dit veranderd. Je kan de verwijder tool nu vinden in de tab waar je gebouwen ook zitten. De laatste tab genaamd gereedschapskist bevat de verwijder tool.

- BB_Skelril

Vuchel
08-07-12, 16:29
Bedankt om te antwoorden in het weekend. Ik snap dat het voor jou ook niet fijn moet zijn dat er weinig antwoorden zijn op vele vragen.

Is dit dan door BlueByte, of Ubisoft of UPlay, slecht voorbereid? Want normaal vind ik dit niet.

Niet Geregistreerd
08-07-12, 19:47
Hoe zit het met dingen gekocht met paaseieren, pompoenen, geschenken en voetballen krijg je die ook vergoed?

Nukar
08-07-12, 19:52
Hoe zit het met dingen gekocht met paaseieren, pompoenen, geschenken en voetballen krijg je die ook vergoed?

Nop

BB_Skelril
09-07-12, 12:53
Q: Wat gebeurt er met de items die ik via het retail pack heb gekregen?
A: Deze worden niet vergoed (behalve de gems).

Q: Werken de retail pack codes ook op de Nederlandse versie?
A: Nee, deze kunnen momenteel niet gebruikt worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende informatie gegeven te hebben over deze vragen.

- BB_Skelril

Nukar
09-07-12, 13:10
BB_Skelril

Dank je voor deze antwoorden, zal wel veel teleurstelling opleveren. Komen er NL packs?

Wellicht een idee dat je de vragen en antwoorden in een FAQ bundelt? Nu moeten we op teveel plaekken de info bij elkaar zoeken.

Qwerty
09-07-12, 13:22
Er staat hierboven dat items via retailpacks verkregen OP DIT MOMENT niet vergoed worden, komt er dan nog een moment dat dat wel gaat gebeuren?

BB_Skelril
09-07-12, 13:50
Er staat hierboven dat items via retailpacks verkregen OP DIT MOMENT niet vergoed worden, komt er dan nog een moment dat dat wel gaat gebeuren?

Sorry, verkeerd neergezet, maar mogelijk kan er later op worden terug gekomen. Ik beloof alleen niets.

- BB_Skelril

Vuchel
09-07-12, 14:07
Dat meen je toch niet? We hebben woensdag er drie gekocht bij Bol.com. Nergens stond vermeld dat die hier niet gingen werken. Wat stellen ze dan voor? Dat kan toch niet zo moeilijk zijn die vouchers aan te passen. Dat betekent dat Ubisoft geld verdient aan pakketten die in het Nederlands geschreven zijn maar die niet werken op de Nederlandse server?! Begrijpen wie begrijpen kan. Is het dan zo raar dat mensen er geen vertrouwen meer in hebben?

Nukar
09-07-12, 20:16
De link levert mij (en anderen) geen kadootje op :(

Enig idee hoe wij als bestaande spelers hier aanspraak op kunnen maken?
Met name die 100 gems is toch weer leuk meegenomen.

http://img405.imageshack.us/img405/585/aanbodtso.png

swwsww
09-07-12, 20:18
Ik heb die email ook ontvangen en kan er ook niks mee :( Had gehoopt dat het een voucher code was ipv een link.

FauSt0
10-07-12, 07:40
hmm, dat mailtje heb ik niet gehad.
Maar ja, als jullie die gems niet krijgen, ook niet zo heel erg :)

Roodstaart
24-07-12, 18:55
Is er inmiddels al iets bekend over de starter packs? En de mogelijkheden voor de NL server?