Plaats een Reactie
Pagina 16 van de 16 EersteEerste ... 6 14 15 16
Resultaten 151 tot 154 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #151
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat er bij mij niet om of je nu wel of niet die artikelen koopt!

    Maar als je premium koopt op dit moment is 50% ep wel erg veel in een spel met maar 50 lvls!

  2. #152
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Het is wel enigzins jammer dat het nu zo makkelijk is om snel te levelen, maar mensen die met geld spelen konden toch al heel snel levelen.
    En hoewel het jammer is dat je nu mensen in hoge levels krijgt die de beginselen van het spel niet eens snappen, snap ik BB erg goed. Er moet geld binnen komen en dit is een manier om alle ongeduldige spelers ook te laten spelen. Ik heb er al veel gezien die na 2 weken ermee stopten omdat het allemaal te langzaam ging en die hou je nu wat langer vast (lees laat je iets meer betalen )

    Ik zie elke nieuwe toevoeging als iets positiefs, en iedereen die geld uitgeeft zorgt ervoor dat ik en vele anderen al heel lang gratis een leuk spel kunnen spelen.

  3. #153

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    ehm ff over iets andders warom kom ik niet op test sever

  4. #154
    gdev4419's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Geachte Heer,

    IK vind de Premium accouts een welkome aanvulling op het spel TSO, ik vind alleen de minimale aanschaf van 7 dagen wel wat kostbaar. Zou het niet mogelijk zijn om ook een 1 daagse premium accounts munt te kunnen kopen in de winkel? voor de rest ben ik zeer tevreden over de verdere aan te schaffen producten in de winkel.

    Met vriendelijke groet,

    gdev4419

    Gerard de Vries

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.