Gesloten Onderwerp
Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 176

Onderwerp: Geen Gollem

  1. #91

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn nu 3 dagen verder en nog steeds geen GOLEM......wel een missie over die golem maar geen golem ontvangen.
    Mijn gildeleden ook trouwens niet

  2. #92
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    We hebben momenteel nog geen oplossing voor het probleem met de Golems. Zodra er meer informatie bekend is vanuit onze ontwikkelaars dan zullen jullie op de hoogte worden gesteld.

    BB_Skelril
    En nog steeds geen 2de golem.... heb de quest nu maar weg geklikt (houd van een opgeruimd quest boek)

    Suggestie -> geef me gewoon de resources maar retour; het event heeft in ieder geval voor mij volledig afgedaan; ik heb de pompoenen maar bij elkaar gehandeld zodat ik de items kon halen welke ik wilde; zit nu alleen nog met 150k geconverteerde goederen in water/ touwen & knikkers in me stermenu......

  3. #93

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Voor het evenement gaan we oproepen om met zijn allen te testen. de testen zijn geslaagd. Maar na de test gaan we de werking van het evenement aanpassen. Waarom zijn er dan testen. doe ze dan gewoon niet. heeft toch geen enkele zin.

  4. #94
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, zou ook wel een Compensatie willen hebben, het is al zo moeilijk op pommetjes te krijgen, Maar dan zou die compensatie wel eerlijk moeten verlopen. ik heb Bijv maar 1 golem gehad, en anderen al 3...hoe ga je dit nu compenseren... dit is gewoon te gek voor woorden, En ja denk dat ik de missie ook maar in de prullenbak ga gooien, want zo is er geen lol meer aan. Hoop dat ze met iets leuks gaan komen voor de gedupeerden.

  5. #95
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bigga01 Bekijk Berichten
    Voor het evenement gaan we oproepen om met zijn allen te testen. de testen zijn geslaagd. Maar na de test gaan we de werking van het evenement aanpassen. Waarom zijn er dan testen. doe ze dan gewoon niet. heeft toch geen enkele zin.
    Ik vraag mij precies hetzelfde af.

  6. #96
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook me pakhuis stampvol met knikkers ed. denkende hoe het ging op de test.

    en nu deze reactie van BB. geen oplossing geen vergoeding. niks nada noppes.
    compleet waardeloos

    ps: ik heb ook maar die missie verwijderd, misschien krijg dan ik dan wel een golem met nieuwe missie.

  7. #97
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Oja, nog even voor de mensen die met het golem event meedoen (taart tekening enz). je kunt gerust een blanco papiertje opsturen met de teks : Jammer, Geen Golem!!!!!

  8. #98
    gerdy
    vind dat ze halloween missies stop moeten zetten tenslotte krijgen er veel geen golem

  9. #99

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb de missie ook al en wacht al 2 dagen op de golem, die heeft zich nog beter verstopt dan de voorwerpen op mijn eiland

  10. #100

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Jij hebt tenminste je 2e Golem nog gehad. ook ik zit al vanaf donderdag op de 2e te wachten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kikimo72 Bekijk Berichten
    Ik heb ook problemen met de Golem. Vrijdagmiddag de 2de golem verslagen en nog steeds geen nieuwe golem gekregen. Wel de missie meer golems, maar helaas geen poppetje wat erbij hoort

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.