Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4 12 13 14
Resultaten 131 tot 139 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #131

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    inflatie

  2. #132

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik voeg hier graag aan toe dat ik de update op zich wel aardig vindt, maar dat de halloween winkel gelijktijdig met het event sluit vind ik een slechte zaak! mensen die op het laatste moment pompoenen krijgen kunnen hier nix meer mee tot volgend jaar... erg jammer, ondoordacht...

  3. #133
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik voeg hier graag aan toe dat ik de update op zich wel aardig vindt, maar dat de halloween winkel gelijktijdig met het event sluit vind ik een slechte zaak! mensen die op het laatste moment pompoenen krijgen kunnen hier nix meer mee tot volgend jaar... erg jammer, ondoordacht...
    afgezien daarvan; wat denk je van de mensen die pas vandaag hun 2de golem hebben gekregen... die hebben daar helemaal een *onevenredig* groot nadeel van

  4. #134

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Vanaf de 5e golem is het niet meer efficiënt om hem te verslaan en 3 golems is makkelijk te doen in 1 week.

  5. #135
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Je zou het >hier< moeten posten

  6. #136
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seth_de_Settler Bekijk Berichten


    Dit is mijn Golem...by Seth_de_Settler [APPEL] ....Cheers


    Zeer mooi getekend Seth Complimenten
    Laatst gewijzigd door Poegel; 10-11-13 om 22:03.

  7. #137

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Hhet was een leuk evenement met goede specials. Helaas waren de laatste golems te duur om te vernietigen. Met de goederen die nodig waren konden de halloween items ook gewoon gekocht worden.
    De team opdracht was een mooie extra.

  8. #138

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zijn die scholen tot 3 beperkt trouwens? Er is weinig overpowerends aan 1 settler per 2 uur toch?
    Zelfs als ik men hele eiland vol met scholen had kon ik mischien een duister priestertje spelen elke dag, that's it niet vertellend hoeveel ik had uitgegeven aan die scholen

    Tja, die golems, na 1tje had ik et wel gezien, erg saai en grondstof verspillend aangezien marmer niet bepaald een grondstof is om massaal weg te gooien.


    Nu uitzien naar het kerstevent he
    Een leuk doel zou die nieuwe epische houtwerkplaats wezen
    Of een speciale smelter die uit ijzer uit brons kan smelten?

    Ga maar los met ideen zou ik zeggen, maar kijk vooral naar dingen die nog niet bedacht zijn op het gebied van grondstoffen die nog niet in andere speciale gebouwen voorbijkomen

  9. #139

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kon nergens een plek vinden (zo gauw) om te reageren op laatste veranderinglog en aangezien het haloween afsluiter was doe ik dus hier even reageren.

    Nergens in veranderinglog staat iets over de ingevoerder wachttijd op verplaatsen, maar dit is zwaar niet tof, vooral voor spelers die mondjesmaat tijd hebben (aantal in onze gilde) en hun eiland willen aanpassen aan nieuwe toevoegingen, die zijn dagen bezig om om de minuut dat knopje te vinden en te bedenken welk gebouw ook weer waarheen terwijl je ook nog gewoon het spel probeert te spelen.
    Dit zou zo snel mogelijk weer (vannacht liefst :P) teruggezet moeten worden naar oorspronkelijke situatie zonder wachttijd!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.