Plaats een Reactie
Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #101
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het *helaas* met skelril eens; hij is slechts een radertje in het geheel... het spreekwoordelijke doorgeef-luik; Ik denk dat hij door andere dingen te melden dan dit veel meer problemen over zich af zou roepen... niemand wil een loze belofte

    Het is zonde van het event; jammer maar helaas... Maar dit is niet het ergste mensen (ja ook ik heb maar 1 golem gehad) maar laten we niet doen alsof dit het einde van de wereld is (oeps... ander event ).

    Het zal uiteindelijk allemaal wel weer goedkomen; mogelijk met een *leuke* compensatie voor zoals men dat zo mooi zegt *gederfde levensvreugd*

    Kop op er zijn ergere dingen!

  2. #102
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Natuurlijk zijn er altijd ergere dingen Roodstaart, maar dat vind ik zo'n dooddoener.

    Als de leverancier van willekeurig ander product dat tegen je zou zeggen, dan zou je vreemd opkijken.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #103

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Nelleke199,

    Communicatie is inderdaad belangrijk enkel heb ik momenteel geen informatie over het probleem behalve dat onze ontwikkelaars er mee bezig zijn. Zodra er meer concrete informatie bekend is dan zal ik dit melden.

    BB_Skelril
    wat vaker een berichtje in de trend van "ik heb het gezien/gelezen" (gaan we iets wel/niet mee doen)... of "ik geef het door"... of "we zijn er mee bezig"... of "je hoort hier binnenkort meer over"... zou soms wel fijn zijn... ik weet ook wel dat je alles leest (hoewel ik niet altijd weet of er ook iets mee gedaan wordt :P), maar niet iedereen weet dat, sommige mensen komen alleen op de forums als ze iets nodig hebben, als er iets fout gaat, of als ze bepaalde info zoeken...
    ik weet dat dat jou wel een stuk meer tijd gaat kosten om op alle (veel) dingen te reageren, maar het hoeven ook geen lange berichtjes te zijn...

    wat nu nog regelmatig gebeurt (naar mijn mening, maar misschien zie ik het verkeerd?!?!?) is dat je wel al met dingen bezig bent en hebt doorgegeven/geïnformeerd, maar dat je op zich nog nix nieuws hebt te melden en dus ook nix meld, maar mensen zitten te wachten op een reactie en dat duurt dan (volgens die mensen) te lang voor ze er iets van horen... dit "misverstand" zou eenvoudig verholpen zijn door een kleine, korte reactie (en ook meer begrip voor jouw situatie creëren)...

    (het is maar een suggestie, en ja, ik weet het, dit is niet het suggestie thread :P)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 22-10-13 om 08:35.

  4. #104

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Evenement valt toch gewoon tegen. 1 missie per 2 dagen om 20/30/40/50 pompoen te krijgen en er lopen wat zombies rond. De rewards zijn wel prima hoor maar had veel meer verwacht van het visuele aspect. Hele eiland gewoon een paar weken donker. veel scary stuff erin. Daarnast echt leuke halloween missies ipv een golem neer te halen...

  5. #105

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Als je je eiland in het donker wil hebben, dat kan hoor
    Ik heb wel een "poeder van het zandmannetje" te koop voor je.

  6. #106

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb nog steeds mijn 2e golum niet gehad en we zijn vier dagen verder na mijn laatste golum.

  7. #107

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fingonn Bekijk Berichten
    Evenement valt toch gewoon tegen. 1 missie per 2 dagen om 20/30/40/50 pompoen te krijgen en er lopen wat zombies rond. De rewards zijn wel prima hoor maar had veel meer verwacht van het visuele aspect. Hele eiland gewoon een paar weken donker. veel scary stuff erin. Daarnast echt leuke halloween missies ipv een golem neer te halen...
    ik speel altijd met geluid af, maar je vergeet de spookachtige muziek te vermelden

  8. #108
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fingonn Bekijk Berichten
    Evenement valt toch gewoon tegen. 1 missie per 2 dagen om 20/30/40/50 pompoen te krijgen en er lopen wat zombies rond. De rewards zijn wel prima hoor maar had veel meer verwacht van het visuele aspect. Hele eiland gewoon een paar weken donker. veel scary stuff erin. Daarnast echt leuke halloween missies ipv een golem neer te halen...
    Wat jij noemt was er vorig jaar allemaal, maar ik vraag mij dus ook af waar dat heen is.
    Vorig jaar was er enge muziek, het eiland was donker, voor de missie moest je mensen duisternis geven. Jammer dat ze dat hebben weggehaald.

  9. #109
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Golum 4 wordt voor mij de laatste. Ik hoef geen kosten-batenanalyse uit te voeren om vast te stellen dat de prijzen nu echt te ver gestegen zijn. Dus mochten golem 5 t/m 10 ook nog komen, reken niet op mij.

  10. #110

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Halloween is voor mij niks meer en niks minder dan 3x Verbeterd Pakhuis en 'misschien' een Dorpsschooltje voor de heb / sier. De rest, ach inmiddels zitten we op de 12e pagina en ik kan daar voor mezelf niets anders positiefs in terugvinden. Ik had veel meer verwacht en gehoopt van dit Evenement.

    Op naar Kerst ! Ho ho ho

    gr. Tymy
    persoonlijk vind ik dat pakhuis een slechte keuze... kost 50% meer ruimte dan een normaal pakhuis en waarom??? je kunt dingen onbeperkt opslaan in je stermenu/inbox....
    (ik zeg niet dat de andere opties wel goed zijn, maar dat pakhuis is sowieso overrated...)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.