Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 16 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #31
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had liever gezien dat ze per geïnvesteerde euro meer voordeel geven,
    Voorbeeld: iedere euro is 0,5% meer loot en 0,5% meer EP.
    Dit zal op terugwerkende kracht moeten worden ingevoerd, dus alle euro's die je al hebt geïnvesteerd tellen mee.

    Wat is er mis mee dat spelers die investeren in een game meer voordelen hebben als spelers die gratis meeliften met de wel betalende speler? Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen gratis spelers maar mensen die geld uitgeven waardoor BB/ubisoft games kunnen blijven produceren verdienen gewoon beter als zij die niet bereid zijn te betalen. Voor het f2p tijdperk betaalde je toch ook 30 tot 60 euro voor een game, waarom zou dan nu alles gratis zijn?

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    LEER NOU EENS LEZEN!!!
    Dit is precies hetzelfde als een watermolen, die kun je kopen in de shop met edelstenen, of je kunt hem kopen via de handel!!!
    Ja, met geld kun je hem makkelijker kopen, maar zonder geld kun je hem toch gewoon op handel kopen, dan kost het je alleen meer moeite...
    Jullie voeren een compleet onzinnige discussie puur en alleen omdat je niet leest!!!

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wel jammer dat de mensen die hier het hardst roepen dat mensen moeten leren lezen, blijkbaar alleen kunnen zien wat zij graag zelf willen zien... (voordeel voor zichzelf)
    Mij maakt het niet uit of je nu 10 euro per dag of 100 euro in de maand hier aan uit geeft. Wat mij opvalt is dat een aantal mensen denkt dat zij meer rechten hebben en zich beter voelen dan de rest, dit lijkt mij een kwalijke zaak.

    Ik denk persoonlijk dat er een groot verschil is tussen een watermolen en 50% meer loot en 50% meer EP. Laatste keer dat ik checkte, geeft een L1 watermolen minder water per uur dan een waterput... Dus wanneer je zegt een watermolen kopen is voor luie mensen die niet continue putten willen slaan, zeg ik dat je gelijk hebt.

    Ik lees hier ook niet hoe je op de HANDEL aan de 50% extra EP kunt komen, maar misschien lees ik dat verkeerd... :-)

    Ik kan mij voorstellen dat, na alle tijd e.d. die mensen er hebben in gestopt om op een bepaald level te komen, het enigzins fustrerend is dat nieuwe mensen met een financieele injectie daar veeeeeeeel sneller kunnen komen.

    Mij maakt het verder niet zo veel uit, een ieder doet maar. :-)
    Ik hoop alleen wel dat alle mensen die denken dat zij een premium account verdienen om dat zij zich beter voelen dan een ander (zij hebben immers voor dat recht betaald) heel gelukkig worden. Bij het volgende wereld event ga ik er dan ook vanuit dat deze mensen dan ook naar verhouding meer werk doen en meer doneren en niet lopen bedelen om grondstoffen en of proberen een slaatje te slaan uit de handel... Hahahahahahahahaha
    Laatst gewijzigd door Maxxxx; 01-08-13 om 06:26.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    1.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxxx Bekijk Berichten
    Wel jammer dat de mensen die hier het hardst roepen dat mensen moeten leren lezen, blijkbaar alleen kunnen zien wat zij graag zelf willen zien... (voordeel voor zichzelf)
    Mij maakt het niet uit of je nu 10 euro per dag of 100 euro in de maand hier aan uit geeft. Wat mij opvalt is dat een aantal mensen denkt dat zij meer rechten hebben en zich beter voelen dan de rest, dit lijkt mij een kwalijke zaak.
    wat mij opvalt is dat er nog veel domme mensen zijn die dingen beginnen te roepen, maar die gewoon niet lezen...
    want zoals ik al eerder had gepost (en ik quote):
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik ben zelf ook een niet betalende speler, maar ik vind dit in principe een heel goede upgrade!
    in principe heeft een niet betalende speler dus nog steeds dezelfde mogelijkheden als een betalende speler... alleen zal deze niet betalende speler voor zijn premium moeten handelen, maar het is dus niet "exclusief" voor betalende spelers!!! iedereen kan er gebruik van maken!!!
    dus ik zie niet in hoe deze harde schreeuwer hier op zich voordeel van heeft en alleen maar ziet wat hij zelf wilt zien... misschien is het verschil dat ik wel gewoon lees???
    waarom ik me beter zou moeten voelen dan anderen snap ik dus ook niet helemaal, want ik ben dus een niet betalende speler...


    2.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxxx Bekijk Berichten
    Ik denk persoonlijk dat er een groot verschil is tussen een watermolen en 50% meer loot en 50% meer EP. Laatste keer dat ik checkte, geeft een L1 watermolen minder water per uur dan een waterput... Dus wanneer je zegt een watermolen kopen is voor luie mensen die niet continue putten willen slaan, zeg ik dat je gelijk hebt.
    een watermolen is niet voor luie mensen, deze geeft meer water, want die koop je niet om op level 1 te houden en buiten dat geeft een watermolen ruimte besparing van bouwgrond in verhouding tot putten! (silos zijn voor luie mensen, want deze kosten alleen maar extra bouwruimte! elke keer gewoon ff een tarweveldje neerzetten is in principe beter!


    3.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxxx Bekijk Berichten
    Ik lees hier ook niet hoe je op de HANDEL aan de 50% extra EP kunt komen, maar misschien lees ik dat verkeerd... :-)
    wederom bedankt voor het bevestigen dat je niet leest!!! (ik begin me serieus af te vragen of je wel kunt lezen?!?!?)
    die 50% extra EP krijg je als je premium geactiveerd hebt en zoals gezegt (maar dat heb jij niet gelezen) kun je premium dus gewoon verhandelen, dus kan ook een niet betalende speler deze gewoon verkrijgen via handel!!!


    4.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxxxx Bekijk Berichten
    Ik kan mij voorstellen dat, na alle tijd e.d. die mensen er hebben in gestopt om op een bepaald level te komen, het enigzins fustrerend is dat nieuwe mensen met een financieele injectie daar veeeeeeeel sneller kunnen komen.

    Mij maakt het verder niet zo veel uit, een ieder doet maar. :-)
    Ik hoop alleen wel dat alle mensen die denken dat zij een premium account verdienen om dat zij zich beter voelen dan een ander (zij hebben immers voor dat recht betaald) heel gelukkig worden. Bij het volgende wereld event ga ik er dan ook vanuit dat deze mensen dan ook naar verhouding meer werk doen en meer doneren en niet lopen bedelen om grondstoffen en of proberen een slaatje te slaan uit de handel... Hahahahahahahahaha
    ik zal er gemakshalve maar van uitgaan dat dit laatste stukje niet aan mij gericht was aangezien ik geen betalende speler ben, zoals ik hierboven nogmaals heb bevestigt! (heb je dat nu wel gelezen???)


    5.
    ik ben vaak erg kritisch op BB, maar ik vind dit gewoon een goede update dat betalende spelers op deze manier iets extras kunnen aanschaffen, maar doordat het verhandelbaar is worden de niet betalende spelers niet per direct achtergesteld, deze zullen alleen iets meer hun best moeten doen (vaker boosten, actiever zijn (meer avonturen spelen) en dergelijke, of via handel premium zien te bemachtigen)...
    zolang iets verhandelbaar is vind ik het al snel okay... (ik zou het goed vinden als er meer dingen uit de shop verhandelbaar zouden worden, want in principe maakt het BB toch niet uit wie iets aanschaft ook al wordt het daarna door verhandeld...)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 01-08-13 om 08:11.

  5. #35
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Waar ik me mateloos aan irriteer is dat elke vorm van kritiek/vraagtekens zetten,maakt niet uit waarover het gaat, meteen reacties oproepen als: gezeur, "het is toch gratis", het is beta enz. Ik hoef toch niet bij alles wat bij BB bedacht wordt meteen juichend de vlag te hijsen?
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Premium of geen premium maakt mij allemaal niet uit zolang men maar plezier heeft met spelen ik amuseer me hier nu al een jaar en ja ben een betalend speler.
    Ieder moet voor zich zelf uitmaken of ze er gebruik van willen maken en het wordt gewoon verhandelbaar.
    Zolang het spel toegankelijk blijft voor gratis spelers heb ik er geen enkel probleem mee.
    Ik wens jullie verder nog allen veel speelplezier.

  7. #37

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    hoe lang duurt dat dan week, maand? maar als je 100 edelstenen per week krijgt kan je niets anders er voor kopen

  8. #38

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    premium accounts

    Hoe lang duurt dat dan week, maand?
    Als je elke week 100 edelstenen moet betalen is het niet tedoen want dan kan je ze niet voor iets anders uitgeven

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Niemand is verpicht dat account te nemen dus je kunt gewoon je edelstenen blijven verzamelen en er iets anders van kopen en je kunt daarna nog een premium account op de gewone handel kopen voor muntjes of graniet of iets anders die keus heb je.

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    je kunt ook al je grondstoffen opsparen, een weekje premium pakken en alles er doorheen knallen en veel avonturen doen...
    dat is als ze 100 edelstenen per week kosten!!! (hier is echter nog helemaal nix over bekend!)
    dan zou je het ook van de login bonus kunnen doen en dan kun je de edelstenen die je krijgt voor lvl ups en dergelijke opsparen voor andere dingen...
    of je slaat af en toe een weekje over, dat kan natuurlijk ook gewoon!
    en zoals bekend zijn ze verhandelbaar...
    in principe is alles te koop met in game munten... de vraag is alleen voor hoeveel, maar dat zal ook afhangen van wat de prijs in edelstenen voor 7 dagen premium wordt...

    BB moet ook ergens geld vandaan halen, dus je kunt edelstenen bij kopen mocht je dat willen, maar dat is een ieder zijn/haar eigen keus!!!
    maar iedereen krijgt edelstenen (login bonus, lvl ups), dus je wordt nergens van buitengesloten... alleen zul je als je zelf geen edelstenen koopt keuzes moeten maken, maar in het leven moet je nou eenmaal keuzes maken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.