Plaats een Reactie
Pagina 12 van de 16 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #111
    Zixxi's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Tja helaas er niet in kunnen. gelukkig vondt ik het berichtje wel op de hoofdpagina! Hoop dat dit snel is opgelost. Premium acount is echt zonde van de edelstenen als ik het zo lees. Leuk dat de mandjes bij andere langer duren maar zou het niet beter zijn dat alle mandjes en boosts die bij jezelf geplaatst worden verdubbelen in tijd? Verder niet echt een toevoeging als je eenmaal 50 bent.

  2. #112

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Lord_Spookah,

    Alle Settlers moeten op de hoofdpagina inloggen. Hier staat in het onderhoud bericht aangegeven dat er momenteel problemen zijn en dat we momenteel druk bezig zijn met het zoeken naar een oplossing.

    Als er meer informatie bekend is zal dit ook op de hoofdpagina worden geplaatst. Op deze manier blijft het allemaal centraal en zal iedereen het zien.

    *knip*
    BB_Skelril
    Niet geheel correct.
    Dit is idd noodzakelijk indien je geheel uitgelogged bent geweest.
    Niet als je pc aan laat en jezelf ingelogged laat staan.
    Dan hoef je alleen op 'nu spelen' te klikken om te beginnen.

    En die verwijst terug naar de hoofdpagina.

    @offtopic:
    Er kan altijd wat gebeuren als je een update doet, sjips happens.
    Tis nie anders.
    Wel jammer....

  3. #113
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Lord_Spookah,

    Alle Settlers moeten op de hoofdpagina inloggen. Hier staat in het onderhoud bericht aangegeven dat er momenteel problemen zijn en dat we momenteel druk bezig zijn met het zoeken naar een oplossing.

    Als er meer informatie bekend is zal dit ook op de hoofdpagina worden geplaatst. Op deze manier blijft het allemaal centraal en zal iedereen het zien.
    BB_Skelril
    Skelril ik snap wat je bedoelt, maar dit is zo`n standaard mededeling waar een gebruiker niet veel mee kan.
    Ik snap ook wel dat je niet een compleet verhaal schrijft met alle ins en outs, maar iets uitgebreidere informatie met eventuele verwachtte oplostijd is een vrij gangbare manier van communiceren naar je gebruikers/klanten. Ook ben ik van mening dat je alle beschikbare kanalen kunt/moet gebruiken om je klant op de hoogte te houden, dat doe je niet als onderhoud iets uitloopt, maar wel als er een serieus probleem is ontstaan en je kunt verwachten dat oplossen van het probleem langere tijd in beslag gaat nemen.

  4. #114
    Zixxi's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Spookstah zie homepage dat staat er nu op. Ook heb ik een FB bericht voorbij zien komen

  5. #115
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lord_Spookstah,

    Helaas kunnen wij onmogelijk aangeven wanneer wij verwachten dat het probleem is opgelost. Het oplossen van een probleem kan soms in tientalle mintuten maar het kan ook uren duren. Dit kunnen wij niet voorspellen totdat we ook daadwerkelijk een oplossing hebben. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op de hoofdpagina worden aangegeven. Informatie over mogelijke compensaties zal later op de dag (wanneer de problemen zijn verholpen) of morgen worden gepost op zowel de hoofdpagina als het forum.

    Overigens wil ik jullie vragen de discussie over de technische problemen te verhuizen naar het bijbehorende topic: http://forum.thesettlersonline.nl/th...inding-mislukt

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 04-09-13 om 09:08.

  6. #116
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Lieve mannen verras jullie vrouw en poets het huis :P

  7. #117

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Een leuke edelstenen aktie ter compensatie.
    Zou wel op zijn plaats zijn .
    Kunnen we de premium uit proberen.
    En buf kopen om verloren tijd in te halen
    ;.p

  8. #118
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ken een zeer groot bedrijf (Kloosterboer.nl) die zeer afhankelijk is van hun IT afdeling.
    Als hun daar een update zouden doen en daar door het werk meer dan een uur zou stil liggen dat er dan koppen gaan rollen.
    Daarom kan ik niet anders zeggen dat dit de zoveelste amateuristische actie bij BB is.
    Nu kijken wat de compensatie gaat worden als die er al komt.
    gemaakt door Zubatsu

  9. #119

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    overal bij elk bedrijf zijn wel eens ooit (technische) problemen! zelfs sites van banken die toch het geld van veel mensen beheren ondervinden wel eens problemen dat ze niet online zijn, of dat ze verkeerde handelingen hadden doorgevoerd dat de saldo's niet meer klopten!

    problemen kunnen zich altijd en overal voor doen!
    dat er problemen zijn en dat de server (langer) offline blijft vind ik niet zo erg, dat kan gebeuren!
    wel is de communicatie erg belangrijk, maar of dat goed is gegaan of niet kan ik niet over oordelen, want ben net pas wakker en voor mij was het eigenlijk meteen duidelijk :P

  10. #120

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Ik ken een zeer groot bedrijf (Kloosterboer.nl) die zeer afhankelijk is van hun IT afdeling.
    Als hun daar een update zouden doen en daar door het werk meer dan een uur zou stil liggen dat er dan koppen gaan rollen.
    Daarom kan ik niet anders zeggen dat dit de zoveelste amateuristische actie bij BB is.
    Nu kijken wat de compensatie gaat worden als die er al komt.
    Ach, dit is absoluut niet te vergelijken met een IT afdeling die af en toe een stel updates installeren die al volledig zijn getest door de ontwikkelaars. Dit zijn de ontwikkelaars zelf die problemen hebben. Komt bij alle spelontwikkelaars voor, zelfs bij de megagrote bedrijven. Als je dat niet wilt geloven moet je eens bij andere spellen rondvragen. Werelden die er dagenlang uitliggen zonder verwachte eindtijd zijn echt geen uitzonderingen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.