Plaats een Reactie
Pagina 11 van de 16 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #101
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had gisteren(toen had ik hier last van) het idee dat iemand de inlog gegevens probeerde op te vangen/controleren

  2. #102
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Dan gaan we nog even off-topic bezig: als er server problemen zijn waarom communiceren jullie dit bv niet via jullie Twitter en Facebook pagina, deze media zijn er juist om ook dit soort info snel beschikbaar te stellen.
    Communicatie is het belangrijkste in dit soort gevallen, spelers zullen er van balen dat ze niet kunnen spelen, maar als er duidelijk wordt gecommuniceerd dat er een probleem is (met een eventuele verwachte oplostijd) dan weten ze waar ze aan toe zijn en zullen ze het minder erg vinden.

  3. #103

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julius-Civilis Bekijk Berichten
    Hoewel het nog steeds off-topic is, heb ik voor mensen met dit probleem de volgende oplossing gevonden: Klik voordat je inlogt op hulp. Daarna op login en het probleem is over Bij mij werkt dat i.i.g
    Ondanks deze mooie tip, kan ik nog steeds niet in het spel. Werkt bij mij niet, jammer.

  4. #104

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit mij volledig aan bij Lord_Spookstah!

  5. #105
    Lexie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Maar dat komt omdat er problemen zijn bij het onderhoud Seth. Niemand kan erop

  6. #106
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexie Bekijk Berichten
    Maar dat komt omdat er problemen zijn bij het onderhoud Seth. Niemand kan erop
    Nee Lexie, dit gaat niet over het onderhoud, dat is inderdaad nog steeds bezig. Dit gaat over het niet kunnen inloggen, omdat je steeds terugkeert in het inlogscherm. i.p.v. het scherm waar staat: nu spelen

  7. #107
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lord_Spookah,

    Alle Settlers moeten op de hoofdpagina inloggen. Hier staat in het onderhoud bericht aangegeven dat er momenteel problemen zijn en dat we momenteel druk bezig zijn met het zoeken naar een oplossing.

    Als er meer informatie bekend is zal dit ook op de hoofdpagina worden geplaatst. Op deze manier blijft het allemaal centraal en zal iedereen het zien.


    Julius-Civils,

    Ik ben momenteel aan het rond vragen of er meer werelden zijn met deze specifieke problemen. Hopelijk zal er zo snel mogelijk meer informatie bekend zijn.

    BB_Skelril

  8. #108

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Met internet explorer heb ik hetzelfde probleem, maar als ik dan tijdens het inloggen in mijn adresbalk ga naar http://www.thesettlersonline.nl/nl/play word ik wel doorgelinkt naar het spel, ingelogd en wel!

    edit: normaal gesproken dan, nu word ik natuurlijk doorgestuurd naar de maintenancepagina!

  9. #109

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DikkeHarry Bekijk Berichten
    Met internet explorer heb ik hetzelfde probleem, maar als ik dan tijdens het inloggen in mijn adresbalk ga naar http://www.thesettlersonline.nl/nl/play word ik wel doorgelinkt naar het spel, ingelogd en wel!

    edit: normaal gesproken dan, nu word ik natuurlijk doorgestuurd naar de maintenancepagina!
    Heb het geprobeerd ,maar kom steeds weer terug op de maintance pagina

  10. #110

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    Heb het geprobeerd ,maar kom steeds weer terug op de maintance pagina
    Klopt, dit ging over het probleem van o.a. Julius

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.