Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 30.07.2013

  1. #11
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens Skelril maar volgens mij als we het nu moeten uitrekenen met grote hoeveelheden generaals / geologen / ontdekkingsreizigers ben je bijna jaar bezig
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #12
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Is er al een *indicatie* voor de generaals? wordt dat nog dit jaar; aangezien ik verwacht dat daar qua avontuurspelen; relatief het meeste winst behaald kan worden voor spelers; *of lees minder verliezen door betere generaals*?

    Overigens klaag ik niet over de tijdsduur van alle manuscripten etc te maken.... gaat gestaag verder... *no rush* gewoon een voorraadje aanleggen voor als de generaals kunnen en dan *knallen*

  3. #13
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Dit zijn mooie ontwikkelingen.

    Wat ik wel wil aankaarten is dat wij hier (niet iedereen) ondankbaar zijn. Dit is naar mijn idee volledig onterecht. Mooi werk afgeleverd TSO.

    Laten we nou eens voorbeelden nemen:

    Verkort de zoektijd voor alle avonturen

    PS: Ben ik blij mee. Er zijn een hoop spelers die geen snelle reiziger kunnen kopen. ( laten wij ook eens in hun schoenen staan )

    Geeft een kans om meer kaart fragmenten te vinden tijdens het zoeken voor avonturen

    PS: Hier weer hetzelfde verhaal

    Er zijn ook een hoop spelers die geen snelle geoloog/reiziger kunnen aanschaffen. Sommige hebben er een half jaar over gedaan om een veteraan te kunnen kopen. Ik vind het hele mooie ontwikkelingen voor betaler en niet betaler. Ga vooral zo door TSO.
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 30-07-13 om 20:08.

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Roodstaart,

    Ik heb nog niets gehoord over de generaals, maar als je naar de periode tussen het eerste deel en het tweede deel kijkt denk ik dat je wel tot een conclusie kan komen (nee dit is geen stille hint, ik weet helaas niet meer dan jullie hierover).

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 30-07-13 om 20:35.

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud

    Cool laat toch wachten

    laat ze eerst is die lelijke bugs oplossen dat je soms niet bij elkaar op het eiland kunt, dat gilde missies niet altijd beschikbaar zijn ook al heb je er recht op, dat soort dingen voor dat je weer wat toevoegd wat weer problemen meer gaat geven zorg eerst dat je de rest op rit hebt!!! gr

  6. #16
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lex88 Bekijk Berichten
    laat ze eerst is die lelijke bugs oplossen dat je soms niet bij elkaar op het eiland kunt, dat gilde missies niet altijd beschikbaar zijn ook al heb je er recht op, dat soort dingen voor dat je weer wat toevoegd wat weer problemen meer gaat geven zorg eerst dat je de rest op rit hebt!!! gr
    Bug fixes 08-05-2013
    Bug fixes 22-05-2013
    Bug fixes 12-06-2013

    Ze zijn toch bezig?
    Zie verandering log: Verandering log

  7. #17
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Lex88,

    Een aantal van deze bugs zullen met de eerstvolgende update worden verholpen.

    BUGFIXES
    • Sommige eilanden van vrienden konden niet worden bezocht, dit probleem is verholpen
    • De missie "dood aan de leiders" is gemaakt
    • Annuleer knop wordt nu juist weergegeven wanneer je een gebouw van een vriend verbeterd
    • Soms werden grondstoffen van mijnen, putten en velden niet goed toegevoegd aan de opslag, dit is probleem is verholpen
    • Sommige grondstoffen werden niet juist weergegeven in de opslag bij het slopen van een gebouw of het annuleren van orders in de barak of het proviandhuis, dit probleem is verholpen
    Verder zijn de problemen met de gildemissies al een tijdje geleden opgelost en worden ze nu standaard elke twee weken gereset (waarbij iedereen ook 100 gildemunten ontvangt) wat er voor zorgt dat ze niet meer vastlopen.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 30-07-13 om 21:56.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten

    Verder zijn de problemen met de gildemissies al een tijdje geleden opgelost en worden ze nu standaard elke twee weken gereset (waarbij iedereen ook 100 gildemunten ontvangt) wat er voor zorgt dat ze niet meer vastlopen.

    BB_Skelril
    dit is (hopelijk) toch niet de definitieve/permanente oplossing?!?!?
    ik dacht dat dit een tijdelijke oplossing was totdat het probleem helemaal verholpen was?!?!?
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 30-07-13 om 22:16.

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Dat klopt inderdaad GEXTE, dit is een tijdelijke oplossing.

    BB_Skelril

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Graag een extra boekbinder

    De extra mogelijkheden zijn oké, maar zo zijn we met sintjuttemis nog niet op de helft !!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.