Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: geld?!?!?!?

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Zolang geld maar voor snelheid zorgt en niet voor mogelijkheden, vind ik alles best.
    Dingen die je kan kopen met gems zoals decoratie, akte adelijk huis, kloosters, enz., zijn ook te kopen op de markt (dankzij betalende spelers).
    De enige dingen die niet op de markt te krijgen zijn, zoals bouwvergunningen, generalen, verkenners,
    zijn te verkrijgen door edelstenen te sparen, of te wachten op een event zoals halloween.
    Ik vind dat BlueBite het goed gedaan heeft.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb elke settler game gespeeld en moeten kopen in de windel, zoals elk ander spel, was nog bezig aan settlers 7
    waarvan ik net 2 nieuwe kaarten had gekocht, ook online zie dus ook geen probleem hier geld aan uit te geven
    en ja heb ik dus ook gedaan, natuurlijk is de game gratis edlels maken het voor mij en mijn settlers de game een stuk aangenamer
    plus die servers draaien niet op lucht, al dat gedoe kost geld als een ieder gratis speelt, hoelang spelen we dan nog?

  3. #23
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    De een rookt, de ander gaat naar de kroeg, de ander gaat wekelijks uit eten.... Het is maar wat je met je geld doet. Ik kan best indenken, dat sommigen uit principe niet willen betalen. Met het geld kun je bepaalde dingen versnellen. Maar of je het spel ook beter gaat spelen? Het is makkelijk om 100 bouwvergunningen te kopen, maar of je daardoor het spel beter gaat spelen, is een tweede. Ieder zijn eigen ding, zal ik zeggen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.