Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: zelfde namen

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    zelfde namen

    Kunnen jullie alstublief wat aan de namen doen ,duidelijker in beeld dus ,ik heb iemand uitgenodigd die de zelfde naam heeft alleen er stond een cijfer achter die niet zichtbaar is dus ..nu heb ik die gene uitgenodigd voor een lootspot en hij is niet online en ook niet degene die ik wilde uitnodigen,(maar wel zelfde naam ) mijn suggestie is om de namen duidelijker te maken bij vrienden ;het gaat notabene ook nog om lootspot olielamp

    (voorbeeld jandegroot ik nodig jandegroot uit maar die heet jandegroot80 die 80 zie ik niet maar heeft wel de zelfde advatar of die echte jan de groot staat nog niet bij mijn vrienden maar jandegroot80 wel ) en daar zit het hem de fout in .
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 28-08-16 om 22:56.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben voor heeft me al 2 lootspots gekost (inclusief de olielamp :-()

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Hildegardis,

    zou u door middel van printscreens kunnen aangeven waar de naam niet volledig zichtbaar is?

    Alvast bedankt
    Mod_Fjuka

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    ja zeker .....
    prntscr.com/cbuh70

    prntscr.com/cbui17

    dan wel andre advatar maar bij uitnodiging voor lootspot zie je de advatar niet ..en dan nog zou die gene de zelfde advatar kunnen hebben
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 29-08-16 om 22:15.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Hildegardis,

    als u iemand uitnodigt doet u dat toch meestal vanuit een chat of uw handelsvenster? Wordt daar de naam ook afgekort?

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    via vrienden venster( en ligt eraan heb je toevallig vrienden die de zelfde naam hebben) en dat is het probleem dat de naam er dubbel of soms tig dubbel instaat ..stel je zoekt op mienimienie en de verkeerde heet minieminie80 klik je hem toch aan omdat je 2 miniemienie hebt staan in je vrienden lijst
    omdat 80 achter de naam je die niet ziet
    en nog een kant tekening via chat of handel kan( er staat dan niet vriend uitnodigen ) je iemand kan uitnodigen voor een lootspot ..is mij niet gelukt so far

    het punt is gewoon dat een speler op geven moment veel vrienden krijgt met dezelfde naam die afgekort zijn bijv jantje jantje 01 jantje 02 enz enz
    en je alleen jantje ziet

    mvg hilde
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 30-08-16 om 01:26.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    via vriendenlijst kan je toch ook niemand uitnodigen??
    Snap het probleem niet..... ook lange namen in het lijstje waar je mensen uitnodigd zijn toch gewoon volledig zichtbaar?

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij nodig je eerst iemand uit als vriend.
    Via het aparte avoscherm nodig je dan de persoon uit.
    heb jij daar 20 jantjes staan, zie je daar volgens mij gewoon het jantje (met volledige naam) die je wilt uitnodigen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Hallo Hildegardis,

    als u iemand uitnodigt doet u dat toch meestal vanuit een chat of uw handelsvenster? Wordt daar de naam ook afgekort?

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka
    Mijn vraag is of u niet meestal iemand uitnodigt nadat er over een lootspot gepraat is in een chat of nadat die speler een lootspot van u gekocht heeft en u de naam dus in uw handelsgeschiedenis kan zien? Zo ja op beide plaatsen staat dan toch de volledige naam?

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    als je de gene niet in je vriendenlijst hebt ga je de fout in met die je wel in je vriendenlijst hebt staan(en de zelfde naam heeft )nogmaals ik maak met ienimienie80 een afspraak voor lootspot er staat een andere ieniemienie in mijn vrienden lijst zou daar die 80 achter staan weet ik dat ik de goeie heb maar dat zie je niet omdat de namen zijn afgekort ,dus ik klik de verkeerde aan (grote kans op en is me paar x gebeurt) en dan heb ik het over de scroll lijst prntscr.com/cd3r30 waarom ga ik geven moment daar op de naam zoeken ..vanwege server uitval of mijn internet verbinding valt uit tijdens de uitnodiging of dat ik de gen 8 uur later uitnodig bij wijze van .
    mvg hilde
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 02-09-16 om 00:20.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.