Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Diverse problemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Diverse problemen

    Voor de support afdeling:

    * Ik krijg de melding : client kon geen gegevens laden wis je browser cash. ( +/- 11:25 24-08-2012 )
    na 10 x weg klikken was het over.
    Ik was aan het kijken bij een vriend die al verder is in het spel.

    * Mijn gebouwen zijn niet allemaal compleet te zien op de kaart, wel kan ik ze met vis harder laten werken en bij muis over kan ik zien wat het is.
    Helaas geen afbeelding, gewoon gras.

    * Ik kan geen gebouwen plaatsen op locatie waar ik wil.
    Sommige gebouwen kan ik niet plaatsten ondanks dat ik geen materiaal genoeg heb om te bouwen.
    Ze staan wel beschikbaar in mijn gebouwen overzicht.
    Mijn browser is Firevos.

    Groeten

    ps leuk spel dit

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Hier de link hoe je je browser cache moet wissen met plaatjes selecteer je browser die je gebuikt en dan springt hij naar de uitleg die je nodig heb.

    Als je dat gedaan heb kun je nog een schijfopruiming doen op je computer en dan worden misschien je gebouwen ook weer zichtbaar

    Er zijn een paar plekken waar het wel lijkt dat je kunt bouwen maar waar het niet kan, waar boomstronken staan kun je ook niet bouwen. Als je je garnizoen aanklikt en dan op overplaatsen klikt zie je plekken licht groen worden waar je kunt bouwen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.