Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: [Feedback] Changelog 21.02.2017

  1. #11
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    van de CM van het duitse forum: Derartige Elemente optional abzuschalten liegt unseren Designern bereits als Wunsch vor, aber ob/wann das möglich ist, kann ich noch nicht sagen.
    Vertaling: Zulke elementen (de uitroeptekens bij gebouwen wanneer het pakhuis met die gs vol is)uitschakelen ligt al bij het designersteam als wens, maar of/wanneer dit mogelijk is kan ik nog niet zeggen.

    Mijn moeder zei al:eerst denken, dan doen....
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #12

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Can we have a function in the menu to shut off the anoying "!" above the buildings which stopped producing beacuase off full stock, but will keep the upgrading off a building on?

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    het dichtspringen van chat tabje als je van eiland naar avo gaat en andersom vind ik echt irritant en lastig, misschien dat het terug kan zoals het hiervoor was.
    voor de rest vind ik alles goed
    Laatst gewijzigd door loredr; 21-02-17 om 20:00.

  4. #14
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Mijn moeder zei al:eerst denken, dan doen....
    Andersom is leuker! :P

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Beste spelers,

    Graag wijzen wij jullie erop dat het forum Nederlandstalig is. Daarom het verzoek als jullie topics aanmaken of ergens op antwoorden dit in het Nederlands te doen. Wilt u het bericht in 2 talen plaatsen, te weten Nederlands en Engels kan dit ook, alleen Engels is echter niet toegestaan. Dit om te zorgen dat iedereen het forum mee kan lezen en erop kan reageren.

    Vriendelijk groet,

    Het Mod_Team
    Laatst gewijzigd door MOD_Duimelijntje; 21-02-17 om 22:40.

  6. #16

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Vertel je dat ook tegen onze CM ? hahahaha

  7. #17
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    I understand that it's still an adjustment when it comes to the language used in the forums, but we're not prohibiting the use of the native language at all. It would be best to follow the rules and coexist. I understand that sometimes our posts in English can be hard to understand, in lieu of this, I will try my best to ask help from our mods to help translate it. If you see a post in English, huge chances are, the translation is in the works to be posted soon. If you have any other issues, you can private message me directly.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Laatst gewijzigd door BB_Nanuq; 22-02-17 om 17:31.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Vrije vertaling:

    Beste Settlers,

    Ik begrijp dat het nog steeds een aanpassing is als het aankomt op de taal die gebruikt wordt op het forum, maar we verbieden het gebruik van de moedertaal niet. Het is het beste om de regels hierin te volgen en naast elkaar te leven. Ik begrijp dat onze berichten in het Engels soms moeilijk te begrijpen zijn,daarom zal ik proberen mijn best doen om hulp te vragen aan onze mods om te helpen vertalen. Als jullie een bericht in het Engels zien is de kans groot dat er nog aan de vertaling gewerkt word en deze zo snel mogelijk gepost wordt. Als jullie andere problemen hebben kunnen jullie mij een privé bericht sturen.

    Vriendelijke Groet,
    BB_Nanuq

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.