Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: [Event] Halloween 2016 en avonturen - bijna nooit aanvullingen

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] Halloween 2016 en avonturen - bijna nooit aanvullingen

    Halloween 2016 en de niet werkende pompoenaanvullingen uit avonturen.

    Tja, Halloween is iets waar veel spelers naar uitkijken en er komen zelfs 'inactieve' spelers voor terug om mee te doen.
    Je zou dus zeggen een leuke tijd om avonturen te spelen en dan enkele aanvullingen te ontvangen in de loot.

    Maar de krenterige BB/TSO makers vonden het leuk om ervoor te zorgen dat in 80% van de gevallen, spelers 0 pompoenaanvullingen krijgen en dat de spelers na hun zoveelste Zwarte Ridders treurig moeten kijken naar het resultaat van bijv in mijn geval 6 pompoenaanvullingen op 7x dat avontuur spelen.

    Dus je bent 7 uur van de straat en dolenthousiast om enkele aanvullingen te krijgen en je krijgt gewoon bijna niks.

    Klinkt dus dat BB/TSO avonturen spelen wilt afschaffen voor iedereen en zeker voor alle nieuwe spelers, die mee kunnen op een lootspot waar ze niks kunnen halen.

    Oh ja, misschien moeten we dus allemaal edelstenen kopen want met avonturen spelen kom je er nooit verder in deze halloween uitvoering.

    Reageer ook eens hoe leuk we dit ervaren om de bedenkers van dit soort onzin duidelijk te maken dat ze op de verkeerde weg bezig zijn !!!

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn ervaring: Gisteren ongeveer 10 a 15 avo/ls gedaan. een keer max vulling, een keer geen vulling. Rest van de gevallen had ik de middelste vulling. Vandaag is t wat minder positief betreffende mijn loots, maar misschien is t voor jou morgen of vandaag beter dan je hier boven beschrijft John.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik het zo om me heen hoor is het diep treurig met die aanvullingen.
    vraag me af hoe je die archievement moet halen met 400 pompies aan vullen.
    En nog erger ik vraag me af hoe de kleinere spelers ( die geen 20+ verkenners hebben) hun spulletjes bij elkaar moeten krijgen.
    Juist voor hun zijn die gen's belangrijk.
    snap niet dat de loot kans van die pompoen aanvullen en de hoeveelheid niet het zelfde is als vorige jaran. dan hadden ze tenminste kans gehad met wat hulp van de gilde om hun spullen te halen .
    Die hulp is nu ook fors minder omdat iedereen hiermee zit.

  4. #4

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn adellijke velden staan op het punt van instorten. Heb vandaag al 6 loots gedaan, 0 hervul. Dit schiet voor mij ook niet op.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    ik zit met hetzelfde. Dit weekend ongeveer 4 ali's en 8 zr's/stieren gedaan. In totaal iets van 8 Ali's en 12 stieren/zr sinds start event. Ik heb 1x max pomps in loot gehad, 21 in stier. 0 pomps ongeveer 8x. van de 6 houthakkers, 4x 0 pomps, en 2x 20 pomps.

    Het kan zijn dat ik gewoon pech heb, maar de hoop op een betere loot streak voor pompoen vulling begint een beetje te verdwijnen. Er zit al niet al te veel pompoenvulling in loots, naast dat de drop rates, in ieder geval bij mij, erg laag is.

    Mijn addellijke slapen inmiddels, en zoals het nu uitziet zal het nog wel een week duren voordat ik de 150 vulling bij mekaar heb om de adellijke weer op 100 te krijgen. Hoe de pompoenen vorig jaar in de avonturen zaten, heeft mijn voorkeur.

    Gr. V

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    altijd klagers over droprate... droprate is eender voor iedereen... dat er bij de 1 wat meer valt dan de ander, da's de geluksfactor.

    Mij hoor je verder niet klagen over deze methode van pomps behalen, kunnen er veel meer dan voorgaande jaren verdiend worden.
    Adelijke velden zijn de enige waar je je druk om hoeft te maken, en de mijn zit zo'n 300 pp in "as we speak"

  7. #7
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Nee mij hoor je ook niet klagen copycat! Met HH is die rommel makkelijk binnen te halen maar hoe echte low lvl dit moeten doen ????

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    @Copycat,

    jij leest het als geklaag, het is mijn mening en iedereen kan zijn mening geven op dit forum. Ik ga niet verder op jouw betweterige opmerkingen in.

    Gr. V

  9. #9
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteren een 24-uurs marathonsessie gehouden en 43 Pirateneilanden gespeeld. Totale loot - met premium - betrof 494 pompoenafzetting. Voor wie - ondanks deze lootmelding - toch van zijn Pirateneiland af wil: Er staan voldoende posities nog open op het handelshuis voor 7 pompiedorries. Alvast bedankt!!

    gr. Tymy

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Allemaal zijn we als low-level spelers begonnen, probeer je eens voor de geest te halen hoe JOUW eerste event was. Weet je nog hoe moeilijk het toen was?

    Nou, daar is niks aan veranderd. Dat is nog steeds vrij moeilijk voor low-level spelers.

    En nu haal je je jouw 2e event maar eens voor de geest.
    Dat ging toch al stukken beter?
    Want je wist nog hoe dat vorige event ging en wilde dat "de volgende keer" stukken beter doen.

    Het verschil met toen en nu is ook, dat er veel meer high-level spelers zijn, die de 'kleintjes' kunnen en zullen ondersteunen.

    Betweterig of niet, maar dit schijnt iedereen voor het gemak te vergeten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.