Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: blokkeerlijst voor handel

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Staxx Bekijk Berichten
    Denk dat het een goed idee is. Tevens ben ik van mening dat dit een sociaal spel is waarbij tevens een verantwoording ligt bij de gilde-leiders en hun officieren, alswel een verantwoording ligt bij de mods, welke het uitsluiten dat er klachten komen over prijzen en waarden. Op deze manier worden zeker de onervaren en welwillende beginnende spelers 2 keer geflest; opgelicht plus een reprimande. De regel dit vrij te houden kan ik mee accoord gaan in de wetenschap dat de mods een prima idee hebben van wanneer "hun" spelers moedwillig worden opgelicht, en zouden hierbij dan ook hand in eigen boezem moeten steken, deshalve de desbetreffende "handelaar / oplichter" hier op aan te spreken en een waarschuwing te geven. Dit lijkt me het voorbeeld van...ik wil aangifte doen bij de politie van beroving, en de politie zegt...jah...had je beter moeten opletten :-) Voor als nog moet de daadkracht dus vanuit de spelers komen, en sluit me hierbij aan.
    Wij, als mods, sluiten het klagen over prijzen en waarden niet uit, maar het dient opbouwend te gebeuren. Voor een speler die niet bekend is met de handel werk het veel beter als iemand zegt wat het wel waard is dan te zeggen dat het te duur is.

    Iemand die opgelicht is krijgt geen reprimande van ons, we kijken mee hoe het juist op te lossen, vaak zijn wij beperkt in onze mogelijkheden maar met de nodige bewijzen kan het ondersteuningsteam wel verder helpen. Daar willen we iedereen dus nog eens attent op maken, indien u het slachtoffer bent van een oplichter, maak printscreens en stuur deze naar het ondersteuningsteam.


    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  3. #23

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    like

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.