Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Change Log 28.09.2016

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Feit blijft dat ze het wel wat eerder aan kunnen kondigen. Onderhoud is essentieel en voor mij het probleem ook niet, maar comuncieer er beter over. Kost niets en iedereen blij.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal gelijk
    Helaas is dat al sinds jaar en dag zo, dus eigenlijk wel eens tijd om daar een verbeterslag in te leveren Mr. and Mrs. BB

  3. #13
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    HI Settlers!

    I just went through this thread. I understand that the hotfix/maintenance announcement was quite abrupt this time, which was a surprise for you. Our team is striving to attend to any issues that may have come with the game update as fast as they can. Once a fix is available they would want to implement it immediately hence the sudden maintenance called a "hotfix." Had we waited for the next day, the players would need to experience the issues longer and go through the same maintenance time.

    We appreciate the patience of everyone and even though there's a hotfix in place, we're still striving to address the issues as urgently as possible.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    vrije vertaling:

    Hallo Settlers,

    Ik heb de berichten bekeken in dit onderwerp. Ik begrijp dat de aankondiging van de hotfix/onderhoud vrij abrupt was dit keer en dat het jullie heeft verrast. Ons team streeft erna om zo snel mogelijk aandacht te besteden aan de problemen die mogelijk onstaan zijn door de game update.Als er een fix mogelijk is willen ze het direct uitvoeren vandaar het plotselinge onderhoud genaamd "hotfix". Als we een dag hadden gewacht hadden de spelers langer last gehad van de problemen en dezelfde tijden voor onderhoud gehad.

    Wij waarderen het geduld van iedereen en zelfs als er een hotfix nodig is, streven wij ernaar de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

    Groet,
    BB_Nanuq

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.