Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Tijd voor de GildeMissie - variabel graag

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud

    Tijd voor de GildeMissie - variabel graag

    Hoi BB,
    ik ben een speler die meestal alleen even 's avonds kan spelen, Gewoon om even lekker te ontspannen.
    Ik ben helemaal niet blij met het nieuwe regime inzake de gildemissies.

    Doordat er nu een vaste reset tijd staat (om 02:00) heb ik vaak maar 1 of 2 uur om 5000 veel van iets te produceren, terwijl ik daar echt meer tijd voor nodig heb.
    Daarom kan ik aan 8 van de 10 gildemissies niet voldoen.

    Dit is niet eerlijk.

    Het zou beter en eerlijker zijn als alle spelers dezelfde tijd hebben/krijgen om een GM te voldoen.
    Dat impliceert, per speler een starttijd toekennen. Volgens mij is dat niet zo moeilijk.
    Dat hebben we al bij Prem, bij upgrades, dus waarom niet bij GMs?

    Hoor het graag
    Geniet VandeDag

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig mee eens. Hierdoor kunnen denk ik een behoorlijk aantal spelers niet voldoen aan de missies die langere tijd duren en dan lopen die toch flink wat gildemunten mis.

  3. #3
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk bedacht, maar je gaat nu alleen uit van je eigen situatie (logisch).
    Als iedereen een dag zou krijgen vanaf het moment dat ie de missie start zou dat betekenen dat een speler die ' s morgens inlogt en na 4 uur zijn GM af heeft moet wachten tot de nachtspeler ook zijn 24 uur heeft gekregen waarna pas de gilde munten kunnen worden toegekend. Dat betekend effectief dat de snelle/actieve speler bijna 48 uur moet wachten ipv 24.

    Je noemt premium en upgrades als vergelijkbare situaties, maar die zijn individueel en een gilde missie is voor de hele gilde.
    Het is wel de bedoeling dat dit spel voor iedereen een beetje uitdaging houdt, en het doel van het spel is niet dat iedereen altijd alles makkelijk moet kunnen behalen.

    Nu weet ik niet hoeveel spelers er op deze server zitten die alleen rond middernacht online komen om een paar uur te spelen, maar dat lijkt me een minderheid en BB zal zich toch met name richten op de massa.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Niet mee eens. Dit impliceert eigenlijk gewoon een verlenging van de tijd die staat voor de gildemissie, en kost de rest van het gilde dus feitelijk munten.

    Een echte oplossing voor de "produceer" missies is ze automatisch te laten starten zodra je de gildemissie ontvangt, mits de speler op dat moment "actief" is volgens het gildeoverzicht.

    PS: je kunt ook binnen je gilde afspreken dat iemand iedereen met 1 visschotel bufft, dan begint de teller ook te lopen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    mmmm zat mijn bericht te typen terwijl die van jou er nog niet stond Dutchman

  6. #6
    Dolfie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    denk niet dat het gaat lukken om voor een speler het spel terug te draaien, denk dat er dan een paar honderdduizend gaan protesteren.

    Laatst gewijzigd door BB_Nanuq; 30-09-16 om 15:29.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    Niet mee eens. Dit impliceert eigenlijk gewoon een verlenging van de tijd die staat voor de gildemissie, en kost de rest van het gilde dus feitelijk munten.

    Een echte oplossing voor de "produceer" missies is ze automatisch te laten starten zodra je de gildemissie ontvangt, mits de speler op dat moment "actief" is volgens het gildeoverzicht.

    PS: je kunt ook binnen je gilde afspreken dat iemand iedereen met 1 visschotel bufft, dan begint de teller ook te lopen.
    Enige oplossing voor de "ik speel wel maar wil/kan eigenlijk niet"-spelers

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Enige oplossing voor de "ik speel wel maar wil/kan eigenlijk niet"-spelers
    agreed

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou beter en eerlijker zijn als alle spelers dezelfde tijd hebben/krijgen om een GM te voldoen.

    LOl...dit zeggen en tegelijk eisen dat jij meer tijd krijgt.. Elke speler heeft al dezelfde tijd om aan hun gildemissie te voldoen. Namelijk van 200 snachts tot de volgende nacht 200. Dat jij niet inlogt eerder terwijl je weet dat je zonder die extra inlog, hem niet af krijgt is JOUW keuze. JOUW keuze om een casual speler te zijn die alleen maar even savonds inlogt en niet bereid is tot 5 minuten inlog voor werktijd. En als casual speler, moet je dan ook niet gaan miepen dat je hem daardoor niet afkrijgt. De missies hoeven niet af en dat is wat zo veel mensen vergeten. Het kost je nu alleen munten en dus vind je het nu niet leuk. Vond je het ook niet zo leuk toen de rest van je gilde de gm al af hadden gemaakt en jij dus gratis munten kreeg?
    Heb namelijk nog geen post gezien van een speler die eerder zn munten gratis kreeg door deze casual speelstijl en eiste dat ie zn munten mocht teruggeven omdat ie er niks voor gedaan had.....Of was dit wel oke?

  10. #10
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    Het zou beter en eerlijker zijn als alle spelers dezelfde tijd hebben/krijgen om een GM te voldoen.

    LOl...dit zeggen en tegelijk eisen dat jij meer tijd krijgt.. Elke speler heeft al dezelfde tijd om aan hun gildemissie te voldoen. Namelijk van 200 snachts tot de volgende nacht 200. Dat jij niet inlogt eerder terwijl je weet dat je zonder die extra inlog, hem niet af krijgt is JOUW keuze. JOUW keuze om een casual speler te zijn die alleen maar even savonds inlogt en niet bereid is tot 5 minuten inlog voor werktijd. En als casual speler, moet je dan ook niet gaan miepen dat je hem daardoor niet afkrijgt. De missies hoeven niet af en dat is wat zo veel mensen vergeten. Het kost je nu alleen munten en dus vind je het nu niet leuk. Vond je het ook niet zo leuk toen de rest van je gilde de gm al af hadden gemaakt en jij dus gratis munten kreeg?
    Heb namelijk nog geen post gezien van een speler die eerder zn munten gratis kreeg door deze casual speelstijl en eiste dat ie zn munten mocht teruggeven omdat ie er niks voor gedaan had.....Of was dit wel oke?
    Helemaal mee eens. TSO moet geen casual klik spelletje zijn. Wanneer het je niet lukt pech gehad dan moet je een gilde zoeken die er geen problemen mee heeft.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.