Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: snelheid arsenaal

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    snelheid arsenaal

    graag x3, x4 of x5 verbeteringen toevoegen voor het arsenaal. Heb nu een wachtrij van 2 weken. Dat is nog niet eens genoeg om voldoende expedities voor het paasevenement af te ronden om alle prestaties te behalen. Maw ik haal nu de prestaties en de level 6 niet omdat het arsenaal niet snel genoeg is. (en nee, de 3200 eitjes vinden red ik waarschijnlijk ook net niet op 100 eitjes na.)

    Beetje jammer dit.

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Hey ruderion,

    Ik zit idd met hetzelfde. Ik zit nu op 348/500 eieren uit expedities voor de 3e (van de 4) prestatie. Ik kan misschien nog 2 expedities doen. De bottleneck in deze is de snelheid van mijn arsenaal. Deze is nu (nog) lvl 4, en staat nu nog voor 5 dagen wapens in te draaien excl. buff, ik heb een paar triple buffs erop gehad, maar staat al sinds begin van event met x2 buff continue te draaien.

    De kosten voor het event van de expeditie wapens waren dermate hoog, dat ik geen grote voorraden van die wapens had, iets van 1 a 2k elk en had ook geen illusie daarom deze te kunnen halen.

    Dat er wat uitdaging is in de prestaties vind ik op zich prima, de 4e prestatie, 800ei, lijkt me sterk dat iemand die haalt. Indien iemand deze wel gehaald heeft of kan halen, ben ik daar wel nieuwschierig naar, want die heeft een echte prestatie geleverd dit event.

    Gr. V

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn andere manieren om aan die wapens te komen he. Dus vind niet dat de snelheid van je arsenaal hier een beperking is.

    Handel of vraag iemand met een leeg ongebruikt arsenaal je wapens voor je te maken.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Geen problemen met de snelheid van het arsenaal.
    Doe 3 exp per dag en heb max 600 aanvals eenheden verlies.

    avatar77

  5. #5
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb de prestatie van 800 gehaald. ik was al van plan om pvp te gaan doen voor ik wist dat dit in het event zat dus ik had van te voren al 10k van elk wapen gemaakt.

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Wow ricos,

    Mijn felicitaties!

    Gr. V

  7. #7
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandha Bekijk Berichten
    Wow ricos,

    Mijn felicitaties!

    Gr. V
    ty

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.