Sneak Peek: Opkomende Paasevenement.

De 'Sneak Peek' is een korte introductie over een van de komende spelversies en is mogelijk geen accurate weergave van de uiteindelijke inhoud. Als de uiteindelijke spelversie klaar is, zal er een bijbehorend ontwikkelaarsdagboek worden gepubliceerd.
Lees de update van de Sneak Peek hier
April 2015 zal een eivolle periode zijn voor je settlers. Op 17 maart zal het Pasen 2015 evenement wereldwijd geactiveerd worden! De eerste versie van het Pasen 2015 evenement zal over een paar dagen worden ingezet op de internationale test server. Neem gerust een kijkje en laat je feedback achter op het forum van de test server! 
Dit jaar zal het evenement een aantal nieuwe aspecten en items introduceren.
En een nieuw evenementgrondstof zal worden geïntroduceerd:
Gestreepte Paaseieren!
Tussen de vele functies van de vorige Paasevenementen zal ook dit jaar nieuwe inhoud worden toegevoegd aan het spel. Een paar voorbeelden: Meer gebouwen kunnen geüpgraded worden naar niveau 6, een nieuw exclusief Paasbuff avontuur, wekelijkse Paasquests, plus Pasen 2015 prestaties en een speciaal prestatiegebouw (biedt ruimte aan Settlers, meer voorruitgang in het evenement betekend een groter gebouw).

Niveau 6 zal beschikbaar zijn voor de IJzersmelter, IJzerwapensmid en IJzermijn

Gestreepte Paaseieren zullen de nieuwe Paasevenementgrondstof zijn.
Deze korte samenvatting beantwoordt een paar vragen over de nieuwe en oude Paaseieren:

- Wat zijn Gestreepte Paaseieren?
Gestreepte eieren zijn het evenementsgrondstof van dit jaar.
Ze zijn alleen te gebruiken voor het Evenement van dit jaar en niet voor volgende Paasevenementen.
- Kan ik mijn oude Paaseieren gebruiken?
Er zullen twee winkelcategorieën beschikbaar zijn om speciale items te verkrijgen voor oude en Gestreepte Paaseieren.
Dit jaar zal je laatste kans zijn om de oude (gespikkelde) Paaseieren te gebruiken!
- Wat gebeurd er met mijn oude Paaseieren?
Ze kunnen gebruikt worden voor 2014 evenementitems.
De winkel van het 2014 evenement zal beschikbaar zijn tijdens het evenement van dit jaar.
Bepaalde oude items kunnen verkregen worden met de oude Paaseieren OF de Gestreepte eieren.
- Kan ik gelimiteerde items van het 2014 evenement verkrijgen? Zal de limiet verhoogd worden?
Limieten van de 2014 evenementwinkel zullen niet verhoogd worden.
- Meer details?
Zullen worden gegeven in het Ontwikkelaarsdagboek.
Prestatiegebouw
Een exclusief Paasevenement 2015 Prestatiegebouw zal beschikbaar zijn. Het gebouw werkt als een woning en biedt ruimte voor settlergrondstoffen. Het niveau is afhankelijk van de totale prestatiepunten verdiend tijdens het Paasevenement 2015.
Paasquests voltooien of Paasavonturen spelen zijn twee manieren om Paasprestatiepunten te verdienen. Meer details zullen volgen in het Ontwikkelaarsdagboek wanneer de Paasversie definitief is.
Happy settling!
BB_Grubur
P.S. Je kunt hier je reacties en opmerkingen over deze Sneak Peek kwijt