Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Buffs / avonturen Combineren in je stermenu

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud

    Buffs / avonturen Combineren in je stermenu

    Ik loop zelf vaak tegen de irritatie aan dat je bepaalde buffs enorm vaak in je stermenu hebt staan.
    Dit is echter niet het enige..
    • Het stermenu raakt overvol en onoverzichtelijk
    • Je moet telkens terug naar je stermenu om een 'nieuwe' buff te selecteren
    • Als je buffs onderling verhandeld, moet je enorm vaak dezelfde handeling uitvoeren (buff opzoeken, tegenaanbod opzoeken, buff opzoeken, tegenaanbod opzoeken, etc. etc. (wat voor voor een hoge serverload zorgt (denk ik) )

    In mijn ogen zou het er ongeveer zo uit moeten komen te zien:

    Telkens als er eenzelfde buff binnenkomt, deze stacken / optellen bij de buffs die je al hebt van dezelfde soort.
    Op die manier blijft je stermenu overzichtelijker, je kunt sneller handelen en buffen.


    Dit zou ook een idee zijn voor avonturen mijns inziens..

    Graag jullie reacties

  2. #2

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ter aanvulling zou ik dit graag ook bij grondstoffen etc.. zien.
    Als voorbeeld, na 3 LS voor ZR tijdens afgelopen Haloween heb ik 4x een aantal Marmer in mijn stermenu ipv dat het netjes op 1 stapel komt.

    Graag dit meenemen in de toekomstige oplossing

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.