Gesloten Onderwerp
Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 135

Onderwerp: Bugs wk event: post het hier :)

  1. #91
    Dragon-fly2012
    Ik doe kopbal op verdediger in groepswedstrijd, krijg melding dat hij verwijderd is, echter hij staat er nog - kan het dus nog een keer doen. Kwam gisteren ook al bij oefenwedstrijd voor. Moeten we ze nou dubbel gaan spelen?

    Ook is alles van het evenement nu verdwenen uit proviandhuis. Kan wedstrijd dus nu niet uitspelen, want ik kan geen attributen ervoor maken.

  2. #92

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragon-fly2012 Bekijk Berichten
    Ik doe kopbal op verdediger in groepswedstrijd, krijg melding dat hij verwijderd is, echter hij staat er nog - kan het dus nog een keer doen. Kwam gisteren ook al bij oefenwedstrijd voor. Moeten we ze nou dubbel gaan spelen?

    Ook is alles van het evenement nu verdwenen uit proviandhuis. Kan wedstrijd dus nu niet uitspelen, want ik kan geen attributen ervoor maken.
    Bij sommige spelers moet je 2 dingen erop gooien voor hij verdwijnt.
    Dit wordt verder in het spel nog meer.

  3. #93

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    In avontuur 'de heldhaftige kleermaker' blijft continue de melding over die (kalender) deur komen....

  4. #94
    Klatergoud
    Irritante en herhaaldelijke melding "Deur(en) beschikbaar" (terwijl NIET beschikbaar) in avo's, anders dan evenementenavo.

    Gaat weer lekker TSO.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 15-06-14 om 15:05.

  5. #95

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oizo Bekijk Berichten
    Ach het zal weinig met de nationaliteit te maken hebben.
    Ik zit zelf in de software industrie, time to market is tegenwoordig belangrijker dan kwaliteit, dus ik sta niet versteld dat er nogal wat bugs zijn.
    Dat ken ik maar al te goed. Momenteel zit ik tussen twee jobs in en als het lukt dan zeg ik de software industrie vaarwel. Kwaliteit staat tegenwoordig helemaal onderaan de ladder. Als je zelf veel belang aan kwaliteit hecht dan verlies je gewoon je job omdat je niet snel genoeg bent.

  6. #96
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ach, jullie moeten niet zo veel klagen!
    weet je hoeveel bugs er geweest zouden zijn zonder die test server waarop alles al uitgebreid getests is???
    Als de 'fundering' van het spel van meet af aan solide was geweest, waarschijnlijk niet één.

    Een testserver gebruik je alleen maar als je een krakkemikkig product hebt.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 15-06-14 om 16:02.

  7. #97

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Na de herstart van het event blijft de eerder gestarte oefenwedstrijd staan tot je deze start en je de melding krijgt dat deze verlopen is. Op dat ogenblik verdwijnt die uit je missieboek totdat je een volgende keer het spel opstart en hij er opnieuw staat. De oude oefenwedstrijd is met andere woorden niet te verwijderen.

    De oefenwedstrijd heb ik dan opnieuw gestart na de herstart van het event en de oefenwedstrijd heb ik ondertussen ook uitgespeeld MAAR in het missieboek staat de missie "Aftrap!" met de taak "Start het avontuur oefenwedstrijd." nog steeds als niet voltooid waardoor ik niet verder kan met evenementmissies. Daarom ga ik het avontuur "Eerste groepswedstrijd" ook nog niet starten omdat ik anders misschien weer iets ga missen.

    Zeer ambetant die problemen.

  8. #98
    Klatergoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveThrasher Bekijk Berichten
    Dat ken ik maar al te goed. Momenteel zit ik tussen twee jobs in en als het lukt dan zeg ik de software industrie vaarwel. Kwaliteit staat tegenwoordig helemaal onderaan de ladder. Als je zelf veel belang aan kwaliteit hecht dan verlies je gewoon je job omdat je niet snel genoeg bent.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveThrasher Bekijk Berichten
    Na de herstart van het event blijft de eerder gestarte oefenwedstrijd staan tot je deze start en je de melding krijgt dat deze verlopen is. Op dat ogenblik verdwijnt die uit je missieboek totdat je een volgende keer het spel opstart en hij er opnieuw staat. De oude oefenwedstrijd is met andere woorden niet te verwijderen.

    De oefenwedstrijd heb ik dan opnieuw gestart na de herstart van het event en de oefenwedstrijd heb ik ondertussen ook uitgespeeld MAAR in het missieboek staat de missie "Aftrap!" met de taak "Start het avontuur oefenwedstrijd." nog steeds als niet voltooid waardoor ik niet verder kan met evenementmissies. Daarom ga ik het avontuur "Eerste groepswedstrijd" ook nog niet starten omdat ik anders misschien weer iets ga missen.

    Zeer ambetant die problemen.
    Probeer het volgende eens: "bezoek" het avontuur "oefenwedstrijd," je krijgt dan idd de melding dat het avo verlopen is, start dan direct "Eerste groepswedstrijd". Succes met eerste groepswedstrijd. De Oefenwedstrijd blijft helaas als actief avo in missieboek terugkeren.

    Misschien moeten ze bij Blue Byte eens aan andere programmeurs gaan denken.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 15-06-14 om 16:22.

  9. #99

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk Berichten
    Als de 'fundering' van het spel van meet af aan solide was geweest, waarschijnlijk niet één.

    Een testserver gebruik je alleen maar als je een krakkemikkig product hebt.
    Software zonder bugs bestaat niet dat is gewoon een utopie. Software wordt nog steeds ontwikkeld door mensen en mensen maken fouten. Dat is gewoon de realiteit.

    In een degelijk ontwikkelproces wordt de software eerst getest op testservers die volledig intern staan, vervolgens wordt de software dan gedeployed op een acceptatieserver waar het ook extern getest kan worden en als de software daardoor geraakt wordt het pas in productie gezet op de productieserver. Echter bij BB loopt er iets vreselijk mis in dat hele proces.

    Waar is de tijd dat er 4 jaar of meer gespendeerd werd aan het ontwikkelen van een spel en er dan ook een wonderbaarlijk spel gepresenteerd werd.

  10. #100

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk Berichten
    Misschien moeten ze bij Blue Byte eens aan andere programmeurs gaan denken.
    Hahaha... misschien wel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.